Peliriippuvuudesta kertova blogi

Heippa, pitkästä aikaa.
Joku varmasti muistaa minut täältä, olen paininut peliongelman kanssa ja tukeutunut apuunne ja tukeenne. Tilanne on edelleen ollut kaoottinen, nyt olen päättänyt kääntää uutta sivua elämässäni ja kanavoin ja puran tunteitani blogin kautta. Tämän otan avukseni kohti uutta elämää.

Kutsuisin teidät matkaani seuraamaan polkuani kaidalle tielle, ilman pelejä. Vertaistuki ja ajatukset olisivat tärkeitä, tervetuloa seuraamaan. :slight_smile:

onnellisuudenpolulla.blogspot.c … 2.html?m=1

onnellisuudenpolulla.blogspot.com/?m=1

Kirjoitin uuden postauksen, jossa jo pääsette lähemmäs tilannettani.

Kertokaa mitä ajatuksia teksti herättää.
Kiitos kun luit :heart:

onnellisuudenpolulla.blogspot.c … 2.html?m=1

Heih!

Luin tekstisi. Hyvin kirjoitat ja uskonkin, että juuri tuo avoimuus on tärkeä asia. Enkä siis tarkoita, että kaikki pitää kertoa meille vaan että pintaa syvemmälle mennään. Kirjoita ihmeessä lisää ja kerro miten asiat etenevät! Pääasia, että olet nyt avun tarpeen myöntänyt ja se on kuultu. Hirveästi voimia!! Meitä on niin paljon.
Seuraan blogia jatkossa! :slight_smile:

Kiitos kovasti. Todellakin meitä on paljon, ongelma on räjähtänyt käsiin. Mukava, kun liityt seuraajiin. Saa antaa kommenttiakin. Ehkä toiveita, kysymyksiä :slight_smile:

Moikka! Kävin lukemassa blogiasi, tosi kiva että olet alkanut kirjoittaa!

Nyt tulee sitten varmaan tyhmä kysymys, olisin halunnut kommentoida, mutta se vaatii googletiliin kirjautumisen. Voiko sitä kautta kommentoida anonyymisti? Googletilissähän on kaikki tietoni enkä halua että nimeni tulisi vahingossakaan mihinkään näkyviin, joten en uskaltanut kirjautua ja jättää kommenttia :unamused: Oon ihan pihalla miten toimii, tähän asti oon tyytyny vaan lueskelemaan blogeja…

Kiitos kun luit :heart:

Mielestäni pystyy kommentoimaan myös anonyymisti. Mäpä tarkistan saako tuonne vaihtoehdon, että saa myös kommentoida ilman. Olisi mukava saada kommenttia :slight_smile:

Itsekin oon vielä ihan tumpelo näissä. Pelkään myös, että koko nimeni tulee siellä näkyviin vaumi ei kyllä nyt pitäisi näkyä? Kertokoon joku, jos paljastuksia näkyvissä :smiley:

.
Hei nyt löytyikin kohta, että myös anonyymit voi kommentoida! Jes.