Parhaat bentsot

sekoiluaikoinani:

yksityiseltä 100kpl telaketjuja ja heti 5 naamaan
2 tunnin välein buustausta yks ketju
muutaman päivän päästä pimeässä huoneessa tärinää ja märinää
silti paras bentso minusta viihdekäyttöön
tyhmää douppaamista mut mukavaa oli
enää en uskalla
pian joutuu keksipaketin sisälle
tontut haisee
faarao ulosti mut
sekosin

xanorit,tänään kävin just hakemas lisää 100kpl :smiley: . Jos niit ei oo niin rivoja oon tottunu syömään…

Samoin. Tällä hetkellä menee sitä rivatrillia, mutta vähennys kuitenkin päällä kokoajan. Eikä sitä kieltämäänkään, kyllä siitä ihan hyvän olon saa vähän annosta nostamalla… :blush:
Yritän kuitenkin päästä koko bentsosta eroon, tai sitten siirtyä satunnaiskäyttöön, eli tarvittaessa nappia naamaan. Vittumaista olla riippuvainen.

ahdistukseen joko diapam tai rivatril. unettomuuteen insomin. tenoxeja on kiva ottaa kaljan kanssa, mutta muuten niistä ei ole kyllä apua mihinkään(itsellä). lempparibentso on kyl minulla selkeesti tuo diapam.

Jaa-a.
Taitaa se olla se 2mg Xanor
Hmm.mulle on määrätty se: 3x2mg Rivatril.
…Muttaas jos Rivatrili ja Xanoria comboaa ni :laughing:
Tennarit on kans lääkärinmääräämänä

joku homonaama on poistanu normisonit

Niitä kapseleita oli mukava pureskella mutustella suussa. Palakoon helvetin tulessa ikuisesti se dille joka ne lopetti!

Loppulöylyksi, mikään bentso ei oo hyvä… pidemmällä juoksulla joskus harvemmin käytettynä voi pelastaa tilanteen.

Ei ainakaa diapam ku rupee ahdistaa ku sitä ottaa. Kyl se dormicum on :sunglasses:

ai tällasta oon kirjottanut tuona vuonna no just, nykyään se on toiseksi paras LÄÄKE ja 1 on xanor

Xanor on ollut mulle paras ihan siihen tarkoitukseensa. (Tietty ikävä miinuspuolena se koukku.) Ahdistukseen kuitenkin varsin mainio lääke, ainoa oikeastaan joka on auttanut.

Onko teille tullut koskaan diapam 10mg? vatsa ihan kipeeksi, sillee vähän. Mulla toi tapahtuu aina.

ei kipeeks mut semmone outo olo mahaan, se on ihan paska lääke!

^^ Juuh jotain tommosta…

Roosteri, mulla on muuten tommonen täsmälleen samanlainen gänänis lippu… roihuaa tulessa :slight_smile:

Ei vaan voi mitään… 1. Xanor 2mg 2. Dormicum 15mg 3. Rivatril 2mg. Näin se on, muita ei edes tarvittaisi!

Niin, varmaankin tiesit, mutta Normisoneissa on suuri väärinkäyttöpotentiaali (IV). Ja niin käytettynä jengiltä on amputoitu sormia. :frowning:

Se taas ei ole varmaankaan tarkoituksenmukaista…

Kyllä ne on diapam ja rivat, pitkävaikutteisia. Lääkkeenä parhaita, ei bentsoista oikeen huumeiksi oo, tai voi joku nauttia jostain 20milli xanori-annoksista, ei vaan oo järkee.

Mitkä bentsot ovat parhaita pysäyttämään huonon tripin?

Bentsodiatsepiinien ekvipotentteja annoksia:
Valmiste Kauppanimi Pitoisuus-maksimi Puoliintumis-aika Ekvivalentti-annos
Alpratsolaami Alprazolam Generics, Alprox, Xanor 60-120min 12-15h 1 mg
Diatsepaami Diapam, Stesolid 20-90 min # 7-28h 10
Klobatsaami Frisium ?# 10-50h 5 mg ?
Klonatsepaami Rivatril 60-240 min* 18-45h 0,5 mg
Klopoksidi Risolid 120-240 min # 7-28h 25 mg
Midatsolaami Dormicum 20-45min 1-3h 15 mg
Loratsepaami Temesta 60-120min 8-24h 1,5 mg
Nitratsepaami Insomin 30-240min 15-57h 10 mg
Oksatsepaami Alopam, Opamox, Oxamin, Oxepam 120-240min 5-25h 20 mg
Tematsepaami Normison, Tenox 30-60min 5-20h 20 mg
Tsaleploni Sonata 60min 1h 10 mg
Tsolpideemi Stilnoct 30-180 min 2,4 h 10 mg
Tsopikloni Imovane, Zopinox, Zopiclone Alpharma 30min 4h 10 mg
Triatsolaami Halcion 50-120min 2-5h 0,25 mg
[/quote]
Tämä on OYKS:n ohjeesta.
Eli huonon tripin (tai yleensä huonot fiilikset) saa pysäytettyä nopeimmin vaikuttavilla aineilla. Tämä teksti on kopioitu yhdestä word-dokumentista, joten taulukoiden rajat jäi pois.

Mutta tässä suuntaa. Eli katso noita ekoja numeroita, eli pitoisuus maksimeita. Diapam ei hc käyttäjälle mitään taida sanoa, mutta vaikutus tulee nopeasti. Xanor eli Alpratsolaami vaikuttaa suht nopeasti ja helpottaa, mutta myös koukuttaa lujaa. Kaikkihan ne jotenkin tehoaa, mutta määrien suhteen on eroa. Esim. Xanor (joissain maissa xanax) on aika nopea, mutta ehdottoman hyvä ja siksi koukuttava. Opamoxit vaikuttaa hitaasti ja niitä saa syödä ihan järjettömästi, että apu joskus saapuu. Mutta niitä määrätän mieluiten, koska eivät ole niin addiktiivisia (riippuvuutta aiheuttavia). Mulle on kyllä apu saapunut kahden tunnin odottelun jälkeen.

Sikäli omituista, että paniikkihäröön eivät ole antaneet Opamoxia (tai Oxaminia) kummempaa. Tiedustelin edes vahvempaa laatua viimeksi, niin säädökset täälläpäin kuulemma eivät salli 30mg:n oksatsepaamin määräämistä. Onneksi on fenatsepaami, jolla apu tulee suht äkkiä, ja kestää ihan tarpeeksi kauan, joskus liikaakin.

Niinkuin oksatsepaamilla saisi kohtauksen pois. Juu, viimeksi auttoi vitosen pami kyllä.

Parhaita on kyllä xanorit. Ideaali ois mulla, kun sais sekä lyhyt- et pitkävaikutteisii tarpeeks (minun mielestäni tarpeeks, lääkärin mukaan tarve on yleensä joku miniminidoussi). Nukahtamiseen diggailisin melkein itse saada tenoxia, ja miksei sillä joskus voisi ahdistustakin poistaa. Dormarit ja tsolpparit (joo, ne ei ookaan benejä) tulee liian helposti kiskottuu hihaan ja kaikki samana päivänä… Tosiaan xanor-respaa ei lekuri mulle kirjota, enkä ehkä sinällään haluakaan, kerran siinä on suurin koukutusmahis. Nyt mulla on siis vaan 2mg rivoja respalla, ja muka 0,5-1 päiväs, diipadaapa…

Riippuu niin tilanteesta!! kympin pamit vie ahistukset sun muut kummajaiset ihan hyvin pois, mut tunti kun on
kulunu ni alkaa väsyttää siihen mallii et paree olla sohva jossain lähettyvillä :slight_smile:

Kakkosen rivat (tai yleisestikkin rivat), pirun hyviä piristään päivää ja antaa potkua persuksille …

Xanorit, no ihan kivoja kyllä viihteeseenkin muistan ku tolettomana noita joskus rouskin (telareit), ni aina ku alko “nousemaa” ni naamaa kuumotti/lämmitti silleen kivasti… ja joo, muistihan siinä lähti lähes aina 10mg kohdalla :smiley:

1. Rivatril 2mg (Klonatsepaami)
  2. Xanor 2mg/Alprox 1mg (Alpratsolaami
  3. Dormicum 15mg (Midatsolaami)
  4. Tenox 20mg (Tematsepaami)