Pirin keltaisista kokkareista vielä!

Eli edellinen viesti sensuroitiin, kun siinä oli valmistusohjeiden tiedustelua. Pah. Kysytäänpä näin: onko normaalia, että pirissä on keltaisia kokkareita, jotka eivät liukene veteen? Pitääkö ne filtteröidä?

…filtteröi piri aina ku vedät, ellet haluu horkkia… ja niist keltasista klönteistä; kun oot hetken aikaa vatkannu sitä shittiä klikissä eikä kaikki oo liuennu niin luultavasti ei liukenekkaan…

Yöökkk, ku tulee vastenmielinen fiiliskin ku kuvittelee mitä kivaa sinne on jatkettu ku ei veteenkään liukene; onnea suonet kun saatte ihanaa rotanmyrkkyä… :smiley: :laughing: :neutral_face::frowning: :frowning: Nimenomaan piriä… :unamused:

Tän on pakko olla trollausta. Vai onko joku oikeesti niin hölmö, että kuvittelee vesiliukoisessa aineessa(amfetamiini) olevien veteen liukemattomien “keltaisten kokkareiden” olevan jotain asiaan kuuluvaa, mitä ei välttämättä tarvitse edes filtteröidä? :laughing:

Ketjun aloittajalle tiedoksi, että puhdas amfetamiinisulfaatti on hajuton ja väritön kristallimainen jauhe…
Kaikki muu kuten esim. värit, hajut, liukenemattomat “keltaiset kokkareet” yms. on ylimääräistä :unamused:

Kiitos informaatiosta ja ai, niin ihanasta vittuluista.
Kyllä filtteröin kaman. Onkohan jotain sitruunasoodaa vai miksikä sitä nyt sanotaan?
Kyllä muakin se haju etoo tosi paljon, siksi laitankin suoneen, filtteröitynä x2!
Antaakaa anteeksi, että olen uusi pirin käyttäjä. Foorumi on haittojen vähentämistä varten, ei vittuilua. :cry:

• laiala

P.s malibulta odotin enemmän

Amfetamiinisulfaatti… jaa kristallia olen joskus kai nähny mutta voiko “jauhe” olla kristallimaista… onko se kimalteista ? En kyllä sinänsä ihmettele miksei joku tiedä miltä SE pitää näyttää ja mitä on kokkareet voihan sitä laittaa sekaan vaikka jauhettua lasia ja sit luulee et hienoa amfetamiinisulfaattia… häh

^^Mä oon katos pirin entinen käyttäjä, yli 4 vuotta ilman sitä paskaa ja korvaushoidossa; takana taas sit yli 10 vuotta aktiivikäyttöä + kokeilut vuosia sitä aiemmin…

En mä jaksa huutaa hip-hurraata joka kerta ku joku vetää niin innoissaan jotain paskaa suoneen! Ehkä olen sit väärällä foorumilla, mut saa täällä entisetkin käyttäjät viettää aikaansa… Eipä tuo aine oo mulle mitään positiivista antanut ja siitä toipuminenkin vei parisen vuotta et enpä tosiaan volttia heitä ku joku sitä itseensä tunkee, mut sehän on jokaisen oma asia eikä siitä pitäisi vetää herneitä nenukkaan!

Joo niinpä. Kunnioitan asiantuntijaa tuli vaan sääli tuon ketjun aloittajaa. Heti vaan luulot pois. Miks kenenkään pitäs vetää tota paskaa ollenkaan. Eipä ole tullu koskaan vastaan ihmistä joka olis kehunu elämäänsä käytön jälkeen. (tutustumis-rakastumisvaiheen jälkeen se on sitä veen riippuvuutta ja paskaa).

:smiley:

Kaikki vetää, mitä vetää. Olin vaan tietämätön, mutta kiitos asiattomista kommenteista asialliseen kysymykseen :unamused:

Oikeasti, oliko se kysymys kovin järkevä? Ehkä sait juuri siksi niin asiattomia vastauksia. Kun googletat sanan “amfetamiini” niin kyse on AINA valkoisesta, vaaleasta tai kellertävästä (joskus jopa hiukan pinkivärisestä) aineesta joka on joko tahnan tai pulverin muodossa. Aitona kamana se on kristallia. Eli jos siinä seassa on jotain keltaista joka ei liukene veteen kuten amfetamiini, ni eikö ole aika todennäköistä että se aine on jotain jatketta, ja mikäli se ei sula veteen niin todennäköisesti erittäin paskaa jatketta joka ei ole edes ammattilaisen jatkamaa?? Kävikö sulla tällainen asia mielessä lainkaan?

Ja tarkoitin et jos sä sitä piriä tahdot vetää niin mitä sä vedät herneitä nenään täältä saaduista kommenteista? Täällä on miljoona kertaa todettu Suomen katu-pirin laatu ja sitä harva hehkuttaa! Sit kun kysyt vielä jotain tuollaista, vaikka kaikki käyttäjät tietävät kyllä mitä se amfetamiini on, niin luuletko et kukaan ottaa sut tosissaan; tuon kun voi päätellä aivan itse kysymättä asiasta… :unamused:

No anteeksi nyt, jos esitin asiani vähän sellaisella “heti luulot pois” asenteella… Tarkoitukseni ei kuitenkaan ollut missään nimessä hyökätä.

Ennemminkin toi oli reagointi asian vakavuuteen, kuten Malibukin tuossa aiemmin tuli todenneneeksi. Vai eikö sillä todellakaan ole paskankaan väliä, että mitä suoniinsa tunkee…?

Eli toisinsanoen esitin vastaukseni ihan aidosti huolestuneena. Ja ehkä siksi tuollaiseen sävyyn kertomalla muutamia ko. aineeseen ja sen puhtauteen liittyviä faktoja, myönnetään… Mutta halusin vaan yksinkertaisesti ketjun aloittajan ymmärtävän kerrasta asian vakavuuden, ennenkuin on liian myöhäistä ja putket viturallaan… :unamused: