Heips. Olen kirjoitellut tänne jo joihinkin ketjuihin ehkä viikon verran vastauksia mutta avaan nyt omankin, jotta saisi mahdollisimman paljon vertaistukea.
Olen vähän päälle 20 -vuotias ja pelaaminen riistäytyi käsistä, toisen kerran.
Ensimmäisen kerran vähän päälle vuosi sitten. Otin lainoja n.10000€, ja sen jälkeen oli pakko kertoa miehelleni. Hän auttoi minut ihanana ihmisenä jamasta. Ja tässä sitä ollaan, vuoden jälkeen, 5000€ lainaa taas takataskussa ties mihin vippeihin ja luottoihin.
on tämä elämä kurjaa. Tuo vuosi, jonka olin pelaamatta oli todella ihanaa aikaa, rahaa riitti muuhunkin kuin vaan välttämättömyyksiin. Ja nyt taas raha ei riitä edes niihin välttämättömyyksiin.
Miehelleni en voi toista kertaa kertoa koska jo viimeksi oli suhteellemme iso pala ja juuri selvittiin yhdessä. Tuntuu inhottavalta että vaikka silloin sain niin suuren avun mieheltäni, olen pahassa jamassa taas. 
Nyt yritän keksiä mist saan rahat noihin luottoihin ja vippeihin, sillä normaalit tuloni eivät riitä…
Tuttuakin tutumpi tarini mieheni pelasti minut myös 12000 olin pelannut taivaan tuuliin.Nyt olen taas samassa jamassa velkaa tuo samainen summa, nyt kuitenkin saan rahaa ja voin kuitata nuo velat pois. En tiedä miten olisin selvinnyt jos en olisi saanut kokoon mainittua summaa, päätös oli kuitenkin miehelleni en olisi kertonut , sanoi jo viimeksi et ero tulee jos vielä moisia summia pelaan.Nyt pitäisi keksiä vain keino millä noista peleistä pääsisi eroon ,koska edelleen tulee pelailtua vaikka vähemmissä määrin, on tuo sellainen opetus ollut. Olen velkaa sinne sun tänne noihin pikavippeihin ja lähetellyt postia tilien sulkemisesta lopullisesti ,ettei ainakaan niihin kalliisin vippeihin enään sorru. Nyt vain täytyy sulkea noita pelitiliäkin sitä mukaa ,kun niitä avautuu kaikki entiset olenkin pyrkinyt jo sulkemaan tulee vain kun sieniä sateella uusia koko ajan.Mutta ehkä olen jotain tästä kaikesta oppinut ja pelitön elämä pikkuhiljaa alkaa minun kohdallani siintää tulevaisuudessa,työtä se on kyllä vaatinut ja vaatii edelleen.
Tervetuloa! Hienoa, että kirjoitatte molemmat tänne. Ja hienoa, että tänne saadaan lisää ketjuja. Toivotaan, että tästä tulee kaunis selviytymistarina.
Hei vieras, mistä sinä sait rahaa tuon pelivelan maksuun? Minä en keksi mistään rahaa, muualta kun surimo-lainaa 5000€ mutta sekään ei ole vielä varmaa…