Paramax-cod kieltoon.

Saakelin lekuri vaihto minun panacodit tuohon myrkkyyn :imp:
Ensin olin että mitäs tuosta, sama määrä 30mg codeiinia ja sehän riittää.
Kun aloin suodattamaan muuttui siniseksi. Sakka oli sinistä ja neste.
Sitten maistoi sakkaa ja maistu aivan selvästi codeiinille. Suodatus ei onnistunu. Siinä on jotain saakelin steariinihappoa joka taitaa jotenkin vaikuttaa asiaan. Eikä tuo väriainekaan paranna asiaa.
Kokeilen suodattaa uudestaan. Mutta se nestekin on kummallista kun paracetamol-kiteet, vai mitä ne on ei näy kunnolla jos ollenkaan.
Onko jollain vastaavia kokemuksia. Yritetäänkö meidät perkele tappaa paracetamol-myrkytykseen.

Tämä on joku salaliitto perkele. PANACOD TAKAISIN JA HETI.
Olen muuten vasta rekannut, en keksinyt muutamaan palstaa mihin kirjoittaa.

Soitin lekurille ja en nyt muuta keksinyt, ja valitin että paramaxit aiheuttaa vatsavaivoja.
Olisin voinut vannoa että lekuri naurahti. Köhi tai jotain.
Sanoi ettei siinä ole mitään eroa panacodin kanssa. Ja on lisäksi halvempi lääke. Miten saan panacodit takaisin, auttakaa.
Yksityisellekö on lähdettävä.
Ja lääkkeissä todella on eroja. Esimerkiksi steso eroaa diapamista aivan selvästi.

Joo, mutta ei. Saman verran on kodeiinii kummassaki ja saman verra parasetamolia… Kumma juttu, koitas uudestaa… Toimiiks se kuitenkin samal taval?
aaa… sä olit koittanu jo… Höbz hebz. En tiiä, höpisen omiani :slight_smile:

jonkun erottelun kannalta lääkevalmisteissa voi ollakkin eroja, mutta väittäisin että muuten erot ovat vain sidosaineiden laadussa ja määrässä. 5mg diatsepaamia vaikuttaa samalla tavalla oli se medipam,diapam,stesolid,valium mikä vaan vastaava.

Olen toki avoin kaikin puolin, kun bentsodiatsepiinit kiinnostaa yleisesti ottaen melko paljon. Minkälaisia eroja itse huomaat diatsepaamin rinnakkaisvalmisteilla? Toki on injektionesteet yms. on asia erikseen, mutta tableteista puhuttaessa oraalisessa käytössä. Väitän, että sokkotestissä et erottaisi 20mg kapseloituja ja murskattuja annoksia.
Itseasiassa uskaltaisin miltei väittää, ettet huomaisi vaikka jossain napissa olisikin oksatsepaamia tms. En tietenkään tiedä miten mittava “kokemus” sulla on, mutta tämmöistä väitän yleisellä tasolla…

Sanoisin että diapamin ja stesolidin ero on tämä. Stesolid vaikuttaa hitaammin, samoin olen kuullut muilta käyttäjiltä. Jos diilaat stesoa niin heti kysytään, eiks oo sinisiä.
Stesossa täytyy olla enemmän niitä sidosaineita.
Niin no 12vuoden kokemuksella voin puhua. Vrk-annos 50mg mutta säätelen tuota vähän, you know.
Olen testannut että tyhjään mahaan otettuna diapam vaikuttaa 15minuutissa.
Steso vie vähintään sen puolituntia. Mutta tuo oli vaan omalla kohdalla. Jollain kai voi olla jopa päinvastoin.
Voi kai siinä jotain psykologista olla, myönnän. Mutta oli se sitte psykologinen vai mikä sanon että steso on hitaampi. Tietty mulla tolet aika korkeat joten nykyään vaikea arvioida.

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen, eiks kukaan ole kokeillu suodatusta paramax-codeilla?

Tota etkös sä pysty ite apoteekissa vaihtaa ne takas panacodeihin kun kumminkin on rinnakkaisvalmiste. Mulla paramax -cod toimii paremmin kun tavallinen panacod. Ja ne tuoksuu hyvälle ja on kivan jauhosia ja vielä halvempia :smiley: pari markkaa

Itse en huomannut mitään eroa. Erotella en ole kokeillut. Mutta järjen mukaan ihan samalla tavalla ne haitalliset aineet siitä pystyy suodattamaan. Maku tosiaan on ihan mukava. :slight_smile:

Pyydä lääkiriltäsi ardinexejä. Sano että luit netistä että ne on turvallisempia pidemmässä käytössä ? Ja kysy nätisti että voisiko niitä kokeilla.

En minä sillä valitakaan, kivan jauhoisia joo mutta oletko yrittänyt suodattaa niitä. Panacodilla onnistuu todella näppärästi ja sakassa ei maistu yhtään codeiini. Tällä paramaxilla se maistuu ja pitäis varmaan suodattaa useampi kerta. Paracetamol itsessään on lähes mautonta. Olen vetänyt 10kpl kertalaakilla, että jysähtää ja nimenomaan suodatuksella.
Kun lekuri laittoi respaan sen paramaxin niin apteekki ei joustanut tilanteessa. Eikä tämä paska suodatu kunnolla, joten varmaan jää puolet kodeiinista sakan joukkoon. Helvetin kynttilähappoa tai joku muu ei toimi.

