Pelaaminen..

…tuhoaa elämää…

Miten olette saaneet apua pelaamiseen? Suuriin velkoihin? Tarvitsen Apua!

Moro,

Pelaamiseen olen itse saanut apua täältä. A-klinikka auttaa myös ja työterveys on vaihtoehtona. Suuriin velkoihin saa apua velkaneuvojalta.

Samassa veneessä täälläkin ollaan. Velkaneuvojalle aika tämän kuun lopussa.

Tällä viikolla täällä on Takuusäätiöstä asiantuntija, jolle voi lähettää kysymyksiä anonyymisti lomakkeella . Kannattaa käyttää tilaiusuus hyväksi ja kysellä kaikkea, mikä vaan raha-asioissa mieltä askarruttaa. Tämä oli kai sallittu mainos :slight_smile:

Moi

Tosiaan kannattaa kysyä Takuusäätiön Henriltä, hän vierailee Valtissa tämän viikon. Kysymyksen voi kirjoittaa suoraan tänne foorumillekin, tai lomakkeen kautta, miten vain. Käyttäkäähän nyt tilaisuus hyödyksi, jos velka-asiat mietityttävät!

terv. toimitus

Heippa
Itsellä avun saanti on lähtenyt käyntiin kunnallisella puolell, rohkeasti vaan sinne. Vaikka on todella iso kynnys, sen tiedän. Meidän kaupungissa on ainakin kunnallisella puolella sellainen matalan kynnyksen palvelu missä on yleensä mukana sairaanhoitaja, kokemusasiantuntija ja sosiaalipuolen ihminen. Elokuussa kun myönsin itselleni ongelman ja en kertakaikkiaan ahdistuksessa tiennyt enää mitä tehdä niin menin tuonne. Sieltä kautta sain oman sairaanhoitajan jonka luona olen käynyt melkein viikottain aikojen sattuessa ja nyt tosiaan käynnit tuottanut tulosta ja lähden maanantaina kuntoutukseen.
Veloista joita itselleni on kertynyt todella paljon
Tein ekana itselleni kokoonpanon kaikista veloista, otin yhteyttä velkaneuvontaan josta sain ohjeistuksen niinkun arvelinkin että ulosotto on tapauksessani ainut vaihtoehto.
Nyt on alkanut alkanut ulosotto rullaamaan, ainakin velkaa tulee hoidettua 1 paikkaan. Toki uo sta ohjeistettiin ottamaan yhteyttä velkaneuvontaan uudestaan muutaman kuukauden jälkeen ja sitä kautta alkamaan hakeutumaan velkajärjestelyyn.
Tsemppiä sulle isosti se on jo iso askel että pyytää apua. Kyllä tästä selvitään :heart:

Kiitos teille kaikille! Edelleen ihan vitusti tullut lisää velkaa :frowning: