Hei, en ole moneen vuoteen tänne kirjoittanut mutta back in the business. Olin aikoinaan niin sanotusti Vertaishelppari-asemassa Tiltissä ja monessa eri nettirahapelifoorumissa (niin Pokerisivuilla kuin Peluureissakin). Ne kuviot jäi aikanaan luonnollisista syistä, kun ihmiset ja ajatukset vaihtuivat ja siirtyminen oli mukavalla tavalla ihanaa kun mikään palkkasuhde ei ollut kysymyksessä. En jättänyt pelaamisesta, en silloin ja en ole sitä tehnyt vieläkään. En ole velkaantunut mutta en epäile sekuntiakaan ettenkö olisi kannuksiani hankkinut että voin tänne kirjoitella pelaamisesta.
Pelaaminen on edelleen minulle mysteeri. Samallalailla kuin oma olemassaoloni; miksi, minkä takia ja milloin tämä päättyy. Mitä pidempään olen ihmiselämässä ollut mukana niin sitä enemmän ihmettelen pelaamisesta, meille on annettu mahdollisuus takoa isoilla rahoilla ja panoksilla uhkapelejä siellä ja täällä. Tämä aiheuttaa fyysistä ja henkistä pahoinvointia. Miksi pelata kun lopputulos on selvä?
Ei tämä helppoa ole, juuri katsoin uusinta pelisaittiani ja -700€ arvosta on depoja vikan parin viikon aikana. Ihan sumussa on depot tullut tehtyä ja lapsellinen usko että ennustan urheiluvedot oikein. Alkoholin lipityksen olen lopettanut mutta tämä pelaaminen istuu tiukassa.
Joo ei ois pitänyt jättää kirjoittelua, eilen pikkudepo ja perään uutta, ja sit vielä yks. Noh, sitten tein isomman depon ja perään vielä tupla ja kuitti.
Pikkudetalji mutta vedin eilen 200g karkkia ja varmaan sokeriöveri autto depotussekoomusta. Ennen oli kaljan lipitys vauhdittajana. Pitää yliliika sokru lopetella.