Ei taida onnistua, muistan että joku yritti vaihtaa stesolidit diapamiin mutta halvemmasta vaihto kalliimpaan ei onnaa. Lääkäri voi vaihtaa, jos vaihtaa.

Tiedoksi uusille kirjoittajille, että erotteluohjeet päihdekäyttöä varten rinnastetaan huumausaineen valmistamiseen ja sellainen tiedonvaihto on Saunan sääntöjen vastaista.

Päihdelinkin toimitus

Olen vaan syönyt paramax -codia “oikein” eli tabuja suuhun. Kyllä se kodeiini maistuu panacodissakin kun sitä alkaa suodatella isoja määriä just tyylin 10kpl. Mut Paracetamol oli sitten missä muodossa tai missä lääkkeessä rinnakkaislääkkeessä tahansa niin aina se liukenee samanlailla. Se johtuu paramax .codin Natriumtärkkelysglykolaatista (Carboxymethylamylum natricum) että et saa siitä mieleistä “drinkkiä” se meinaa ei liukene veteen lähes lainkaan.

Aha… pyydän anteeksi, jos olen jotenkin antanut käsityksen että jaan neuvoja suodatukseen tai pyydän siihen neuvoja. Tuo suodatus on vaan niin yleisessä tiedossa etten tullut pahemmin ajatelleeksi asiaa.

Joo sama homma… itsekkinvähän sivusin aihetta tossa. Mutta haittojen vähentämistähän se on. Ainakin monet nuoret käyttäjät ottavat tyyliin 8 panacodia kerralla. Päihdyttävä vaikutus mihinkään muutu. Maksa vain ei pysy hyvässä hapessa kovinkaan pitkään jos niitä syö kuin muroja. Tosin en ole ikinä kuullut että joku olisi parasetamolista jotain pysyvää vahinkoa saanut itselleen aikaan.

kuolis vaa pois

ei voi muuta ku nauraa ketjun aloittajalle… hajoa erotteluihis :smiley:

eräs henkilö söi noita muutaman kuukauden erottelematta… meinasi kuolla , koska maksa melkein petti.

nih ja ei täälä plinkissä mit sellasia puhuta. Mene v-lopux esim. Tampereen terveysasemalle päivystää minkälaisia tapauksia siä tulee esiin. Voin sanoo että moni yllättyy

Mietin vaan että miten joku täälläkin puhui että syö suuria määriä ilman erottelua. Kyllähän mä noita “lähellä kuolemaa” juttuja olen kuullut (lukenut). Mutta en mitään sen tyylisiä että jonkun elämä olis menny vituiks kun maksa reistaa tjsp… kerran ensiavun tiloissa yhden yön viettäneenä tiedän mitä paskaa sitä ihmisien niskaan tuolta pilven reunalta jatkuvasti kaadetaan. :confused: Eipä liittyny tähän mut ihan sama…

Naura myös tähän.
Aloitin panacodin kipukäyttöön selkävaivojen vuoksi. En tienny mitään koko lääkkeestä tai kodeiinista. Ei siihen aikaan “himoittu” kolmiolääkkeitä joka paikasta. Jostan syystä lekurikin unohti kertoa mahdollisesta riippuvuudesta.
No lääke tehosi kipuihin ja mikäs siinä, jatkoin elämää.
Otin sitä myös ns. ennakoivaan kipuun koska pelkäsin koko ajan että joudun taas osastolle ja aletaan puuduttamaan ym. epämiellyttäviä tutkimuksia.

No tietäähän se miten siinä kävi. Tolet nousi kattoon ja vasta 20 tabun rajalla alettiin sanomaan yhtäkkiä että olet päihdekäyttäjä. Lekurit puhui että ihme että olet elossa ja nimenomaan tuon paracetamoli-vaaran vuoksi. Lekurit kehtasi vielä haukkua vaikka itse nämä lääkkeet määränneet. Saatana mitä kusipäitä.

Voit nauraa myös tälle.
Minut laitettiin hoitoon kaikkien narkkien kanssa joista tulikin oiva tukihenkilöstö. Tietoa tuli joka kamasta ja uusia suhteita tuli ympäri suomen. Pian aloin saavuttamaan tietynlaista mainetta myös.
Sain lempinimen jota en tässä paljasta, joku vielä tunnistaa (ei ole codman)
Olisiko tuon vieroituksen voinut hoitaa tietyssä ryhmässä jossa erityisesti käsitellään kipulääkevieroitusta.

Mutta joo… omaa syytähän tuo kamankäyttö on. Olihan tuo alkoholikin kuvioissa mukana. Kaipa piti vähän purkaa vihaa ja syytellä toisia. Helpottihan tuo :laughing:

Ja suodatusta jatkan niin kauan kuin pysyn koukussa.
On tietty muitakin kuvioissa bentsot, bupret ja paljon paljon muuta.
Fixailua en siedä. Piriä nokittanut yhden kerran ja se riitti.

Naura varmuuden vuoksi vielä lopuksi idiootti ja mee vetään ne kalsarikännit.

niin nauran. lol.