Ajattelin nyt tälläsen tehä ku ei näytä olevan täällä, eli minä olen nyt ihan itse huomannut että kärsin aikast vakavasta paniikkihäiriöstä ja sen mukana tulevista sairauksista eli pientä masennusta ja ahdistusta on kun olen vaan neljänseinän sisällä enkä liiku yhtikäs missään paitsi kerran päivässä korvaushoitolääkkeeni hakemassa.
Minulla oireet alkoivat tulla kun lopetin bentsot jaksoittain neljässä viikossa pois ja silloin alussa kun ne lopetin niin tietty yhdistin oireet bentsoihin kun olin jatkuvan paniikkikohtauksen vallassa eli jossakin kun liikkui niin oli vaan yksinkertaisesti lähdettävä pois tilanteesta kun tuntui että sekoaisi ja taju lähtisi yms. ja nykyään on jäänyt se päälle etten uskalla kunnolla puhua ihmisten kanssa ilman mitään syytä eli jännitän kaikkia asioita niin paljon että olen vaan hiljaa jos on jotain puolituttuja ja siinävaiheessa huomasin sen että se on sitä panikkihäiriötä kun kävin lääkärillä ja sielläkään en pystynyt oikeen sanomaan mikä minua vaivaa eli menin lukkoon ja nyt viimeviikolla joutusin viemään lapun klinikalle eli kirjoitin kaikista vaivoistani ja toivon nyt vaan että ne ymmärtäisivät sielä että mitä olen kokoajan yrittänyt sanoa ja sitämyötä saisin kunnon lääkityksen itelleni ettei jatkuvasti täytyisi panikoida ja että voisi alkaa elämäänkin joskus taas.
Kysyisin nyt miten muut kyseistä vaivasta on selviytynyt tai miten koittaa selviytyä?
Mä en selviä kun niiden rauhottavien avulla. Ne onkin mulla olleet jo 8 vuotta säännöllisessä käytössä. Nuorempana masennuslääke auttoi myös jonkun verran paniikkihäiriöihin, mutta ei enää. Syön masennuslääkettä silti masennukseen.
Mulla oli joku 10 v sitten ja cipralex ja tarvittaessa opamox ja pääsin eroon.
Nykyään monivaivaisena mulla alkoholi ja bentsot riesana ilman em oireita
Mulla vuosia ollut harmina tuo sos.tilant.pelko ja paniikki. Syönyt oon lähes kaikkea bentsoista venlafaxiin.mutta mulla toimivin ollu esim. Jos seuraavana päivänä stressaava tilanne niin ed iltana otan mirtatsapiinia 15mg ja saan nukuttua ja seuraavana päivänä oon sopivan flegu ettei jännitä oikeestaan yhtään ja siihen vielä lisäksi propralia juuri ennen kyseistä tilannetta.toimii ku junan vessa ainakin mulla.