Heippa. En tiedä kuuluuko tämä tänne mutta pakko jonnekin kirjoittaa. Mun miehellä ei ole varsinaista alkohilismia mutta kun juo niin juo kunnolla ja siitä ihmisestä muuttuu ihan täysin päinvastainen. Viime kesänä oltiin grillibileissä ja kaverini ja mieheni jäivät kahdestaan saunaan. Mä en ole ihan varma tapahtuiko siellä jotain, luulin ainakin näkeväni jotain mutten ole varma. Mieheni on niin antipettäjä ettei kukaan uskoisi ikinä hänen tekevän mitään. Mutta kun humalassa hän on sellainen ettei oikeasti tajua mitään! Esimerkiksi hän ei reagoi humalassa mitenkään siihen jos jollekin läheiselle on sattunut jotakin, ei vaan tunnu ymmärtävän mitään. Ja tämä saunatapaus on jäänyt mieleeni siksi että en ole varma mutta mieheni väittää ettei ole mitään tehnyt mutta kun ei muista. Ja siksi tämän asian otan nyt esille että tämä mun kaveri taas viikonloppuna osoitti että pystyy pettämään miestään myös tämän ystävien kanssa, niin nimittäin tapahtui vaikka oma aviomies nukkui viereisessä huoneessa. Ja siis mieheni on tämän mun “kaverin” miehen vanha ystävä… mitä mieltä olette, kannattaako tällaista nyt vatvoa? Haluaisin tietää mitä siellä on tapahtunut vai onko mitään mutta se tuskin koskaan selviää…
Kuulostaa tutulta…niiden on hyvä aina vedota siihen ettei muka muista mitään,no ehkä ei välttämättä oikeasti muistakkaan mitään,tiedä niistä.oletko kysynyt siltä kaverilta tapahtuiko niiden välillä mitään?inhottavaa kun tuollaiset asiat jää vaivaamaan siksi olisi hyvä saada ne selvitettyä.voisit kokeilla muutamaa konstia. A)sano miehellesi että kaverisi tunnusti ja kertoi mitä teidän välillä tapahtui…
Tai…B)sanot kaverillesi että miehesi vihdoin tunnusti ja kertoi mitä teidän välillä oikein tapahtu,miten kaveri voi tehdä noin.jne…
Tämä konsti tepsi ystävälläni joka myös epäili kaverinsa olleen miehensä kanssa,hän pokalla sanoi kaverilleen miehensä kertoneen että on vehdannut sen kanssa.kaveri rupesi itkemään ja tunnusti olleensa miehen kanssa.olivat sopineet että ei ikinä kerro kenellekkään.kannattaa mietti jos kokeilet tota että kumpi menisi helpommin lankaan ja kertoisi totuuden.kyllä se siitä vielä selviää,tsemppiä!ja voimia!
no pitä olla varma jos tuon tekee:D Minkä kuvan se antaa sitten jos nin ei olekaan käynyt?
Riippuu kaverista toki. Miettisin että mikä on syy ttä nimenomaan pettäminen tai mahdollinen pettäminen askarruttaa:
Yleensä itselläni se on merkki siitä että tunteet alkavat pian kuolla miestä kohtaan. Sitten ei ole väliä onko pettänytkään. Jos mies menee humalassa ihan tolkuttomaksi, niin onkohan alkoholi jo osa ongelmaa?