Perkeleen suonet

Toi on hyvä, ettet piriä pöpöjen takia lihakseen pistäisi, mutta pääverenkiertoon kylläkin sydämen ja keuhkojen läpi :laughing:

kaveri pelästy totoa :laughing:

Mä oon löytäny suonia mm. kämmenselistä, sormista, kaulasta, jalkapöydistä, sääristä, reisistä, käsivarsista ym… oikeastaan ainoa mihin en saa lyötyä on kyynärtaipeet.

Saatte sympatiani, itse vetelin reippaanlaisesti hihaan 1,5 vuotta kunnes tajusin 3 viikkoa sitten lopettaa, suonet on edelleenkin priimakunnossa.
Arvet jäi vain pahat, kivat tummentumat kummassakin taipeessa.
Tämä threadi on oikeasti lukemisen arvoinen minulle, eipä tee mieli lyödä tikkua läskiin enää ollenkaan, ei ole kertaakaan 3 viikon aikana tehnyt. Kerran näin painajaisia piikistä, yritin fiksata mansikkamehuun buprenpalasta, ei sekoittunut, raivostuin unessa ja heräsin.
Mulle tuli tästä säikeestä tosi paha olo, aika epätoivoista on meininki jos hakkaa kaikki suonensa vituiksi, siis en dissaa teitä, tavallaan vaan säälittää tällaiset ihmiskohtalot. Empatiat ja sympatiat sinne suunnille…

tuli tässä mielee ja meinasin väsätä uuden topicin mutta empäs väsääkkään kun sinulla jo on, eli noissa ampulleissahan käytetään veden sijasta alcoholia mitä se litku siinä on, sehän vaan sen takia että benzot imeytyy siihen paremmin, kuulin yhdeltä nideltä että kannattaa koittaa jos esim päivystyspakkauksen ostat, niin siinä tullee 3 puhdistuslappua mukaan, repäise pussi auki ja työnnä/lyttää lappu sinne kulmaan, vedä tykkiin alkoholit sieltä…tulee noin 4 pikku viivaa tykkiin yhdestä, ja toista niin monta kertaa kun on tyarve, itse dc:ihin käytän 3-4-6 riippuen monta lyön, sitten vaan alkoholit klikkiin ja ryynit sinne kokonaisina tai murskana, annat niiden vaan lillua siellä jonkun aikaa ja sitten voit pikkuhiljaa alkaa avittelemaan ja pilkkomaan niitä, kuitenkin olisi hyvä imeyttää niitä jokunen aika sielä alkoholissa,sitten vain filtterin läpi ja tykkiiin, neula paikalle ja tuuppaat, kirvelee jonkun verran mutta itse huomasin että toimii paremmin, ja tulee se samanlainen lämmin humahdus mikä noista pamiampulleista tulee kun sellaisen lyö, ampullitkin tosin kirpovat, ainakin minulla, mutta tuossa tommoinen vinkki,putket voipi mennä ajan mittaan paskaksi mutta menee ne muutenkin, ja samahan on ampulleissa niin miksipä ei kotikonstein? jos nyt benzoja haluaa tuuppia,yleensä itse syön mutta jotkut harvat hakkaan juuri tuon alkomahoolin kanssa ja mun mielestä toimii paljon paremmin ja tulee se tumahdus, enkä ole ainoa joka tätä on kokeillut ja todennut paremmaksi kuin veden kanssa…adios,poretta lisää–>

mulla sama juttu, tukossa, palanu paskaks tai jtn sinneppäin,toimintakelvoton!

kunnon kiristyshihna ja pidät sitä niin kauan että alkaa tuntua että käsi räjähtää, pikkusen hölläät ettei tunnu niin pahalta sitten sulla pitäs kaikki suonet olla pinnassa,niin ja roikota alaspäin tietenkin, itselläni ainakin on hauiksessa hyvä paksu suoni,tai oli, mutta taipeessa missä sinulla varmaa mennyt se suoni paskaksi, sehän jatkuu kämmeneenpäin kumminkin, minulla sitä ei näy, mutta tunnen sen kun on side kireällä, elikkä kokeilet painelemalla seuraten paskaks menneitä suonia,niin mä löydän aina uusia,kämmenselkä on kans hyvä, jalkoihin en suosittele, sormiin jos on oikeen pro, kaulaan jos uskaltaa, itse en tekisi mistään hinnasta, kaveri myös on lyönyt kulliin mutta ei saa stondis loppua kesken =D

noh, entiedä oliko mitään apua ja saako edes selkoa mutta empäs alkanu ruikuttaa =P joo mutta jalkoihin ÄLÄ MENE LYÖMÄÄN, en muista mikä siinä tarkalleen oli mutta ei mene “oikeaa kautta” ??maksan/munuaisten?? kautta sinne minne pitää tai joku tommonen siinä oli

Mulla meni taipeiden suonet jo vuosia sitten. Jalkapöydän suonet on kans ihan kuolleet.
Kyl sitä aina mestat löytyy.
Tällä hetkellä tykitän mm. sääriin, reisiin, hauiksen päällä, kämmenselkiin (nekin alkaa ole finito).
Kaulaan on yritetty lyödä, mut mul on huonot suonet kaulassa.
Slerssiin en lyö, siinä menee raja.
Ai niin muija käski sanoa lyövänsä nivusiin.
Älä huoli, suonia kyllä löytyy, mutta ne kannattaa pitää kunnossa.

Joo mulla kanssa hirveet rustot taipeessa…joutuu lyömää oudost siint suonen sivusta ja sit koukata sillai jännäst…:smiley: aivan perseestä…sit en tajuu miks mul on niin helvetin kivuliasta lyödä muualle ku taipeesee???outoa…:smiley: