Perse ku tajusin...

…kuinka hyvä on laittaa aivot veteläks. Mitä vitun efektejä täällä tuleekaa luotua ja opittua, perkele estoja ja kynnyksiä täynnä mun päänuppi ainaki. Ja kaikki ihan selvinpäin opittuja!!! Turhia sellasia. Kun koki taas sen avoimen tilan,vittu tripatessa, normaalitilan, niin melkein harmittaa palautua täksi sulkeutuneeksi möröttäjäksi. Vitun ihminen, miks pitää olla niin vaikea luopua joistain virheellisistä opituista ajatusmalleista. Miks aivot on niin tyhmiä, ettei niillä voi ajatella muutaku näin, miten ne on kasvanu/kasvattanu.

Kylä resilarilla tulee puhdasta jälkeä vaikka perseestä onkin. Mä meen oksentaan taas.

eiköhän ne selvät ajatukset ole kumminkin niitä “oikeita” ja huumeilla saavutettu olotila on harhaa, keinotekoisesti ylläpidetty hetkellinen olotila. aika huolestuttavaa, että koet itsesi eheämmäksi, kun olet nauttinut resilaaria (tai muuta vastaavaa). juuri tämä vaara piilee psykoaktiiveissa. ne mykistyttävät kelat (mitkä usein selvänä tuntuu naurettavilta) ovat vääristyneen tajunnantilan aikaansaamia harhoja. mitään oikeasti käytännöllistä ei saavuta tajusteilla. enintään elämän ja kasvien yms. kauneuden ymmärtää. ymmärtää, kuinka perseestä ihmisen toimet ovat luonnon kannalta. mitä hyötyä tästä on? lisää murheita, jos ei osaa suhteuttaa tietoa.

^hatunnosto hyvästä tekstistä. Tällä(ja muillakin alan sivustoilla suomessa) hehkutetaan psykedeelien kaikkivoipaisuutta naurettavuuteen asti, ja pahaahan niistä ei saa puhua kuin ehkä korkeintaan annostelusta/komboista, esim. ensikertalaisille tuollainen valmiiksipureskeltu asenne “mielen työkaluista” ja “pään lukkojen avaamisesta” antaa imo väärän ja vaarallisen kuvan ko.touhuista. yleensähän näiden faktojen kyseenalaistaminen kuitataan ymmärtämättömyydellä, ja kaupan päälle vielä säälitään kun ei usko että happotripillä parannutaan kaikista mielen solmuista ja sairauksista. Hauskojahan ne reissut ovat, mutta ei niitä pitäisi vakavissaan ottaa.

Kyl mä vaan kuitenkin olisin mielummin vapaa näistä mielen esteistä. Mä vaan koin se hetkeks ettei niitä ollu. Mul on sos.til.pelko ym estyneisyyttä ja pelkoja sos tilanteissa varsinkin. Jopa skitsofrenian oireita. Vittu hei, miks pitäs vaan pelätä ja pelätä. Oon pelänny 20 vuotta eikä siihen ole mitkään terapiat/lääkkeet/kikat tehonnu. Resilar tehoaa hetkeks ja se on kiva tuntea itsensä ehjäksi väliin. Tuli kyl niin paska olo lopuks tosta tripistä ettei voinu ku maata ja oksentaa.

Ja siis mun tapauksessa ensin oli mielen ongelma ja sit tuli päihteet. En mä ylistä trippailua mutta kyl sen avulla oon ainakin tiedostanu monta solmua, joita mikään muu konsti ei ole löytäny. Se on hassu tunne kun on avoin olo, ilman lukkoja jasolmuja. Siitä voi ottaa niinku hiukka suuntaa, mitä alkaa hoitamaan. Nyt mä halua olla raittiina.

Vai oonkohan mä vaan sekasin edelleen. helvetin vaikee ainaki selittää asioita.