Perkeleen suonet

ne suonet näyttäisivät olevan siinä jänteiden päällä taipeessa. ei ne ainakaan jänteen alle ole piiloon päässeet :smiley:

tossa on ne kaikki:

rustottuman läpi sitten vain. tai sitten voit laittaa lihakseen?

Mulla vähän samanlainen tilanne toisessa taipeessa, eli siinä on reilusti rustottumaa päällä ja kun siihen lyö niin tuntuu että se rustottuma painaa sitä suonta niin että se muljahtaa hieman sivuun. Eli jos tuohon lyön niin teenkin yleensä niin että ensin painan normaalisti rustottuman läpi, ja sitten otan spigua hieman takaisinpäin ja tuikkaan sen ikäänkuin vinossa sen rustottuman viereen, ja sieltä se suoni tuppaa sitten löytymään…
Olipas hankalasti selitetty, mutta toivottavasti tajusit idean =)

[quote=“Captain Planet”]

Kun neulaa työntää sisään rutisee vaan perkeleesti ja vaikka neula on juuri suonen kohdalla niin verta ei tule riskuun, tai jos tulee niin todella nihkeästi, niin vähän että ei siihen pumpata uskalla.

Mikäköhän mahtaa olla kyseessä? Pistokohdat vain rustoutuneet ja verisuoni on osittain/kokonaan tukossa?
quote]

Mulla kävi ihan samalla tavalla aikoinaan. Sen jälkeen piti hakata tukkoon? vielä kämmenestä, kämmenselästä ja sormista kaik mahdolliset suonet. Polleaikana suonet pysy hyväs kunnossa mut sit ku olin useamman vuoden subulla niin kai se maissitärkkelys tuhos ne (käytin fimaa).

Ei näytä olevan kovin nopeata tuo paraneminen. Nyt oon ollu jo 5 vuotta spiguttamatta eikä labras löydetä suonia vieläkään :angry:

Huh, mitä suonia sä kämmenestä tai sormista löydät? Ei mulla ainakaan oo sormissa tai itse kämmenessä mitään kohtaa mihin pystyis lyömään, kämmenselät onkin kyllä aika umpeen tikattu jo. Ainoastaan peukalon juuresta lähtee yksi hieman isompi suoni, mutta muuten kuulostaa kyllä aika oudolta toi sormiin/kämmeneen pistäminen?

Moni pistelee kämmeniin ja sormen taipeisiin/sormiin, kun ei mistään muualta enää löydy suonta.
Yks tuttuni laittaa sormen päähän :exclamation: Niin hullulta kun se kuulostaakin… :slight_smile:

Ite en myöskään saa enää taipeisiin pistettyä, lekuri sanoi et on suonet supistuneet----> aika siirtyä seuraavaan suoneen… Ennenkö ne menee lopullisesti pilalle…

Onhan sormet täynnä pikkusuonia mihin saa insuliinineulalla pistettyä, kuten myös kämmenessä. Sillon ku suonet oli vähissä, piti ottaa järeämmät keinot käyttöön (mistä en todellakaan ole ylpeä) :confused:

Joo kelasin vaan nimenomaan tota suonen löytymistä jostain kämmenestä esim, ei mulla ainakaan kämmenen puolella oo mitään suonentapaistakaan näkyvillä että ihan summamutikassa sinne joutuis kyllä lyömään.

Sormien ‘taitekohdissa’ mulla näkyy ihan pikkuset siniset viivat… Mutta ajatus niihin tökkimisestä ällöttää… Saa aika taitava meinaa olla jos neulan tohon tökkää…
Mut se mun tuttuni onkin sairaanhoitaja, virallisesti ottaa verikokeita TKssa, niin se kyy osaa… :unamused:

En tiiä onko se rustoo vai mitä mut itellä on täysin selkeesti suonet edelleen näkyvissä mutta vaikka löisin aivan selvästi kohdalleen sitä pitää silti joskus aikansa sahata että saa pakit. Jotain vikaa siellä sisäpuolella on, en vaan tie mitä.

ettekö hittovie näe tota kuvaa jossa on kaikki suurimmat laskimot sinisellä ja imusuonet keltaisella?

katsokaa siitä mihin voi iskeä ja mihin ei!

No voi vittu kyl jokanen rännittäjä tietää mihi voi iskee ja mihin ei, mut ku kato ne paikat ei toimi loputtomii/aina.

no mä meinaan vaan sitä, että vaikka suonta ei näkyisi, niin se on siellä ihon alla kuitenkin.

No ei mun tarvi sitä nähdä, kyl sen tuntee sormella ja tietää muutenki missä se on, mutta ajan myötä ne lakkaa vaan toimimasta, et sä samaan kohtaa voi hakata päivittäi vuosia.

Ne suonet liikkuu siellä ihon alla, kun vaan tietää kohdan niin voi metsästää… Ei kannata koko ajan tökkiä samaan kohtaan, voi käydä huonosti. Metsästää vaan harvinaisempia kohtia. Mä kirjotin tästä jotain jo vähän aikaa sitten jossain viestissä jossa käsiteltiin piikittämistä. Mut emmä mikään ekspertti oo. Ettikää omat suonenne, lukekaa anatomian kirjoja…

Paljonkoha kustantais…

varmaan pari tonnii

/include sarcasm
/include offtopic

Mä meinaan hankkia paljon rahaa ja hommata ittelleni etelänaapurin plastiikkakirurgilta semmoset bodymodifikaatiot, notta siinä vastaantulijan leuka vallan loksahtaa!!!1!11!11!1111

Ja mä haen itänaapurista vähän iigorin nanotekniikkaa verenkiertoon. Sitten otetaan deathmatch.

lyö vaikka jalkaan… ihminen on täynnä suonia… jotkut paikat vaan aika herkkiä