Paras bentso? (mielipiteitä)

Kaipailisin mielipiteitä. Eli mikä on mielestänne paras bentso? Itsellä kokemuksia vain diapamista, xanorista ja opamoxista. Muuta kommenttia aiheesta (tai sen vierestä)? :smiley:
Onko Xanor vielä kuningas vai olenko pudonnut kehityksen rattaista? :wink: :question:

On se Xanor niistä mitä olen kokeillut. Se on niin mukava. Testannut olen tuon lisäksi rivat, diapamit ja tenoxit.

Xanor on vieläkin aika kuningas, mutta Diapam miehiä täällä ollaan kuitenkin. Kokeiltu on: Diapam, Risolid, Xanor, Tenox, Oxepam, Oxamin yms. Ei edes muista kaikkia niitä, mutta IHAN laidasta laitaan todellakin bentsot on tullut koluttua läpi. Tossa noita mitä enimmäkseen menee kuitenkin. :smiley: Viimeks ihan kunnolla Xanoria meni yli 10 x 1 mg + alkoholia päälle. Siinä sitten oltiin. :sunglasses: Todellakin rauhottavista paras mun mielestä on Diapam ja niinä miehinä pysytään kans. :slight_smile:

Viihdekäytössä imho ehdoton kunkku on Dormicum 1.nä perintöprinssinä normison ja xanor hyvänä kolmosena. Hoidollisessa käytössä mielestäni diapam ja xanor ajavat parhaiten asiansa. :wink:

Ennen se oli Xanor, mutta Bromazepam kyllä vie pisteet 10-0. Tosin nyt kelpais ihan mikä vain.

Alpratsolaami (nousee nopeEesti) ja Klonatsepaami (vaikuttaa pitkäÄän)! Bromatsepaamikin on kyl r0x!
Nukahtamiseen paras: Midatsolaami…

Mulla noi bromazepaamit ei vaikuttanu oikein mitenkään. Mistähän se johtuu? Söin joku 5-6 muistaakseni 6 mg(sellasia punasia).

1.alpratsolaami
2.klonatsepaami
3. oksatsepaami

lisäksi tullut testattua ja käytettyä

diatsepaami, klooridiatsepoksidi, loratsepaami, tematsepaami

Alpratsolaamille ja klonatsepaamille pisteet täältäkin. Klonatsepaami myös hoidollisessa käytössä varsin asiansa ajava.

Jos rentoudun himas rankan duunipvän jälkeen niin kyl rivat on parhaita! Jotenkin se rentouttaa koko kropan täydellisesti, ei pelkästään paa päätä sekasin, kuten esim. Ksanorit. Jeps jeps, näin on.

Itse en oo dormareita kokeillu. Millanen olo niistä tulee?

Dormareista tulee sellanen matrix-efekti. Ennen kun on mäntä pohjassa alkaa näkökenttä hidastuu ja tulee hetkeks “hauska” olo. Sit yleensä nukun 2-5 h ja herään et “mitä vittuu tapahtu”.
Kaikki “kovemmanluokan” nistit on ihan hulluina niihin…En tie mikä niissä on, mut maksaa 100e levystä parhaimmillaan. Kai se on ainoo mikä niillä sit (enää) kolahtaa…?
Oikeeoppisesti käytettynä toimii hyvin nuijanukutuksena. :unamused:

Dormareista tulee (varsinkin iv.nä) semmonen humalaa muistuttava olotila paitsi paljon euforisempi. Maksaako joku niistä oikeesti satasen levy? Ite oon joskus pyytänyt 25 levy. Onhan se tietysti suhteellista…

Onko se enemmän sellainen jumitus humala kuin vauhdikas? Ja kuinka kauan kestää?

Tuntuu ihan teinihommalta kysellä näitä :laughing:

Enemmän semmonen vauhdikas. Jotkut saattaa jopa hallusinoida mut ite en oo ikinä. Yks kaveri teki (istuen pöydän alla ja puhuen kenkäänsä) hevoskauppoja. Sitä on vähän vaikee selittää, itelle tulee enemmän semmonen humalaa muistuttava olo ja jos vedän enemmän niin kauppaan ei kannata mennä sillä ritsaan kaiken mitä käsiini saan.

Kyl se on dormicum numero 1, jos oloja hakee. Ei suositella kokemattomille!

Lääkkeeksi lora ja klona.

Kyllä noi temestat aika hienoja oli. Dorkkarit ovat pirullisia, ku usein kävi niin että oli tarkoitus vetää kaksi, mutta sittenhän muisti lähti, ja sitte on vaan tyhjä pakkaus jäljellä… :neutral_face: Dorkkareitten kohtuukäyttö viihdetarkoituksessa on mahdollista vain jos kaapissa ei ole ku se pari… Rohypnol ois voinut olla ihan jees kokeilla. Stesolid on suosikkini, sekä lääkkeenä, että viihdekäyttöön. Voi hitto, nyt loppuu tää kuivanappaaminen, mars, mars, tyttö nukkumaan!

m.

1. Alpratsolaami (10)
  2. Tematsepaami (6)
  3. Klonatsepaami (6)
  4. Oksatsepaami (4)
  5. Diatsepaami (3)
  6. Klooridiatsepoksidi (0)

Muita en oo tainnut kokeilla. Ja jos laitan tonne vielä arvosanat asteikolla 1-10.

Ja jos tsolpideemin tonne vielä laittais niin se menis sinne toiseksi heti alpratsolaamin jälkeen ja pisteitä tulis (8). Zopicloni menis tonne diapamin kanssa samaan lokeroon koska siinä on niin vittumaisia sivu vaikutuksia ja pää menee liian sekaisin ja pisteitä (3).

heh heh :stuck_out_tongue:

Mul noi vitun dormarit ei skulaa paskaakaan jos kyhään joku5 15 mg dorkkuu ja pari millii subuu sekaa ni sit voi kolkutella ehkä vähän ja noista hinnoista se te en oo kuullu ikinä kenenkää tyhmimmänkään nistin suusta et se maksais 100e levystä 2e kpl siin on mximi hinta dormareille…

Onko totta? Täälläpäin lähtee ihan 10 eurolla läpyskä :slight_smile: Eikä kukaan ottais edes tosissaan, jos joku tulis sanomaan, että tarjoon 100 euroo tosta. :slight_smile: