Pettävätkö retkunne??

Muutama vuosi yhteistä eloa retkun kanssa takanapäin… Vaihtelevalla menestyksellä…

Itse myönnän kärsiväni ainakin jonkinasteisesta läheisriippuvuudesta ja siihen itselläni sisältyy aina ajoittainkin ja kovastikin omaa elämääni hankaloittava mustasukkaisuus, epäilyt ja toisen menemisien miettiminen.

No toki retku on saanut kovastikin kuulla epäilyksistäni. Hän kun ei ole kovin kotona juovaa sorttia vaan menee mielellään kylällä olevaan baariin kavereittensa kanssa. Ja hyvin siellä voi viihtyäkin koko viikonlopun tai ainakin molemmat illat. Aina olen suureen ääneen ihmetellyt halua päästä yksin ( siis ilman minua) kapakkeihin ja olenkin (myönnetään :blush: ) kovasti epäillyt josko retkuni haikailisi muiden naisten perään… Mitään näyttöä epäilyilleni ei ollut, mutta niistä retkulle jauhoin ja jauhoin.

No sittenhän se koittikin se päivä kun sain tietää, että ainakin yö samassa sängyssä oli vietetty. Muuta ei retkun puheiden mukaan ollut tapahtunut ( enkä usko edes, että olisi ollut siinä kunnossa kykenevä mihinkään) kuin nukkumista.

No luottohan siinä meni sitten jo aijemminkin mustasukkaisella ihmisellä. Yhdessä jatkettiin, mutta epäilys jäi kalvamaan mieltä. Ja nyt aina sitten kun retku on liikenteessä mietin missä hän yönsä viettää. Siitä hän kyllä pitää huolen, että toista kertaa ei kiinni jää jos pettää haluaa. Epäilen vieläkin ääneen ja hän kieltää ja suuttuu kun en usko.

Hulluksi tässä välillä tulee. Ja epäilee ihan tyhmiä asioita. Ja salapoliisi nostaa aina päätään. En enää tiedä uskonko siihen, että retku pettää vai ei petä :confused:

Selitystä tuolle yhdelle kerralle en koskaan ole kunnolla saanut. On siitä puhuttu, mutta ei osannut selittää miksi meni samaan paikkaan nukkumaan ja miten kaikki oikein tapahtui. Mutta sen kyllä niin varmasti tietää, että sitä ei tapahtunut. Oli kuulemma niin kännissä ettei tiedä miten noin kävi. Kuinka kännissä tahansa niin kai sitä nyt jotain siellä päässä liikkuisi… Luulisin

Valitettavasti tuohon ei ole kyllä mitään muuta sanottavaa kuin:jätä se. Miksi rääkkäät itseäsi tuollaisen ihmisen kanssa? Jos äijä on baarissa viikonlopun putkeen eikä tule edes yöksi kotiin niin ei ole jäänyt yhteen kertaan tuo pettäminen.

Ehkä tarkennan nyt hieman edellistä kirjoitustani…

En tarkoittanut siis sitä että mies lähtee pe ja tulee su eli siis on menossa koko viikonlopun eikä käykään kotona. Emme asu samoissa osoitteissa, joten en kyttäile talon nurkilla onko siis varmasti mennyt kotiinsa yöksi vaikka sanookin siellä yötä olleensa…Joskus vain tulee mieleen, että onko varmasti ollut kotona.

Jos asiasta alan häneltä tenttaamaan niin ärähtää. Voi olla, että on kypsynyt minun epäilyihini vaikka ei mitään nyt olisi tehnytkään tai sitten salailee jotain ja puolustautuu… Mene ja tiedä

Ei varmaan kaikki petä, siis ns.“retkuista”, jos sillä alkoholistia tarkoitetaan, mutta on ihmisiä jotka pettää huolimatta siitä ovatko alkoholiongelmaisia tai ei! Ei kai voida vetää noin karkealla kammalla kaikkia.

Oletkos miettinyt mistä sun mustasukkaisuus johtuu? Oliko sitä jo ennen kuin mitään sekoilua oli tapahtunut vai onko se kenties seurausta petetyksi joutumisesta? Kummassakin tapauksessa se on varmaan voimia vievää ja turhauttavaa joskin normaali rajoissa se on ok ja merkki siitä että välitää.

Varmaan jatkuva epäily tekee asiasta vielä pahemman ja lopulta sietämättömäksi molemmille.
On varmaan paikallaan harkita kannattaako edes jatkaa suhdetta jossa luottamus on jo mennyt ja toiseksi sun kannattais alkaa ottaa selvää mistä se mustasukkaisuus on peräisin, sillä riski on suuri että se seuraa mukana tuhoten mahdolliset uudetkin suhteet ja sun oman elämänlaadun kannalta se olisi vielä tärkeempää.

Mieti mitä haluat parisuhteelta ja saatko ne tarpeet tältä suhteelta? Tee selväksi itsellesi mitä voit tehdä itse parantaaksesi omaa tilannettasi! Jos luottamusta ei kaikista yrityksistä huolimatta saavuteta, haluatko jatkaa suhdetta jossa voit huonosti?
Onko se oikeeta rakkautta jossa toinen saa reuhata omilla ehdoillaan ja haavoittaa omaa partneriaan?
Kantsis miettii perusteellisesti onko mahiksia että suhde alkais funkkaa oikeilla perusteilla!

Ei kannata laskee lippuja puolitankoon vain miehen takia! Elämä on sentään aika lyhyt keikka ja mun mielestä ei kannata jäädä suhteeseen jossa voi VAIN huonosti, perustunne on kuitenkin oltava hyvä ja turvallinen ja luottamus on se pohja jolle suhde rakennetaan!
Kukaan ei ansaitse tulla petetyksi, kukaan ei tarvitse sietää pettämistä. Olet ARVOKAS IHMINEN ja rakastamisen arvoinen!

No alkoholistia tai ainakin jossain määrin kohtuukäyttäjän rajat ylittävää tuolla “retkulla” tarkoitin…

En ennen tätä yhtä sekoilua ollut niin kovin mustasukkainen tai jos olinkin niin ainakin terveemmällä tavalla… Sen jälkeen on mennyt sitten hiukan överiksi…

Olen käyttänyt kovastikin aikaa sen miettimiseen mistä mustat sukat kumpuavat. Syitä joita olen tähän asti saanut itsestäni selville on: huono itsetunto, luottamus on saanut kolahduksen, liian vähän omaa elämää ja liian paljon aikaa toisen menemisien miettimiseen :blush: , huomion haku väärällä tavalla ( odotan, että mieheni vakuuttelisi minulle rakkauttaan ym.), jostain syystä tunne, ettei minusta välitetä tarpeeksi… Onhan näitä.

Eikä koko suhteemme paskaa ole. Hyviä hetkiä mahtuu myös mukaan paljon. Tästä ehkä tullut minulle itselleni ongelma eikä ainakaan suhteelle tee hyvää…

Anteeksi ihan hirveesti, en takuulla tarkoittanut mitään niin pahaa että teidän suhde olisi vaan skeidaa!

On niin vaikee pukea näitä juttuja sanoiksi ja menee yllättävän helposti aivan väärin! Sit vielä se et oon kaksikielinen joten sekin tökkii, näköjään. Mun kirjoitus meneee helposti konttorikieleksi ja ne tunnevivahteet saattaa olla hakusissa, sori! Itsehän täs on vastuussa mihin sen pisteen laittaa joten, hupsista, pitää varmaan funtsia tarkemmin miten ilmaisee asiansa.

Pahoillani ,jos pahoitin mielesi , ei ollut tarkoitus! :blush:

kaikki retkut pettää

Peace and Love: En loukkaantuntu kommenteistasi :slight_smile:

Mutta halusin vain kaikille kertoa, että suhteessamme on paljon myös niitä hyviä hetkiä. En kai muuten siihen olisi jäänyt…

Minä olen meidän parisuhteen retku, olen nainen. Ja petän, en miesten kanssa vaan kaikki tuhannet lupaukset olen pettänyt…valhetta valheen perään.