Piikittämisetä.

Hei

[Poistettu sääntöjenvastainen kysymys -Päihdelinkin moderaattori] Sitten se tasaanti ja olo oli väsynyt. Tosin olin sniffannt puoltatuntia ennen jonkun 1,5mg.

Aamulla ihon pinta hiukan kipeä.

Tuollaisia ohjeita täällä ei saa antaa, mutta toivottavasti sellainen turvallisuusvinkki edes sallitaan, että älä koskaan pistä ranteen yläpuolelle mitään (joo, kokeneet nistit tätä kyllä tekevät, kun muitakaan suonia ei enää löydy).

^Piikittämisestä on varsin hyvät ohjeet ja www-linkit esim. Päihdelinkin virallisilla sivuilla. Kannattaa noudattaa heidän vinkkejään, niin mikään ei mene vikaan…

toimipaikka.a-klinikka.fi/vinkki … pistamista

Arpa

PS. Jos tällä palstalla kirjoittaisi vastaavan ohjeen pistämisestä, niin se sensuroidaan HETI. Moderaattorit voisivat hieman rauhoittua ja miettiä mikä on kirjoituksissa oikeasti haitallista ja mikä ei!

niin mikähän aiin onn ettei tohon kämmen selkään kannata lyödä…
joskus itse junan vesassa olin vedoilla ja oli takki päällä ja tollain niin en sit jaksanut alkaa kiskomaan takkia pois vaan löin tohon mihin yleensä kanyyliki laitetaan… kun pistin eka pakkia vähän verta uli iha normaalisti ruiskuun ja sitku tuuttas se tuntu menevän sinne… kun nykkkäsin neulan pois kuului oikeen sellainen pssss ääni et nyt tuli jotku suonesta ulos… ja turposi sitten koko käsi… en sen jälkeen ole ranteesta ylös päin lyönyt… niin ja oli viel 5 metrin pumppu et ei sieltä purskahtanu lopuksi ko varm,aan max metri ulos… ei noin ole koskaan minkään muun suonen kans käynyt… :open_mouth:

ootko arpa sama henkilö kuin viimeinen hidas… ajattelin vaan kirjoitus tyylistäsi kirjoittaa viestit…

Oot vetän kämmenselkään liian isol, kaiketi 0,45mm neulalla ja saanut verenpurkauman(ja ehkä myös sitä mönjää mitä ittees tuuppasit) ihon alle kun suoni on vuotanut, jos käsi turposi ja jos oli 5 miliin ruutta, olet varmaan tuupannu liian rajua tahtia tavaraa koneeseen.

Onneksi ei tartte itse harrastaa tollasta sekoilua enää, kun siit on vajaa 2 vuotta et on ite jotaan itteensä tuupannu (sairaanhoitohenkilökuntaa ei lasketa, viimeks sain töötit kortisonia olkapäähän 2 viikkoa sitten), tai yleensäkään laittomia päihteitä käytelly. Koko neuloilla leikkiminen alkaa iljettää niin, että jos sattuis näkemään (onneks ei oo tarvinnu) jonkuu tööttivän, tulis ihan kylmät väreet ja ajattelis, et ei ite kyl pystys tollaseen itsensä tuhoamiseen.