Piikkipelleilyy

En tiiä onko tää nyt ihan tyhmä kysymys mut vituttaa nin paljon et piti tulla kysymään/avautumaan… Eli rännitys ei oo onnistunu nyt kahteen päivään sitte millään. Suonet on luonnollisesti ihan paskana mut yleensä saan laitettuu vaik siin sit joskus saattais mennä joku 30 min :laughing: Mul on kyl aina ollu vaikeuksii ton kaa välil onnistuu helposti mut yleensä se vaatii kyl tosiaa vähän kirosanoi. Mul on toi mun lemppari suoni menny aika kovaks ja sit sattuu jotenki tai kirpasee enemmän ku laittaa sen neulan sinne. Mut kysymys tosiaa on et mitä vittua :laughing: Miten en millää onnistu ja oonko paskonu mun suonet loppu elämäks vai?? Ja kuulostaan nyt tosi hc narkilt mut oon neuloi harrastanu ehkä korkeintaa puol vuotta ja tosi satunnaisesti. Välil enemmän jos putki jää päälle mut ei tosiaa oo mitää jokapäivästä et luulis et noi suonet olis ihan ok kunnos tai sit oon yksinkertasesti vaan niin vitun huono. Pliis kertokaa/ auttakaa jos on jotain fiksui ideoit!!

Vaikuttaa siltä että ihannoit huumeita vieläkin eli niinsanottu “kuherruskuukausi” niitten kanssa on menossa. totta kai ne paskaks menee jos sinne huumeita lyö ja rustottuu niin kun sanoit siitä että sattuu se tietty kohta.

Lopeta ku vielä kerkeet oon nähny porukkaa ketkä pistelee sormiin ja kämmenselkään ja kaikkeen mahdolliseen no kyrpään en tiedä kenenkään heittäneen.

jos voin kysyy että mitä ainetta tykkäät ruiskuttaa putkiisi?

Joo… voin kyl sanoo et se vaihe ohi jo. En nyt ihan selvänä kirjottanu tota kirjotustyyli oli mikä oli. Se vaan nyt lähinnä ihmetytti et ei millään saa laitettuu ku yleensä ees jossai vaihees. Ja en kaipaa noit lopeta ku kerkeet, itseasias en koe et oisin koukus muuhun ku piikkin. Piriä tuli joskus vedettyä enemmän, nyt 1-2 kertaa kuussa. Muuten laitan välil jotain turhii ryynei tai vaan vettä. Ihan vaan sen vedon takii.

noilla epätoivoisilla lyönti yrityksillä kun ei suonet löydy ja yrittää ja yrittää ja jos viel ohi menee niin varmasti menee suonet / pistokohdat huonoon kuntoon… mä löin joskus ainakin pari kk samaan suoneen sellaselle parin sentin matkalle(oli mun lemppari suoni) ja pidin siitä hyvää huolta niin ei missään vaiheessa mennyt kovinkaan huonoon kuntoon, kannattaa laittaa jotai hydrokortisonia vetojen jälkeen siihen ymsp… tottakai se jossai vaihees tulee vähän kipeeks mut sit vihtaa kättä… mut vaik siihen ei nyt yli vuoteen ole lyöty niin kyllähän siitä huomaa aika selvästi et muutaman kerran on piikki nahan lävistänyt…

Randomei ryynei tai vettä? Nyt kannattais lopettaa kun ehit vielä. Kehität tosi vahvaa piippikoukkua itelles. Kelaappas, kannattaako tööttii turhuuksia ja ihmetellä ku suonet menee? Peruuta vielä kun voit, my friend

Itseasias hyvä et kirjotin tänne, tajuu miten turhaa tää on. Jotenki se menee aina siihen piikittämiseen, just jos joku vituttaa tms. Oon jotenki kelannu et eihän mul mitää ongelmaa oo, koko ajan on ollu tavotteena et jättäisin pirin kokonaa, mut ei tääkää nyt ihan tervettä kuiteskaa… Kiitti vastanneille!