Piri yliannostus?

Tuli tosi paha olo piristä ja on jatkunu jo neljä tuntii. Oksettava olo, mut oksennus ei tuu… ainakaa vielä ei oo tullu.
Pulssi ei tunnu kunnolla ja sydän hakkaa miten sattuu. Kuuma ja kylmä koko ajan ja tuskin hiki ja sitten kylmä semmonen nihkee olo.

Otin pommina 0,5g ja otin sen sillain että otin ekana tossa 7 tuntii sitte 0,2g pommi ja sit ku se vaikutti ni otin lisää ja laitoin koko ajan juoman sekaa sitä ja sit yhtäkkiä tuli huono-olo ja kestää vieläki.
Vettä yritän juoda koko ajan, pää on kipee syömään en pysty…

En uskalla nukkuu on veltto olo. se veltto olo tuli just sillon ku paha oloki ja jalat tuntu raskaalta.
Oon yksin ja mua ahdistaa ja pelottaa … paniikki. Onks noi jotain yliannostus oireita??

Onks kellään ollu mitää tai meneeks tää ohi??

En uskalla laittaa silmii kii jos en enää herää…
Oli kyllä tosi vahvaa piria ja vieläki ihan euforinen olo, mut haluun tän pahoinvoinnin pois. auttaaks tähän mikään, buranaa ei varmaan kannata nyt ottaa…

Kertokaaa jos jotain tiedätte :smiley: kiitos kiitos … ja jos joku vois rauhotella mua oon niin paniikissa ku oon yksin.

Miten meni? Niinkuin omasta mielestä :laughing:

^/^^ olis kiva kuulla loppu-osakin, et helpottiko se olo jossain vaiheessa ja tuliko “uni-ukko” käymään lopulta…
Ite en saanu överöityä ko. substanssilla vaik aika “ahkerasti” nelisen vuotta sitä joskus kultaisella 90-luvun loppupuolella käytinkin. Ja oli yleensä ihan kohtuu hyvääkin, kun “sopivia” tuttavuuksia oli tuossa pääkaupunki-seudun kupeessa ja tuli sieltä suoraan ihan isommilta kavereilta, niin ei ollu mitään 17krt jatkettua shaibea… :laughing:

Ei tässä nyt viisastelu auta, mutta kannattaa hieman miettiä niitä annoskokoja mitä ottaa. Testaa ensiksi pienemmällä määrällä aineen vahvuuden ellei ole muuten tiedossa. Mikäli on hyvä olo ei tarvitse ottaa lisää. Lisää kannattaa ottaa vasta, kun arvioi aineen alkavan laskea.

Itsestäänselvyyksiä, mutta hyvissä saattaa tulla fiilis, että pitää olla vieläkin paremmissa, vaikka silläkin hetkellä aine toimii juuri niin hyvin kuin kuuluukin. Keho ei siedä liikaa ainetta otettavaksi ja siitä tulee sitten ylireagointi ja tulee pahoinvoinnit ja sydämen tykytykset.

Harjoittelu tekee mestarin, mutta en suosittele ottamaan selvää.

Kyllä se olo sit helpottu kesti kyl tosi pitkää. Ainaki 10h oli tosi huono-olo ja seuraava koko päivä sydän hakkas, vilunväreitä (kylmäkuuma) koko ajan ja tuntu raskaalta jaksaa ees nostaa kättä.
Ja joo ku tuli semmonen hyvä fiilis, ni mietin et haluun viel vähän paremman fiiliksen ja siinä ku ne hollilla oli ni otin lisää enkä tajunnu et vois tulla liikaa… Mut nyt ainaki tiiän et sillo ku hyvä olo ni ei enää.

Oliks toi siis sun eka kerta kun otit piriä? Aika järjettömiltä kuulostaa kyllä noi annoskoot, jos vahvuus ei ole ollut tiedossa. Tosin pirillä on aika vaikea saada itseään hengiltä, ainakaan nasaalisella tai oraalisella käytöllä. Ei toi nyt välttämättä mitään helvetin vahvaa piriä edes ollut, riittävä määrä miedompaakin (varsinkaan jos ei ole toleja) saa kyllä olon paskamaiseksi, jos sitä vaan ottaa liikaa.

