Paras lääke "oloihin" ?

Eli mikä on teidän mielestänne paras bentso tai muu lääke ns. “oloihin”.
Itselläni Xanorit ja Lyricat toimii parhaiten.

p.s. tarkoitan siis mikä tuo parhaiten euforian juuri sinulle?

En ole väittänytkään lyricaa bentsoksi, sanoin että paras bentso tai muu lääke (johon lukeutuu lyrica) :wink:
Lyrica ei ole luokiteltu edes PKV lääkkeeksi vaikka jenkeissä se on mainittu sen kaltaiseksi.

Benzoja oloihin? :unamused: Älkää innostuko liikaa vetelemään oloja niillä. Muuten on jossain vaiheessa ihan toisenlaiset olot. Sitten itkettää, kun kaikki on mennyt niihin mukaviin oloihin, eikä ole enää mitään, millä saisi edes suht normaalin olon. Benzokoukku on salakavala, niin kuin toki moni muukin koukku, mutta se nyt vaan sattuu olemaan yksi pahimmista.

En ymmärrä tuota lyrican viihdekäyttöä lainkaan. Itse saan siitä n. 1.5 promillen laskuhumalan kaltaisen fiiliksen, päässä heittää niin että heikompaa hirvittää. Yritin ihan lääkkeenä joskus käyttää. Pienen pientä euforiaa joskus havaittavissa isolla annoksella, mutta ei sekään läheskään yhtä miellyttävää kuin oppareista. Lähinnä sekavaa.Lopuksi hävitin nappulat kun alko vituttamaan koko lääke niin paljon. Hinnoittelukin on kohtuu perseestä. Noh, tämä minun näkemykseni.

riippuu fiiliksestä mut metyylifenidaatti on aika kova(mun juttu), myös tramalit/bupre on kyl aika jees joskus,

täl hetkel ku darra nii parin bissen kylkee 450mg lyricaa 30mg oxamin ja 0,5 xanor nii alkaa helpottaa

Ainakin krapulaan olen ottanut budia + 10x20mg tenox + muutama panacodia, niin kyllä helpottaa. :smiley: Mutta mun krapulat onki välillä niin pahoja, että perus krapulaa riittää varmaan vähempikin määrä. Mutta ei mulla kyllä mitkään lääkkeet tuo eufooriaa ainakaa niistä lääkkeistä mitä olen kokeillu paitsi kodeiini.