Piipitystä ja pärähtelyjä

On kaiketi suotavaa, että avaan oman ketjuni. Eihän sitä pidemmän päälle passaa toisten threadeja spämmätä. Oitis veti mykäksi, kun jotain “pitäis” sanoa, joten olen hiljaa ja mietin, josko kommentoitavaa olisi. Ketomaanikon pyynnöstä huolimatta (puh,pah,Pentti jne…) en aio äityä penetraatioiden todellisuuspakoon, varsinkin, kun olen…youtube.com/watch?v=BVgoPn0A … re=related :blush:

Friidut on kivoja ja mukavii, miks ne silti toimii täysin päin hanurii…youtube.com/watch?v=OtZgOKUFYC0

Mites Penalla muuten luistaa? Onkos käynyt flaksi halloween humussa? :mrgreen: <<kurpiza

Tästä piisistä tulee mieleen muinaiset darrapäivät jollon aurinko paisto liian kirkkaasti ja itse olis halunnu vaan pysyy pimeessä.
youtube.com/watch?v=7GAJbWUrBN4

[i]Pahinta tänään on valkea valo,
Joka silmiini lyö, eikä varjoja varo
Sillä pahinta tänään on valkea valo
Mene pois, mene pois, mene pois, pilaat pimeyteni

Huuhtele vaan, minä olen pesunkestävä, en voi auttaa
Tietenkin saat maalata sun taivaat, riittää lampaita laumaasi
Joskus on vaan ryömittävä mullan alla suu täynnä likaa
Jokainen saa nähdä sateenkaaren kaikki päädyt, pimeimmät taivaat
Rinnalleni en tarvi joukkoasi
Mä pysyn jaloillani, kun kaitsen murheitani[/i]

Tervehdys. 3-viikkoa edellisestä krapulasta, mutta silti aurinko ärsyttää. Ja kiitos Keto kysymästä, eipä ole flaksin häivähdystäkään näkynyt. Halloween sucks. Energiaa alkanut varastoitua, niin kroppaan kuin mieleen, eli levottomuus valtaa alaa. Mihinkä järkevään senkin purkaisi? Kännissä moisia “ongelmia” ei ole. Nettiä, kirjoja, leffoja ja lisää kirjoja…tuntuu tyhjältä ja tylsämieliseltä. Depressio kait kuuluu asiaan, mutta ihan hanurista se semmoinenkin. Rahat onneksi niin finaalissa, ettei juomaan kykene… :slight_smile:

[i]I’ve taken this extravagant journey
so it seems to me
I just came from nowhere
and I’m going straight back there

So I’m living in this movie
but it doesn’t move me
so tell me who are you trying to arouse?
get your hands out of my trousers[/i]

youtube.com/watch?v=sXLkVqGTy3U

Wow, Buzzcocks! :slight_smile:

Mutta mutta…

Some people say little girls should be seen and not heard, but I say: oh bondage, up yours!
youtube.com/watch?v=ogypBUCb7DA

Aletaanko keksiä sulle harrastuksia selvinpäin? : ) Kuntosali?

X-Ray Specksin “Identity” kolahti aikoinaan LUJAA. Poly Styrenekin nykyään vainaa :frowning: Sillä naisella oli asennetta. Vai kuntosalille :laughing: 177cm/65kg voi näyttää punttien kanssa hieman huvittavalta. Toisaalta paskaakos sillä väliä. Kyllähän tuota kroppaa olisi hyvä hieman trimmata…hmm. Broidi puolestaan harrastaa voimanostoa/bodausta. Hormoneja ja piriä, että jaksaa :unamused: Ei mene Mun jakeluun, mutta omapahan on elämänsä.