No, mutta oppia ikä kaikki, uusi annos vasta kun laskut on tulossa.

mä otan aina kunnolla, et toimii kanssa, 0,5 on hyvä alottaa :sunglasses:

^Joo meneehän sitä kyllä se 0,5mg hyvinkin jos oot pidempään käyttäny ja kokemusta löytyy, mut kannattaa ohjeiksi varalta laittaa vähän “varovaisempia” määriä, kun täällä on myös niitäkin joilla ei kokemusta juuri ole ja kyselevät neuvoa ym. :wink:
Kummiskin se puolikas gemmi kerralla ja jos on vielä oikeasti hyvää vauhtia, on ensikertalaiselle liian suuri alotus-annos.

Sellanen sopiva kerta-annos kerran tai pari kuussa pirillä viihteilevälle. :laughing: Kun vielä laatu voi vaihdella laidasta laitaan niin. Jep, kehotetaan varovaisuuteen kuten Zeus tässä mainosti. Lisää voi aina ottaa jos ei toimi riittävästi, mutta pois sitä ei saa.

Riippunee tässäkin kuka mitenkin tuota ainetta käyttää, eli millasen fiiliksen haluaa päälle, menevän ja sujuvan, vai ihan vitun kovan sähellyksen :unamused: .

^Toki sen puolikkaan voi heittää varsinkin jos pommina tai viivat teet, mut puolikas rätkittynä alkaa olla jos suht kova annos, ainaki jos on oikeasti hyvää vauhtia.
Yleensähän se katupiri tahtoo olla vaan aika jatkettua, mikä tietty tekee siitä “turvallisemman” aloittelijoille.(edellyttäen ettei ole jatkettu millään paskalla)
Mut niinku Luc. totesi, et lisää voi aina ottaa, niin kokeilee ensin pienemmällä annoksella et millaista tavara on vahvuudeltaan, ja ottaa sit lisää jos siltä tuntuu.
Tää meni nyt ihan “varovaisuudesta” saarnaamiseks, mut älkää välittäkö… :mrgreen: :laughing:

Surkeaa amfetamiinia voi nauttia kerralla vaikka gramman, mutta se on jo todella skeidaa. Juuri sitä 15% löröä jota pyörii kaduilla ja höntit ostaa vaan siksi kun jotain on saatava. 30e-40e maksaa sellaisesta josta saa pari annosta. Älkää ostako huonoa kamaa. Kyllä sitä hyvääkin tulee väistämättä joskus vastaan kun on vaan kärsivällinen.

Jos 0,3 ei toimi täysillä niin se pääsääntöisesti ajantuhlausta.

Onhan tämä toki monimutkainen asia, koska jokainen hakee vähän eriasioita. Itse aikoinaan kun käytin niin tykkäsin ottaa todella suuria annoksia stimulantteja, koska hain maximaalisia oloja ja huomasin kestäväni isoja dousseja ja ne sopi mulle, mutta se siitä.

:mrgreen: :mrgreen:

Toinen kerta ja sillon ekalla kerralla otin 0,2 pommina ei vaikuttanu yhtään ja vedin kaikki ni vaikutti sillee ihan kivasti. Mut toi oli jotain tosi paljo vahvempaa.

Kannattaa joo testata ihan ensin se laatu, ennen kun alkaa arpomaan annoksia. Vaikka ottaa vähän pienemmän määrän ensin ja jos nenään vedät niin huomaat vaikutuksen nopeammin. Tässä viime aikoina kun käytin suhteellisen paljon, niin on tullut törmättyä kolmeen eri vahvuuteen. Huonoon, keskinkertaiseen ja hyvään eli vahvaan. Sit kun hyvään tottuu ja sitä ei olekaan saatavilla, niin ei sitä huonoa pysty edes ostamaan, kun ei se tee mitään. Siitä tulee vaan vihaiseksi. :laughing:

Onhan sitä tullut vedettyä melkein 20vuotta ekoista tööteistä,mutta on sitä taukojakin ollut. Puolikas hyvää on mulle sopiva annos, monet frendit vetää nollakakkosii,nollakolmosii ja se toimii niillä. Jokainen vetäköön oman tolenssa kaa, VAROVASTI tietenkin. :stuck_out_tongue:

Elimistö ei siedä liikaa otettua ainetta, jolloin se ylireagoi ja aiheuttaa pahoinvointia ja sydämentykytystä. Olen itse asiassa nähnyt tämän tapauksen siellä. Hyvin vaarallinen.

Itse asiassa koin mainitsemasi oireet. Toivon, että olisin löytänyt sen, mitä kirjoitit tänne aikaisemmin, jotta voisin olla ainakin vähemmän hämmentynyt.