piipussa

Hei!
Viisi siideriä mahassa ja päässä. Alko tästä talosta on loppunut. Ärrältä saisi lisää, mutta on tuttu myyjä. Voisin juoda viisi siideriä lisää, ainakin.
Olen uusi täällä, mutta olen lukenut teidän juttuja viikonloppuna. Niin moneen samaistuin, ja monia teistä kunnioitin, kunnioitan.
Terveisiä varsinkin sikariSakarille ja Cricketille.

Kirjottelepas selvinpäin lisää.

Mutta kun ei tiedä, milloin sellainen tilanne tulee. Että on selvinpäin ja haluaa kirjoittaa ja vielä tätä juttua selvitää. Kiitos kuitenkin, kun vastasit.

En ole oikein koskaan ymmärtänyt tätä ajatusta, että ihmisen pitää olla selvinpäin ennen kuin se hakee apua. Voisitteko valaista? Usein juur humalassa/krapulassa tuskatila on suurin.

Moi
Ja varsinkin aamusta kun heräilee :frowning: . Se apu lähtee itsestä tai sitten viimeistään siinä kun enkelit laulaa kuorossa :wink:

Tämä ei ole mikään juoppojen päähänsilittelykanava vaan toipumisfoorumi. Ensimmäinen askel toipumiseen on laittaa korkki kiinni. Jos ei yksin onnistu, on mentävä katkolle.

Niinpä. Mutta jotkut viikon katkot ei AUTA. Kannattaa mennä Minnesotaan jos on varaa tai oikeasti muihin vastaaviin niin että se kestää vähintään kuukauden. Olen itse käynyt joskus “katkaisussa”. se on sama kun saisi “linnatuomion” viikoksi ja siitä se sitten taas alkaa

Ei millään pahalla ole mitään “silittelyä”. Kaikki me ollaan jossain määrin riippuvaisia alkoholista :frowning: . Tuskin täällä kukaan käy jos ongelmia päihteiden kanssa ei ole :confused: