paniikkihäiriöiset/masentuneet hox!!!

Niin,minä paniikkihäiriötä ja masennusta sairastava koin eilen illalla valaistuksen :smiley:
Mä haluan saada pääkoppani kuntoon. Niimpä sitten rupesin miettimään että mitenköhän se tapahtuu…?

Lääkkeinä menee cipralex 20mg/ päivä ja opamox ja ketipinor tarvittaessa. Ketipinorin lopetin ja opamoxin haluaisin lopettaa. Samoin kuin cipralexinkin. Kirjotetaanko se c;llä vai s;llä…? :laughing: No kuitenkin.

Terapiassa käyn joo ja ennen joulua pitäs kuulemma varata aikaa vielä mtt;n lääkärille. No siinä on noi lääkkeet ja yleinen hoito.

Mutta mä haluaisinkin tietää mitenkä ihmiset hoitaa itseänsä kotona? :open_mouth: Ja ne jotka on päässeet sairaudesta yli/parantuneet, mitenkä se tapahtuu? Tiivistettynä; mitä mä voin kotona tehdä että paraneminen nopeutuis tai edes helpottuis? Paniikkihäiriön oon joskus saanut hallintaan mutta nyt lääkäri meinasi että oon sairastunut vaikeaan masennukseen, niimpä haluaisin tietää ihmisten kokemuksia ja hyvä kotikonsteja selvitä päivästä toiseen. Ja ehkä vielä joskus … terveen elämään… :unamused: