m
sanoisin et sitä kovemmin toimii nii sitä rankemmat laskut myös in generally
No, mulla se oli niin, että paskasta tuli nuutunut olo jo käytön aikana kun mentiin paria päivää pidemmälle.
Kunnon metasta taas uudet töötit taas vei nuutumiset ja skitsoilut pois ja jaksoi taas painaa menemään.
Muuten tuo aine vie sulta sielun. Ugh olen puhunut.
Eikä ole edes korvaushoitolääkettä olemassa…
Ainut elämä menny aika monella, noh, ei oo minun asiani jeesustella, itte valitsin hitaat.
Onneksi joku on keksiny bupren. Käytän siis kielen alta, k-hoidossa sitä.
Mutta on menny hihaan joskus paljon kovempiakin, samanhan ne tekee ku pirikin.
Hyvistä ihmisistä paskoja pesärosvoja, joihin ei voi luottaa paskan vertaa, ennen ku joku on katkonu niiltä akillesjänteet, oppia ikä kaikki… :mrgreen:
Hei cmoon toi “puhtaas pirist ei tuu mtn laskuja, voit vaik valvoo viikon” on pelkkää paskapuhetta. Miks JATKEET(esim. malto, fruktoosi yms aiheuttas/pahentais laskuja?) Käytäs vähän logiikkaa. Toki jos jotai hirveetä paskaa kiskot jos on oikeesti jotai skeidaa(synteesi menny vituiks tai sotkettu jollai ihan ihme paskal, ja jos vedät IV) niin voi tietysti tulla paha olo, muttei se laskuihin vaikuta millään tavalla.
Mut joo pirin liikakäyttö tuhoaa aivoja pahasti, psykofyysisesti vetää sut aivan paskaan kuntoon. Loppuelämä masentuneena tai psykoosissa(mikäli todennäkösesti et halua lopettaa, sillä itsarin teet ku kärsit nii pahasta psykoottisesta masennuksesta), jos puhutaan “ääripää-piripäistä” typokorjaus
Watch out, we have got a real badass here. Että oot oikein putsia päässy maistamaan, nice1. Oon itekkin apteekkipörriä vetänyt ja se on kyllä mukavinta, tietää tarkan dosen yms. Kerran sain haltuuni kristallimetaa, niin tykkiä et halus fiktata doseja, ei viittiny eyeballata. Piti nyt ite sit vähä mainostaa ku meiän kovis luuli et tääl kaikki on “amatöörejä jotka kiskoo 10-15% piriä”
mä vedin itteni puhtaalla pirillä niin huonoon kuntoon yhessä vaiheessa. kavereista on tullu kotirosvoja ja selkäänpuukottajia, kaikki koko ajan psykoosissa, tietenki meidän porukoissa käytetään niin paljon muutaki ettei tiiä mikä nyt johtuu mistäki…
musta ei päällepäin ei-käyttäjät huomaa mitään, mut nistit näkee kuulemma jo kaukaa et käytän.
Jossain vaiheessa aika sama onko hyvää vai huonoa kunhan on Itse taiteilen veitsen terällä; petän itseäni ettei nyt niin paha ole kun en enää (ehkä) tykitä, vaan vedän nokat. Toisaalta piri ei ole ainut paska elämässäni
samalla linjalla aika pitkälti. tok oppareistakin viekut tulee, mutta ei mene psyyke niin nopeen kun
nopeilla… edes rautahemmojampat ketä ottanu urbaanilegenda 95% a:ta jota ei tiettävästi ole
olemassakaan niin viikkotolkulla valvo ja väitä että kaikki on ok. siis jos käyttö täyttä viihdettä,
jokapäiväistä. syö se sen verran ihmistä. itse en käytä kyseistä ainesta lähes lainkaan.
parempi ottaa silloin kun on… sellainen täsmällinen bueno hetki. samaa gategoriaan menee
mulla kun viina väärään päähän. noouu guuuud. ennen olin (5v sitten) stimujen aktiivikäyttäjä
ja se kyllä jätti jälkensä. ehkä kaikki mennee mulla kantapäänkautta, se on perseestä.