Penatuloksesi? oletko KARJU? (offTopi..(c)

paljon PENA?

• alle 40kg
  • 40-60kg
  • 60-80kg
  • 80-100kg
  • 100-120kg
  • 120-140kg
  • yli 150kg

0 voters

paljonkos nousoo?

Paljonko penkki?
PItkäkö tuomio?
Heitätkö kessun?

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Seiskytpilkkukakskytviis

Tanko nousee vielä ja keppi myös.

olen karhu.

Ei mitään hajua, mutta leukoja menee (melkein puhtaasti :stuck_out_tongue: ) 10, dippejä 15 ja punnerruksia 40!!!1

:unamused:

kyllähän sitä pitää 120 saada, kun mies painaa 110kg ja 180cm pitkä.
Salilla en nykyisin käy, punnertelen, vedän leukoja ja teen kyykkyjä omalla pikku tangolla.

Voisihan sitä käydä ihan kunnon 6kk laihdutuskuurin ottaa. Kunnon kaurapuuroilla, muuten häviää liikaa lihasta… :mrgreen:

Niin, noita horppia ei kyllä kovin paljoa kannata käyttää. mut tommoseen laihdutukseen vois olla käypänen. Olen lukenut tutkimuksia ja pienellä käytöllä (tyyliin yks kuuri), ei pitäisi olla kovin kauheita sivuvaikutuksia.
Antabuksella oon muutenkin niin ei sitä ainakaan alkoholin kans rupee riehumaan.

Sais nostettua 6kk tuloksen sinne 140kg:hen ja silti painoa 5-10kg pois. Uskokaa pois se onnistuu, mutta siinä tarvii kunnollisen “ammattilaisen” suunnitteleman kuurin ja paljon treeniä ja kalorit tarkkaan laskentaan.

Ekan 2kk aikana painoa pois reilummin, ja sitten massaa lisää lihaksena.
Eli ekan 2kk aikana tuloksien ei tarvii nousta, mutta ne saadaan stabiloitua, kun on oikea kuuri. Sitten kun on painoa otettu 10-15kg pois, niin sitten vaan painoa 5-10kg takasin.

Eli vaihtais tuon kaljamahan leveään selkään… :mrgreen:

On vaan pirut hintavia…

Just kokeilin, meni 42 punnerrusta :slight_smile: Leukoja menee 9. Eli kyllä tässä jonkinlaisessa kunnossa ollaan edelleen, vaikka nyt on salista ns. kesätauko. Kuukauden olen ollut nyt käymättä.

Vittu miten vaikeata tajuta joitain hemmoja, jotka käy jatkuvasti salilla ja vetävät purkki tolkulla jotain iljettävälle maistuvaa proteiinipulveria! Jos minä päätättäisin kasvattaa isot lihakset, niin se olisi ihan fakta, että vetäisin ihan törkeät määrät kaikkia hormoneja niin, että saisin vajaassa kuukaudessa saman tuloksen kuin nuo tavikset vuodessa! Siinnähän hämmästelisivät Jokerin sportti-innostusta :sunglasses: .

Mutta sit kävis ohraisesti kikulil :smiley: :smiley: ois 30/7cm sijaan 3/0,7cm nysä sinistä sisäänpäin…

^^ Nii ja siinähän Jokeri hämmästelisi, kun kämppä onkin pienen tissutteluillan jälkeen yllättäen pistetty remonttiin.

^^Tietysti minä vetäisin myös vahvimpia mieshormoneja niin, että terskassakin kasvaisi karvoja.
Siinnä olisi kuule neidoilla ihmettelemistä!

eipä oo tullu rajoja kokeiltua mutta viimeks kun salilla käytiin nii siinä 80kg kieppeillä nykästiin, nykyään hyvä jos 40 nousis kun olkapää vittuilee…

Jos kertosin niin kukaan ei uskoisu ja en muutenkaan viitsi tälle sivulle itsestäni tunnistettavia asioita kirjoitella :wink:

195 linnassa

Ei oo tietoa paljon nousee, en ole koskaan kokeillut…
Mulle riittää se, että jaksan nostaa aamulla itteni ylös sängystä.