pelasin kaiken..

Hei!

olen pelannut itselleni isot velat, kaikki rahani, kaiken minkä vaan olen saanut käsiini. olin jo jonkun aikaa ns kuivilla mut nyt viime kuukaudet olen pelannut suurimman osan rahoistani. nyt kuitenkin päässä pimahti taas kerran ja pelasin kaikki rahani vain 2päivää sen jälkeen kun ne olin saanut tililleni. olin jo kerran 600e voitolla, pelasin ne, voitin 1000e pelasin ne, voitin taas yli 1000e ja pelasin ne + loputkin rahat tililta. en vaan kykene lopettamaan.

mitä helvettiä mä voin tehdä? olen sairaslomalla masennuksen takia ja elän siis tuilla. olen erinäisistä syistä täysin yksin eikä mulla ole ketään keltä voisin lainata. en oikeesti kestä tätä enää, onko helsingissä jotain paikkaa ongelmapelaajille mihin voisin mennä ilman mitään lähetettä? siis kävellä vaan sisään. en tiedä miten pärjään loppukuun, sähkölaskukin taitanee tulla tässä kuussa…

olen viimeset pari kuukautta eläny riisillä ja kaurahiutaleilla kun olen pelannut kaiken mitä en ole ehtinyt tuhlaamaan. saan rahaa niin ostan välittömästi jotain että en saa pelattua niitä. tänäänkin mun piti nostaa rahat pois tililtä mut ajattelin et jos tulee sähkölasku niin mulla pitää olla tilillä rahaa että voin maksaa sen ja sinne menikin sit kaikki.

pahoittelut sekavasta tekstistä mut oon todella rikki, en tiedä miten selviän…

olen itse samassa tilanteessa soitin peluuriin ja sain sieltä osoitteita.
kaikki tulee pelattua ja monta asuntoa on mennyt alta pelaamisen takia
mut nyt on päätös tullut et se on nyt loppu.

meneehän siinä aikaa et ojasta nousee mut on se se arvoista
pelaamatta vain niin elämä taas hymyilee.

Hei
Oetko matulax pystynyt olemaan pelaamatta?

ketjun aloittaja voi vierailla Tilt-nimisessä paikassa Stadissa.