Pelaajan helvetti

Olin jo pitkät tovit pelaamatta siis kuukausia mutta kun alkuvuonna tuli ero niin alamäki lähti taas nyt on sit helvetti tullu otettuu vippejä ja nyt siitä saa kärsii et millä ne maksaa takasin…tää on ihan uskomatonta.
Jotenkin pitäs taas löytää tasapaino ettei mee taas pelaamaan. Viimeksi oli sentään vaimo joka autto mut irti tästä ongelmasta mut nyt ei oo enää sitäkään :frowning:

Hei Oba83 !
Olen pahoillani puolestasi. Älä kuitenkaan luovuta! Olet pystynyt olemaan aiemminkin pelaamatta, pystyt siihen varmasti jatkossakin. Suurin osa meistä repsahtaa jossain vaiheessa, jossain muodossa, pelaamaan uudestaan. Niinhän minullekin on aiemmin käynyt. Meidän on liian helppo paeta kaikkia vastoinkäymisiä pelaamiseen, ja ihmissuhteiden ongelmat taitaa olla siellä kärkipäässä-…
AINA voi onneksi aloittaa sen pelaamattoman elämän, yksi päivä kerrallaan. Onko sinulla muuta tukiverkkoa tällä hetkellä? Ammattiapua?

Voimia Sinulle!

Ootko töissä tai onko sulla mitään tuloja?

On mullä onneks työpaikka
Nyt vaan pitää keksii keino millä tuon pelaamisen saa taas loppumaan…
Ei ole mitään tukea tällä hetkellä ja olen aika masentunut olen kyllä lääkärin kanssa jutellut asiasta

Itse kävi työpaikkalääkärin juttusilla ensin muutaman kerran aika tiiviisti, sain avautua ja olin ns. seurannassa ennen kuin aikoja mihinkään muualle sain. Työterveyshuollosta sain lähetteen terveyskeskuksen depressiohoitajalle, joka oli kyllä lääkäriltä paras veto.
Tukea on saatavilla, kunhan itse “tukeutuu”! Oli se avaus minne päin tahansa, a-klinikka, joku tuttu, lääkäri, aivan sama, se saa ne rattaat liikkeelle.