Parhaat allekirjoitukset ja jälkiheitot, lainaukset

Kokoelma plinkin kirjoittajilta…
hyviä läppiä…
sattui silmiin vähentäjissä seuraava:
“Tarvitsisin astraalioskillaattorin ja kvanttitutkan, mutta täytyy pärjätä ilman” - Pelle Peloton -

-taidan sittenkin siirtyä vähentäjiin???hmmm…

.

.

.

´

Edit: poistin tässä olevan viestin vahingossa, kun yritin lainata sitä. What a shame! :blush:

´

Kuten arvasin, aika vähän aikaa se ohi olikin.

Päihdelinkin foorumilta pysyvä porttikielto kestää näköjään max. 2 päivää. :unamused:

Kysyn samaa kuin esim. Dave pari päivää sitten. Mitä ne bannit auttaa kun niitä on nuin helppo kiertää? Vaikka tulisi pysyvä porttari, näkyy riittävän että ihan pokkana ottaa uuden nimimerkin seuraavana päivänä. :frowning:
Ja sitten jatkaa ihan pokkana samanlaista käytöstä kuin siihen banniin johti!

Olisi edes sen verran häpyä, että vaikka niin tekisikin, niin olisi edes vähän aikaa pois, jos ikuinen porttari tulee. Edes pari kuukautta!

Ja kuka nyt on kenen hampaissa taas?

´

Näin se oikeassa maailmassa menee, että ihmisellä ei ole oikeutta häiriköidä ja sabotoida muiden toipumista saamatta kenkää.

Kuinka voisi kukaan olla niin itsekäs, että luulisi voivansa häiriköidä muita ihan mielin määrin omiin vaikeuksiinsa vedoten?! Nou way!

Minä en vainoa ketään. En solvaa ketään sairaaksi, en hauku kenenkään ammatteja enkä ammattitaitoa, en solvaa enkä herjaa henkilökohtaisuuksiin menemällä. Jos joskus olen niin tehnyt, siitä on aikaa ja olen ottanut opikseni.
Nykyisin pyrin kommentoimaan vain viestien asiasisältöä, ja se ei ole mitään vainoamista vaikka joskus kärkevää olisikin.

Oikeasti apua tarvitsevat ja vilpittömästi apua pyytävät saavat kaiken tukeni ja rakkauteni, mitä voin antaa.

Ilkeämieliset riidan haastajat ja tuhat-nimimerkkkiset ilkeilijät saavat jotain muuta, mutta silloinkin pyrin pysyttelemään asialinjalla, henk.koht. solvauksiin ja alatyyliin menemättä.

Päihderiippuvuudesta toipuminen on minulle sydämen asia numero yksi!

F, jos sinä olet minun hampaissani enkä minä sinun, miksi arvelet että sinä sait sen pysyvän bannin enkä minä? Eikö sinua yhtään hävetä tulla takaisin haastamaan riitaa heti seuraavana päivänä uudella nimimerkillä :question:

´

Jos tarvitset, miksi sitten hankit itsellesi banneja haastamalla riitaa ja loukkaamalla pakonomaisesti muita kirjoittajia? (minua). Käyttäydyt niin ilkeästi että saat pysyvän porttikiellon, seuraavana päivänä kikkailet takaisin uudella nimimerkillä sylkemään päälleni. :frowning:
Sitäkö sinä tarvitset?

Tämä vertaisfoorumi ja joku hoitopaikka ovat ihan eri asioita ja eri maailmoja, mutta hoitopaikasta hankala asiakas poistetaan muiden asiakkaiden takia, eikä hoitajien takia. Hankala, itsekäs, häiriköivä ja henkistä pahoinvoinitaan ympärilleen sylkevä häiritsee muiden toipumista. :frowning:
Onko muiden toipumisen häiritseminen eduksi sille häiriköllekään, vaikka se miten tyydyttäisi hänen sen hetkistä aggression tarvettaan?

Jos haluaa häiriköidä ja mellastaa hoidossa, sitten voi mennä suljetulle psykiatriselle pakkohoitoon, josta ei lennä pois vaan jossa pidetään sisällä väkisin. Vaikka lepositeillä ja voimakeinoin ellei muuten.

Lopeta pitämästä minua jonain hoitajana tällä foorumilla! Tämä on vertaistukifoorumi. Minä olen toipuva entinen päihdeongelmainen, kuten kaikki muutkin tällä foorumilla ovat.
Ja minulla on myös oikeus olla sitä tällä foorumilla. Kuten kirjoitin kerran aiemminkin, minä en saa palkkaa tällä foorumilla olosta, vaan olen täällä keskustelemassa ja myös oman toipumiseni takia.
Palkkaa minä saan ihan oikeistä töistä, sitten kun niissä sillon tällön käyn.

Sanktioiden antamisen minä jätän ihan moderaattorien ja sivun ylläpitäjän hommaksi sikäli kun tarvetta näkevät.
Tämä ei muuten liity mitenkään tähän keskusteluun, mutta mainittakoon että laissa on monia pykäliä jotka kumoavat sanavapauden: mm. kunnianloukkaus, julkinen herjaus, rasismi, rikokseen yllyttäminen jne.
Tämä siis ihan triviana, mitenkään liittymättä mihinkään. : )

En. Tällä foorumilla ei voi valita kuka kirjoittaa mihinkin ketjuun. Minä en voinut estää enkä pyytää sinua olemaan kirjoittamatta minun ketjuuni päiväkausia toissa viikolla, enkä edes haluakaan pyytää.

Minun ketjuuni saa kuka tahansa mennä kirjoittamaan ihan mitä tahansa. Sama pätee kaikkien muihinkin ketjuihin.

Mutta sinun kanssasi jankuttamaan ja riitelemään en enää sivutolkulla tämän enempää ala. Se olisi juuri sitä floodaamista ja riitelyä, jota tulee välttää.

Lopetan siis sinulle kirjoittamisen tähän, ja yritän olla vastaamatta sinulle enää mitään. Tässäkin oli jo liikaa, jota pyydän anteeksi kaikilta toipuvilta tovereilta tällä foorumilla, ja moderaattorilta.
Sinulta en pyydä, sinä “pysyvässä porttikiellossa” oleva.

Hyvää yötä voin muodollisesti toivottaa.

PS. Jaahas, ylläripylläri! Taas on pelkkiä pisteitä ilmestynyt keskustelukumppanin viestien tilalle. :unamused:
Joten. toivottavasti tämä vihdoinkin on tässä. Anteeksi vielä kerran kaikilta, ja lupaan lopettaa nyt tämän tähän jos muutkin lopettavat.

Voisin tietysti tehdä niin, että jonkinlaisena sovinnon eleenä editoisin omatkin viestini pelkiksi pisteiksi, mutta sitten tämä ketju vasta omituiselta näyttäisikin.
Äsh! Minkä kirjoitin, sen kirjoitin, ja that’s it!