Peliriippuvaisen toipumis tarina

haluatko kuulla matkastani tarkemmin?

• kyllä
  • ei

0 voters

Olen päälle kolmekymppinen toipuva rahapeliongelmainen, kerron täällä tarinaani jotta muutkin voivat samaistua ja saada fiiliksen, että myös minä pystyn tähän. Olen tosiaan ollut pelaamatta 2016 loppuvuodesta alkaen ja olen enemmän kuin onnellinen. Olen maksanut noin 50000 euron ulosotto velkani ja saan luottotietoni takaisin 2022 tammikuussa. Olen uinut todella syvissä vesissä, harkinnut itsemurhaa mutta kaikesta selvinnyt ja nyt voin sanoa, että olen ensimmäistä kertaa aikuisiälläni onnellinen ja arvostan itseäni edes hieman. Kuka vain voi päästä eroon peleistä, jos vain myöntää itselleen sen että on riippuvainen ja antaa toisten ihmisten auttaa ja tukea. Vertaistuki ja pelaamo on itselläni ollut yksi järjettömän suuri tuki ja nyt haluankin auttaa muita ihmisiä, jotka painivat saman asian kanssa. Minulla on myös IG tili jonka nyt perustin ja johon aion päivitellä, kannattaa seurata (peliriippuvuudestaeroon) tarkoituksena vielä tehdä blogi asiasta kunhan vain sellaisen osaan tehdä :slight_smile:

Kysymykseen oli vastannut 10 ihmistä ja 90% oli kiinnostunut kuulemaan lisää mikä on mahtavaa ?

Ensinnäkin menkää seuraa ig:ssä @peliriippuvuudestaeroon tai lukemaan blogiani peliriippuvaisentarina.blogspot.fi ja hei kommentoikaa ja kysykää vastaan varmasti kaikille :heart: