pikaista apua

saako dolanista oloja jos niit on tarpeeks

Joo, voi saada esim. huonon olon, etenkin jos niitä on tarpeeks, mitä se sitten ikinä tarkottaakin. Tarpeeks sitä parasetamolia nyt saa tunnetusti aikaan hitaan ja tuskallisen kuoleman, eikä se orfenadriinikaan ihan vaaratonta taida olla, jos sitä ottaa tarpeeks.

Edittiä: Kyllähän jotkut kovasti vetelee Sirdalutikoitakin ties millä tavalla, kun niistä saa kuulemma jotain oloja ja samantyyppisiä vaivoja tolla Dolanilla kaiketi lääkitään kuin Sirkuillakin. Silloin harvoin kun itse oon Sirdaludia ottanut, niin olo on ollut lähinnä “lihasjumit helpotti ja unikin vois maittaa” -tyyppinen. Eipä siinä olossa sinänsä mitään valittamista, mutta eipä siinä kauheesti mitkään bailaamiset jaksa kiinnostaa. Tosin mieluummin niitä Sirkkujakin sitten, jos on ihan pakko yrittää saada jotain “oloja” herra ties mistä.

VittuVituttaa niin vitusti tämmöiset pikaisesti apua paskat ketjut. Paras apu olisi vähän aivosoluja omaavalle nerolle olla vetämättä mitään jos aivot ei toimi tuota vähäänkään. Köyhille on keksitty Jenkemiä sitä kantsii vetää.

Oleelliset asiat onkin jo tulleet esille, eli ei viihteellistä arvoa yksinään. Opioideja kuitenkin buustaa mukavasti. Tosin tässä on huomioitava, että orfenadriini on vahva CYP2D6-entsyymin estäjä, joten sitä ei tule ottaa sellaisten opioidien (kodeiini, etyylimorfiini ja tramadoli) kanssa, jotka vaativat maksakonversion tuon entsyymin avulla. Ainakaan ennen kuin itse opioidin vaikutuksen huippukohta on saavutettu.

riippuu mitä hakee mut kyllä orfenadriinista lähtee aika matkat vaikka ei mitään viihdettä tarjoo (luokkaan marzine/hulluruoho ja vastaavat delirantit) mutta toi parasetamoli kyl tuhoo maksan ennen ku dolaneilla saa hallui! ja jos jaksais ettiä dolan/norflex nii niitä ketjuja löytyy kyllä useita samoin hakemasi vastaus, ihme uus avuttomia nynyajan ihmiset kun eivät osaa ettiä mitään tietoa.