Pilasin taas kaiken yhdessä päivässä..

Auttakaa mua mitä mä teen…
Olen vuosia pelannut ja ollut aina veloissa. Puoli vuotta sitten tapahtui muutos ja en pelannut tähän päivään asti.
Sitten heräsin aamulla ja ajattelin kerätä pottia, rämpyttäen 12 h samaa peliä, hävisin 4000€, ilman yhtäkään suurta voittoa.
Olo on semmoinen että voisi vajota maan alle eikä tulla koskaan sieltä pois. Kaikki läheiseni luulee että en pelaa enää sillä tilanne oli niin paha aikaisemmin että tein syvän lupauksen kaikille.
En tiedä mitä tässä voi enää tehdä, luulin että pääsin peliriippuvuudesta yli, ainakin pahimmasta, kunnes tajuan että oon koko päivän ollu sängyssä ja hakannut peliä ja hävinnyt pienen omaisuuden johon ei tosiaan ollut varaa.
Mitä voin tehdä, ei ole ulospääsyä, vituttaa että rahat meni enkä näe niitä enää koskaan, kesäkin tulossa…
Vielä viikko sitten pohdin kuinka ihanaa kun ei enää tarvitse märehtiä siinä hysteerisestä tilassa kun on tajunnut miten paljon pelasi.

Tosi inhottavaa lukea repsahduksista aina, hirveesti tsemppiä sinne! Olo on varmasti kauhea, niin se aina on hirveän peliputken jälkeen. Musta sun on nyt parempi keskittyä kuitenkin siihen, että sä olit jo puoli vuotta pelaamatta, mikä on iso saavutus. Ottaahan ne häviöt aina ihan helvetisti päähän ja niitä voi morkkistella loputtomiin. Fakta on se ettei se morkkistelu muuta tilannetta. Se vaan tekee olosta kahta kauheemman. Alusta alottaminen pelittömien päivien suhteen ärsyttää myös ja sen meistä täällä varmasti jokanen tietää.

Ootko mahdollisesti kertonut repsahduksesta jo läheisille tässä välissä? Mäkään en halunnut viime kerran jälkeen kertoa, mutta päätin kuitenkin olla rehellinen. Huudothan siinä ensin tuli, mutta myöhemmin saatiin puhuttua asiasta hyvässä hengessä ja lopulta jäi itelle parempi mieli, kun olin täysin rehellinen siitä missä mennään.

Otan osaa. Tunne tuttu. Mulla ollut nyt paremmin kun olen pelannut vain selvinpäin. Ja pelaan vain korttia. Slotit ovat varmaan pahin asia. En tiedä. Mutta on ollut pakko tulla toimeen…niin kortti ja vuosia ja vuosia…nyt tuli päivällä humala…ja kortit…instant -400e. Bj Dealeri veti loput 21 21 bj bj 20 20…humpappa humpappaa. Ei naurata.

viikkoon ei rahaa yhtään taas. eikä töitä. olen jo pappa tässä nykymaailmassa. no lipastaan loput naamaan viinat ja morkkis unet. tämä jatkuu ja jatkuu.

P…e!

Kiitos kaikille vastauksista… Ihanaa että jaksetaan tsempata. Vedinpä tuon viestin jälkeen vielä 800€ … Ja vielä paskempi olo. Miten tän kanssa voi elää?
Kerroin poikaystävälle joka sanoi että seuraavasta pelikerrasta menee suhde.
Se tietysti pelottaa, mut samalla haluisin vaan pelata ja voittaa kaiken takaisin vaikka tiedän ettei se toimi niin.
tuntuu että ei halua elää, vaikka kuulostaa tyhmältä, on vaan niin toivotonta. En kyllä koskaan tekisi itselleni mitään, mut tuntuu että on pohjaton suo. Miten alotan taas pelaamattomuuden uudestaan, miten siinä voi edes onnistua. Kiva kun kesä tulossa eikä ole pennin hyrrää…

Musta on silti hyvä, että kerroit tilanteesta poikaystävälle - onko poikaystävä myös ollut tukena pelien lopettamisessa? Mun pelaamisesta ei tiedä kun vanhemmat ja muistan kuinka paljon otti päähän kun isä ei tuntunut ymmärtävän ollenkaan, että kyseessä on sairaus, eikä pelaaminen lopu nappia painamalla ja asiasta päättämällä. Pienen riidan kautta sain ehkä selkiytettyä asiaa, mutta ärsytti ettei ollut siinä tunnepuolessa tukena. Äiti on osannut olla tukena eri tavalla alusta asti.

Mä muistan miettineeni kanssa niinä harmaimpina hetkinä, että entä jos vaan kuolis pois ni ei tarvis tällasta taakkaa jaksaa enää, mutta en mä ikinä pystyis tekemään itelleni oikeesti mitään. Samantien heräs jonkinlainen taisteluhalu että minähän en anna tällasen paskan pilata elämää.

