Pieleen meni mutta uusi alku

Moikka kaikille. En ole joutanut käymään plinkin sivustoilla kun meni aika ryypätessä. Nyt on joulu ja oon ekaa päivää selvinpäin. Osallistuon tohon plinkin 30 päivän haasteeseen. Nyt alan tosiaan raitistumaan. Tää on niinku ois joululahjan saanu ku tällä päivämäärällä raitistuu. Kiitos plinkille tosta haasteesta. Kaikki keinot käytän.

Hyvä!
Eipä muuta kuin mahdollisimman hyvää joulua sinulle ja varsinkin hyvää uutta alkua!

Päivä 1 täälläkin. 4 kk olin alkotta keväällä - kesällä, syksy mennyt heikosti. Uusi yritys. Tsemppiä kaikille saman haasteen kanssa painiville.

Jee. Kolme päivää raittiina. Tästä se lähtee :slight_smile:

Tulen päivän perässä?
Tuo 30 päivän haaste… Kuinka aikaisin sen aamulla sen uuden viestin saa? Sitä jo tässä odottelen.

Pieleen on mennyt täälläkin, jo liian monta vuotta. Nyt otan myös tuon 30 päivän haasteen vastaan. Olen 50+ ja alkoholin käyttö etenkin nyt korona-aikana lisääntynyt, kun etätöitä teen. Ei vaan enää maistu eikä tunnu hyvältä. Kokeilin jo muutaman päivän irtiottoa, mutta eilen retkahdin taas. Muutos ei tosiaankaan ole mikään helppo juttu, eikä tule tapahtumaan hetkessä. Mutta uskoisin, että suunta on parempaan, kun vain pääsee hyvän alkuun. Olen myös lueskellut näitä muitten juttuja, mutta rohkaistuin nyt itsekin pitkästä aikaa kirjoittelemaan tänne. Jos tämä “linjoilla oleminen” auttaisi myös pysymään päätöksessä, joka tuntuu nyt todella ajankohtaiselta uutta vuottakin ajatellen.