Perussuomalaisten oma politiikka ja huume keskustelu ketju

Kaikki keskustelu tänne. Kiitos.

Zeus ja 1970?

No? Sanokaa nyt jotain.

Jussi Halla-aho on suoraselkäinen ja seksikäs mies. Isänmaamme vahva tulevaisuus.

Koti, uskonto ja isänmaa on suomalainen konservatiivisia arvoja kuvaava iskulause.

Iskulause on suomalainen muunnelma saksankielisistä sanoista ”Kirche, Kinder und Küche” (suom. ”kirkko, lapset ja keittiö”), joilla keisari Wilhelm II:n puoliso Augusta Viktoria aikanaan kuvaili saksalaisten naisten keskeisiä arvoja.

Tässä ketjussa me nostetaan rakas Suomenlippu salkoon emmekä ole kommarihomoja.

Mitä mieltä Zeus? Kuulostako hyvältä?

Jep. Mä käyn duunissa dösällä, kusetan koiraa ja syön buprea lounastauolla. Hyvin menee täällä landella. En voisi olla tyytyväisempi. Bupre on pelastanut minun elämän ja antanut uutta potkua myöskin parisuhteeseni Ritvan kanssa joka on nakkikiska yrittäjä ja kaappijuoppo. Perussuomalaiset on mun vaihtoehto. SDP on kans hyvä mutta liian liberaali nykyään. Pekka Haavistosta ei tykätä täällä landella ollenkaan.

Mulla ei ole mitään muistikuvaa että olisin kirjoittanut tämmöstä höpötystä. Mutta otan tietysti täyden vastuun. Minä olen hyvin sairas yksilö.

Mielestäni se on kiva että plinkissä saa olla pihalla ja avoimesti sairas. Siksi tykkään tästä sivustosta. Ihmiset ei tuomitse vaikka olen heittänyt sairasta ja ehkä jopa vulgaaria ja loukkavaa läppää monille vakkareille. Toki olen huomannut että en enään saa vastauksia mutta tykkään silti kirjoitella viestejä.