pelasin kaikki

Pelasin koko palkan ja nyt en saa maksettua mitään laskuja (jotka jo maksusopimuksella perintätoimistossa ja eräpäivän olin saanu siirrettyä palkkapäivälle). Nyt menee kaikki miljoonat vipit UO:oon…ei voi mitään. Luottotoedot jo menny. Ainut mihin nyt oikeasti tarvitsisin pari sataa on puhelinlasku. Se kun menee kiinni…ja edes siihen ei ole rahaa kuukauteen. Alkaa olemaan toivoton olo. Tosi toivoton. No sentäs suljin pelitilit lopullisesti.

Jokaisen meistä on löydettävä oma pohjamme, siis se taso, josta alemmas ei enää tahdo mennä. Minä elin hyvin samankaltaisessa tilanteessa vielä kuutisen vuotta sitten. Sen jälkeen kaikki asiat ovat yksi kerrallaan korjautuneet. Tärkeintä mitä tuon eteen on tarvinnut tehdä, on ollut myöntää itsellään olevan peliongelman ja hakea siihen apua. Minä olen saanut avun GA-ryhmästä. Kannattaa tutustua tuohon. Siellä on vertaisia, jotka ovat olleet samassa tilanteessa. Ohesta löytyy ryhmät: nimettomatpelurit.fi/ryhmat.html

Muitakin vaihtoehtoja on olemassa, kuten A-klinikka, mutta tärkeintä on se, ettei jää ongelmansa kanssa yksin. Nuo taloudelliset ongelmat ratkeavat parhaiten, kun lakkaamme tavoittelemasta sitä yhtä suurta voittoa, koska sitä ei koskaan tule. Menemme aina vain syvemmälle ongelmiin, niin kauan kun kuvittelemme tuon olevan mahdollinen. Olemme ongelmapelaajia, joten yksikin voitto on meille liikaa, ajaen meitä harhassamme yhä syvemmälle. Loppupeleissä kun ei ole väliä voitammeko vai häviämmekö, koska taustalla jyllää aina pakonomainen tarve pelata. Tuon kun kohtaamme, alkaen ymmärtää, ettei meidän kannata enää huijata itseämme, kaikki kyllä järjestyy parhainpäin aikanaan. Yksi askel kerrallaan kohti pelaamatonta elämäntapaa. Näin minä olen selvinnyt ja samoin sinä tulet selviämään. Olkoon tämä päivä, loppuelämäsi ensimmäinen päivä, joten sillä asenteella eteenpäin. Apua on saatavilla.

Kiitos!!

Kannattaa koittaa jotenkin sopia se puhelinlasku, kyllä ne niiden kanssa hyvin joustaa. Se jos menee kiinni, niin et saa enää mistään uutta liittymä ilman takuumaksua(muutaman satasen). Muistan kun ite jouduin hakemaan ensimmäisen prepaidin, niin olihan se vähän kolkkoa, mutta hyvin sitä “normaalia” liittymääkin ilman on pärjäillyt jo vuosia. Eikä noiden ulosottojen kanssa nyt kannata mitään stressata, kun on luottotiedotkin jo kerran menneet. Keskityt nyt vaan täysillä peliongelman hanskaamiseen. Velkoja kyllä ehtii maksella koko loppuelämän, raha on kuitenkin vaan rahaa, nyt keskityt vaan ittees ja siihen peliongelman hoitoon.

:frowning: