On esimerkiksi se, että on perjantai. Minulla on ollut todella raskas viikko, ja viikonloppu täynnä lepoa ja kaikkea mukavaa tekemistä tulee enemmän kuin tarpeeseen.
Parasta tällä hetkellä on myös se, että on perjantai ja kello on vähän yli 22 ja olen menossa nukkumaan. Villi valinta, mutta minkäs teet. Nukkuminen on ihanaa!
Ja niille, jotka eivät tuota minun ketjua ja avautumista negatiivisuudesta vielä huomanneet, niin tämän ketjun tarkoituksena on yksinkertaisesti se, että suunnataan ajatuksia joskus vähän niihin mukavampiinkin asioihin vaikka arki on todella raskasta toisinaan. Kirjoitelkaa siis ihmeessä tänne silloin tällöin, mikä on parasta juuri tällä hetkellä. Mikä on saanut teidät onnelliseksi? Mistä olette kiitollisia? Mikä nauratti? Ehkä sama asia tuo meille muillekin pientä piristystä arjen keskelle.
Just nyt on edelleenkin parasta, että pääsin käymään pitkästä aikaa saunassa äsken eli tänään töiden jälkeen! Aah!
Ja sama juttu eli se, että on perjantai. Kaksi päivää töistä vapaata! Yes!
Ai niin ja sit vielä shakin maailmanmestaruus. Sitä ratkotaan just nyt New Yorkissa. Magnus Carlsen tai Sergey Karjakin tulee olemaan seuraava shakin maailmanmestari. Mielenkiintoista.
Hei ! Olen iloinen, että hoidatin lohjenneen hampaani ! Jouduin menemään kalliille lääkärille, mutta noin satanen oli muka kallis hinta…tämän mahdollisti se, etten tunkenut mihinkään peleihin, sehän olisikin ollut sinne nettiin tosi pieni raha … nyt on hyvä syödä, eikä ole kippee !
Mahtavia juttuja, ilo se on pienikin ilo. Minulla päivän ilon tuotti se, että pääsin käymään Lidlissä, jossa niin pienellä rahalla saa paljonkin ostettua.
Lisäksi tänään luvassa aikaa kummityttöjen kanssa sekä koiraterapiaa.
Mahtavaa Koukuttaja, toivottavasti tänään ei ole maailmanlopun krapula. Firman juhlilla on taipumus sellaista aiheuttaa…
Sunnuntait ovat minun lempipäiviä viikosta, vaikka yleensä vähän arki jo hiipiikin mieleen. Sunnuntait pyhitän hyvin usein vain olemiselle. Hitaille aamuille ha rentoutumiselle.
Parasta (tai pahinta ) just nyt siis pikkujoulut. Onko joskus ollut eritýisen hauskaa pikkujouluissa tai jotain erikoista tekemistä? Aika harvoin olen pikkujouluissa käynyt ja ne ovat olleet sellaisia ihan kivoja: hyvä (tai joskus ihan karmea) teatteriesitys, ruokaa, joka on vähintäänkin ollut ihan hyvää jouluruokaa, juomaa sopivasti… mutta ei oikeastaan mitään, mikä olisi erityisesti jäänyt mieleen. Ei sellaisia, joista olisi jäänyt juoruiltavaa ja kauhisteltavaa jälkeenpäin
Eniten noissa pikkujouluissa kai mokaavat ne, jotka käyttävät sen 1-2 kertaa vuodessa alkoholia, jolloin käytöksellä ei ole mitään rajaa kun eivät tunne rajojaan. Yksi pikkujoulukutsu on tullut, ei nyt herätä mitään tuntoja, mutta kiva käydä kun on hyvää jouluruokaa+ pari tuntia alkoholia tarjolla talon piikkiin.
Parasta nyt: harmaat, pimeät päivät! Ei tarvitse siivota Aurinkoisena päivänä näkee pölyt kaikilla mahdollisilla pinnoilla, murut lattioilla ja likaiset ikkunat.
Tänään on palkkapäivä! Sain ostettua ruokaa aamulla ennen töitä! Yes! Kylläpä tuntui todella hyvältä syödä pitkästä aikaa jotain muutakin kuin maustemakaroonia. Sain myös laskut maksettua. Ja käyn lisää ruokaostoksilla nyt työpäivän jälkeen.
Pari raskasta päivää tällä viikolla kun on tehnyt töitä ja koulua aamusta iltaan asti, mutta nyt on viikonloppu. Mulla on hyvä mieli ja vois soittaa musiikkia, ja nauttia stressittömästä olosta
Älä anna minkään äläkä kenenkään pilata hyvää tuultasi ja tee tänään ihan mitä haluat, vain mukavia ja vaikka hulluja juttuja. Kaikkea, mistä ei ole varsinaisesti yhtään mitään hyötyä, iloa vain. Sellaisia juttuja, joista ei ole morkkista huomennakaan
Perjantai. Viikonloppu. Se on parasta just nyt. Pieni breikki töiden lisäksi myös maksumuistutuksista ja velka-asioista. Mikään ei niiden suhteen pariin päivään etene.
Pitkään pelaamatta. Jotain sosiaalisia pitkävetoja joskus heittänyt kavereiden kanssa, mutta en laske pelaamiseksi. Lottoa en ole muistanut “pelata”, mutta tosiaan sallin sitäkin itseni laittaa eurolla kierros, mutta eipä tuota meinaa muistaa laittaa kuin 5 vk kerrallaan ja sen jälkeen tuntuu usein viikoiksi unohtuvan koko lotto, eikä aikaisempaakaan kuponkia ole edes tarkistettu.
Tuli kokeiltua näitä uudelleen koodattuja demoja, ja nyt on myönnettävä että netentin pelit eivät tule saamaan minua takaisin. Hirvittävää kuraa. Ilmeisesti ovat koodailleet pelit uusiksi flash->hmtl5. Kivasti pelit hehkuttavat jotain 5 kolikon voittoakin sekunnin ajan. Linjoja ei voi muuttaa jne. Kiitos.
Joku uudistusko käynnissä! No mutta tuohan kuulostaa hyvältä, ettei toimi riippuvaisen mieleen niin hyvin. Onkohan niiden ensisijaisena tarkotuksena synnyttääkin uusia riippuvaisia, kun pienetkin voitot on koodattu näyttämään suurilta…? Pysytään me poissa sieltä.
Samaa yletöntä hehkutusta on tullut Rayn pelikoneisiin ja Veikkauksen nettiarpoihin. Voitat ehkä vain 20 senttiä tai euron tai ehkä et edes voita, vaan otat “loppukirin” ja näitä hehkutetaan tulisuihkuilla, äänitehosteilla, kirjoituksilla “hienoa…” Ihan kuin ne hämäisivät ja estäisivät huomaamasta, että itseasiassa et voittanutkaan mitään.
Ai niin, mikäs tässä oli "Parasta just nyt!? Vähentää pelihimoa tuonkin asian huomaaminen