Viimeisen ison repsahduksen aikana mulle tuli sellanen hälläväliä-fiilis. “Elämä on muutenkin pilattu jo velkakierteellä niin antaa mennä viimesetkin mahdolliset (laina)rahat” ja niinhän ne menikin. Siitä seuras tietenkin morkkis, josta oli erityisen vaikea nousta koska olin saanut peliputken jo hyvällä fiiliksellä katkaistua. Mut siitä on vaan noustava. Alotettava alusta pelittömien päivien laskeminen vaikka se harmittaa ihan mielettömästi, että on taas lähtöruudussa ja tili miinuksella.

Hei peliaddikti93! Miten menee nyt? Mitäpä jos kertoilisit täällä omassa ketjussasi vähän enemmänkin kuulumisista ja oloista, pelasit tai et, kun tuolla kehveli6:n ketjussa ei tunnu omistaja olevan paikalla. Ois kiva kuulla sinunkin tilanteesta useammin. Kertominen usein helpottaa ja ainakin mulla se auttaa mua itseäni hahmottamaan tilanteeni paremmin.

Heippa!
Eipä mulla kovin hyvin pyyhi… Koko kesän oon taas pelannu, ja välillä mennyt kaikki. Tolloin kesäkuussa kun meni paskasti, jotenkin ajattelin että tästä nousen, ja lopetan ihan kaiken pelaamisen. Hyvin se kesti, seuraavaan palkkapäivään… ja samaa rataa joka hiton kuukaus. Olin saanut sitten kokoon jostain 2000e jotka piti säästää kun ostin ison hankkeen, mut ei tietenkään ne mitään säästyny vaan meni yhessä tunnissa.Kaikki menee mitä tulee ja mihinkään muuhun ei voi oikeastaan laittaa rahaa, noh nyt sitä ei olekaan… Mut ne vähät mitä tulee, laitan peleihin.
Onneksi nyt kaverin kanssa katsotaan toistemme tilejä ettei vaan kumpikaan pelaa, yritän silti jatkuvasti miettiä porsaanreikää jotta voisin pelata, eli siis kesän aikana hävinnyt n. 10 000 e, jotka siis vaivalla ja työllä säästetty. TIlanne onneksi on se, että en ole kenellekkään mitään velkaa, se huojentaa, sillä joskus olin tonneja velkaa. Siihen painajaiseen en enää halua. Tuntuu silti toivottomalta ja pelkään ajatusta että halu pelata pysyy koko loppuelämän, en tunnu ymmärtävän sitä että sen on loputtava… ei ole enää kai motivaatiota, kun jotenkin sitä luulee että silti voittaa.
Miten muilla menee?

Hei! Kiva kuulla sinusta vaikka ei hyvin meekään. Tämä piristi synkkää päivääni ja viikkoani. Voin täysin samaistua noihin sun tuntemuksiin vaikka oonkin 2 viikkoa ollu pelaamatta. Saa nähdä miten käy ylihuomenna kun tulee palkka.

Olen alkanut pikkuhiljaa ymmärtää, että pelaamisesta vapautumiseni vaatii sen, että uskon, että pelaaminen on sairaus ja että en voi saada hävittyjä rahoja takaisin ja että voin selviytyä vain yhden päivän kerrallaan pelaamatta. Ymmärrän, mutta en vielä ole sisäistänyt sitä.

Heippa tiikeri75, Mites sulla menee? Mulla menee päin persettä. Pelasin 4000 € ja ollut viikon semmonen olo et haluan kuolla, en siis ole tekemässä mitään itelleni mut koko ajan vahvistuu se olo että tästä paskasta en koskaan pääse eroon. Just ku kaikki alkaa olemaan paremmin, kusen kaiken yhessä päivässä. Itkettää ja vituttaa koko ajan. Valehtelen kaikille läheisilleni… Oon aina samassa tilanteessa, en koskaan opi. Ei tästä tuu mitään…

Ikävä kuulla. Sitä kyllä tulee ihan hirveä olo kun tajuu kuinka suuren summan oikeaa rahaa onkaan pelannut. Siihen ei oikein auta mikään ja rahoja ei saa takas. Nyt vain päätät lopettaa pelaamisen kokonaan. Hyväksyt tappion ja yritä päästä takaisin pelaamattomaan elämään. Tuntuu ettei rahaa ole, mutta on kyllä paljon parempi olo. Peliaddiktio ei vain vie rahoja, mutta myös kaiken vapaa-ajan, ruuan, yö-unet. Se pikkuhiljaa tuhoaa myös ajattelutapaa, koska rehtikin ihminen alkaa ajattelemaan petoksia, varastamista jne. Mä välillä mietin et hävityillä rahoilla sais kyllä uuden hieno auton, mutta sille kun ei enää voi mitään. Pitää vain ajatella et tulevaisuudessa on sitten ainaki pelivelaton, kuin että olisi lisää velkaa. Tsemppiä!