Ilmassa syksyistä melankoliaa…
youtube.com/watch?v=iSN-Y1W4Jm4

Huvittavalta? Sullahan on hyvät mitat, mutta kyllä silti kuntoilla voi. Hyvät mitathan ei tarkota automaattisesti hyvää kuntoa. :slight_smile: Laihahko oot varmasti kyllä, joten voisit hankkia vähän lihaksia luiden päälle.
Punttitreeni sopii kaiken kokoisille ja molemmille sukupuolille. Voit vaikka mennä jonkun naisen kanssa kahvakuulaa heiluttamaan. Käviskö vaikkapa Kukka Laakso? :slight_smile:
kukkalaakso.com

Lisähormonit ja steroidit on kyllä vakava uhka terveelle harrastukselle. Joskus voi käydä niin, että terve ja kiva asia kääntyykin sairaalloiseksi. Näin voi tapahtua liikunnassa, urheilussa, seksissä, työnteossa… missä vaan hyvässä jutussa.

Mä meen taas tänään salille, mutta ihan luomuna vedetään ja timminä pysytään luomukeinoin. :slight_smile:

Joo, r.i.p. Poly Styrene. :frowning: Idnetity on hyvä piisi.

:open_mouth: Huh. Peloittava nainen. Pakenen vuorille. Uimahallilla luulisi olevan kuntosali tms. Halvempaakin, kuin “virallisilla” saleilla, eikä uinti olis pahitteeksi kait muutenkaan.Täytynee ottaa asiasta selkoa. Kuntokäyrä ollut laskusuhdanteessa jo pidemmän aikaa, sillä olen…youtube.com/watch?v=CduECpbV … re=related

[i]Woke up this morning with the sun In me eyes
Woke up in the garden, what a surprise
Half-eaten kebab stuck to my head
I wish I was asleep in my bed
Cos now I’m lying here with an aching liver
In a cold sweat, I’m begging to shiver
Falling asleep in the trash
Now I got a nasty rash

Cos I’m an alcoholic!
And I just love the kick!
I’m dribblin my words, got a glazy stare
Cos I’m addicted to beer!
[/i]

Chaos UK, aina vaan paranee (tai pahenee!) :smiley: Kohta varmaan tulee joku pexi ja maho neizyt… hihiii.
Minäpä kuuntelen vain kilttiä poppia.

[i]Entä jos päivällä herään ja meen räkälään
myytkö mut pois?
Entä jos, kun pää räjähtää tähän elämään
En jaksa enää olla…

Niin helvetin kunnollinen, tarkka, kiltti, pikkuinen
Aina niin tunnollinen, mitä ikinä tahdot sen mä teen
En enää tiedä kuka mä oon, kuka mä oon? [/i]

youtube.com/watch?v=IB8XufY_4ww&ob=av2e

Mutta Kukkako pelottava? :open_mouth: Kukka on tosi kiva (ja sitäpaizi mun facebook-kaveri : ) ja tosi voimanainen.
Mutta joo, hyvä idea Penttiseni mennä uimahallille! :slight_smile: Uimahalleilla yleensä on kuntosali, kertaliput yleesä femman paikkeilla joka sisältää kuntosalin ja uinnin. Pelkkä uinti yleesä 4 euroo.
Halvemmalla pääsee kun hankit sarjalipun tai kuukausilipun, ja sitten tulee käytyäkin vakituiseen.
Minäkin oon kova uimaan, ja kesäsin viihdyn paljon mm. Uimastadionilla.

Nuo kaupalliset liikuntakeskukset, siis Elixiat Motivukset Satsit yms. yms. on toki hiton kalliita, mutta on ne mun mielestä kuitenkin hintansa väärti jos haluaa monipuolista menoa, ohjattua ryhmäliikuntaa ja hyvinvointipalveluja ja pitkiä aukioloaikoja että voi käydä myöhään illallakin. Mutta on ne tosiaan kalliita. Mullakin menee 75 euroo kuussa jäsenyyteen.

Toisaalta; onhan sitä rahaa tullut tyhmempäänkin hassattua. :smiley:

Reipasta päivää Pentille!

