Hei! Muutama sana itsestäni. Olen 28-vuotias helsinkiläismies ja peliriippuvainen. Sairauteni alkoi vuosi sitten ja olen nyt tullut siihen pisteeseen, että yritän lopettaa pelaamisen totaalisesti. Huomisesta alkaen pidän päiväkirjaa pelaamattomuudestani tällä palstalla; toivon foorumilaisten tukea tavoitteelleni. Ongelmani on automaattipelaaminen, olen viime aikoina pelannut täysin holtittomasti. Velkaa minulla on n. 5000 € ja tahti on pahentunut viimeisinä kuukausina. Haluan päästä eroon peleistä ja elää sitä elämää, joka minulla oli ennen kuin aloitin “harrastukseni”! Haluan olla taas se ihminen, joka olin ennen tätä hevonp****a. Kirjaan tänne fiiliksiäni ja toivotan tsemppiä myös kaikille asemassani oleville. Yritän ensi alkuun olla neljä päivää pelaamatta ja katson, miten se minuun vaikuttaa. Lähden nyt kaupungille, lompakko jääköön kotiin, (otan mukaan vain ruokarahat) Huomiseen ja kohti elämää!
Tsemppiä valitsemallesi tielle europa! Miten on sujunut?
ed sie saatanan suomenruotsalainen:)
?
Jos nyt on niin että joku on keksinyt Edin oikean identiteetin niin tarviiko sitä tulla huutelemaan? Se että on tullut valtin sivuille lukemaan peliongelmasta kertoo siitä että on parempi kattoa ensin itseä peiliin kuin että kommentoi tuntevansa jonkun.
Ed, toivottavasti jatkat kirjoittelua tunnistettiin sut tai ei!
Jatkan kirjoittelua pelinainen. En tiedä mikä tuon aikaisemman viestin, jota hämmästelin, pointti oli. Eikä kyllä tuon viestin kirjoittaja bustannut mua, taikka sitten luulee mua joksikin aivan toiseksi. Ja kuten sanoit, harvemmin tänne valttiin eksyy vahingossa.