En soita Pexiä :smiley: “Paras” Mahoilta on kuiteskin “Ei tippa tapa” ja kun sekään ei oo oma, eikä edes totta (tippa tappaa ja ämpäriin voi oikeesti hukkua) ni enpäs pistä. Olet kyl oikeassa tuossa, että hilloa on tullut laitettua haisemaan PALJON typerämpäänkin kun salimaksuihin. Uimahallilla yhdistelmälippu (uinti&kuntosali) maksaa 8€. Tuohonkin varmaan luuserit, työttömät ja muut ali-ihmiset saa 2 euroa alennusta. Ei paha. Useinkos Itse tuolla salilla käyt ? Mitäs muuta noin musisoinnin ohella puuhailet/harrastat ? Asiassa pysyäksemme, ni laitan tämmösen klisheen, mikä kylläkin on edelleen relevanttia…ikävä kyllä. youtube.com/watch?v=CE-38dGnHAE

Hö, ompa kallis lippu. Pk-seudulla on yhdistelmäkertalippu uimahalli+kuntosali 5 euroo.

Mä käyn salilla 1-4 kertaa viikossa, tosin kesällä ja alkusyksyllä oli taukoo ylikunnon (ylirasituksen) takia.

En mä oikein kerkee muuta harrastaa kun tuota liikuntaa ja bändissä soittamista ja tänne Päihdelinkin foorumille lepertelyä. :smiley: Kun lisäks käyn töissä ja siinä sivussa opiskelen alani jatko-opintoja ja… ja… raitistelen.
En mä kovin usein kerkee edes vertaistukiryhmissä käymään, vaikka mua luullaan joksikin AA-fanaatikoksi. :laughing:

Nyt onkin kiire sinne salille mutta kerron huomenna lisää. Hyvää iltaa ja yötä ja halihali!

Hieno piisi muuten on tuo Väkivalta ja päihdeongelma.

Moi. Yön nukuin hyvin, kiitos halien… :blush: Enpä ole moisia saanut, edes virtuaalisina vuosikausiin. Tänään päihdeklinikalla juttutuokio, jossa asiallista ja kannustavaa turinointia. Terapeutti viritteli jnkl.“tuettu asuminen”-kämppä mahdollisuutta. Ymmärsi täysin, etten kykene tai tarvitse mitään “säilytystilaa” Itselleni, vaan asunnon, josta käsin voin toimia, kuten "tavikset"kin tekevät. Sitä ei ole kovinkaan “mediaseksikäs” avustettava. Rikosrekisteriä ei ole, ulosotossa ei ole senttiäkään enkä ole edes täysin idiootti/retared. Biisivalintana laitan NAISEN tekemän tuotoksen. Todistan täten olevani emansipoitunut, anti-sovinisti ja misogynisyyden taakseen jättänyt, tasa-arvoa kannattava…toi, miäs…youtube.com/watch?v=3_wYuY97PO8

Sehän on hienoa että Pentillä on homma hallussa. Annan lisää haleja. \o/

Homma on muuten hallussa myös näillä siskoilla, joita diggailemalla Pena voi kasvattaa emansipoituneisuuttaan lisää!
Mutta ginistä pysytään sitten kaukana, eiks joo. Tonicia saa juoda. :smiley:

youtube.com/watch?v=Fagdo2jebvc

´´

Maanataihuomenta kaikille. Havainto: Aamukahvi & Tupakka, eivät aiheuta järkyttävää tärinää, jos ei ole krapula. Eipä oikeastaan ole mitään kerrottavaa, paitsi että hengissä olen. Siteeraan Pasilan Routalempeä “Minä join ennen, nykyään hirveän jännä on minun elämä. Nuorena kun join, koin että maailma ympärillä on tylsä ja minä kiinnostava. Sitten lopetin juomisen. Nyt olen tylsä, mutta maailma ympärillä hirveän jännä”.

Olen jokapaikan mies…youtube.com/watch?v=NVV6P6RCx5s

Hyvä homma, Penttiseni! Seuraavaksi lopetetaankin sitten tupakointi. :smiley:

Routalempi on ihan best äijä, mutta itse samastun enempi Helgaan. Jos sinä olet jokapaikan mies, niin minä olen sitten vaikkapa näkymätön nainen.

Elähän ihmisix! :slight_smile: