Paluu "rikospaikalle"

Reilun parin vuoden jälkeen palaan foorumille. Täytyi uudelleen rekisteröityä…Entinen Rooibos, sitä ennen Iltaoluet, Keski-ikäisten naisten-ketjun aloittaja. Vankasti keski-ikäinen nyt, ongelma tallella, mutta myös halu lopettamiseen. Onko ketään vanhoja tuttuja paikalla? Anyone? :sunglasses:

Vai ovatko kaikki vanhat tutut onnistuneet lopettamaan? Sehän olisi tietty kaikkein hienointa!

Tervetuloa takaisin :slight_smile:

Vaikea sanoa, mikä on vanha tuttu ja kuka on kenenkin tuttu. Onhan tässä palstalla kuitenkin tullut pyörittyä jo jokunen tovi.

Hei Rooibos-Clipper! Olen sua joskus ajatellut, jo silloin pari vuotta sitten täällä yhdessä kirjoiteltiin. Mukavaa, kun tulit takaisin. Tämän vuoden keväällä alkoi mun tähän asti onnistunein lopetus, kesälomalla piti kuitenkin mokata, mutta siitä olen taas jatkanut. Raittius on kyllä ollut ihan positiivista! Kyllä siihen kannattaa pyrkiä.

Kiitos Lumikulkuri ja Thuja! Thujan muistan :smiley:

Kerttuli täällä kans - jos muistat. Mä muistan sinut :slight_smile: Minä täällä välillä enempi, välillä vähempi aktiivisesti. Väillä pitkiä hyviä jaksoja ja siten taas kompurointia. Nyt käyn säännöllisesti A-klinikalla juttelemassa. Tällä hetkellä työstän pääkoppaani, koitan päästä irti väkisin yrittämisestä, koitan olla itselleni armollinen. Jatkuvaa työtähän tämä on…

Hei, Kerttuli! Sinua myös olen ajatellut! Kai se on pääasia, että periksi ei anneta … … taistellaan! Mukavaa, että sekä sinä, Kerttuli ja Rooibos (muistan sinut tällä nimellä parhaiten; Rooibos-teetä silloin tällöin keitän) tai Clipper olette täällä; älkää hävitkö … selätetään tämä vihoviimeinen ongelma … viimeinkin.

No niin, jatketaanpas ketjua, kun kerran taas on aloitettu. Tehdään taas “julkiseksi” tämä uuden elämän aloitus. Ja sehän ei ole helppoa ei. On mulla olut jos toinenkin kaapissa vielä, ja eipä niitä voi siellä säilyttää…Huomisesta käynnistyy laskuri. Tuleeko kukaan mukaan? Vai ovatko kaikki jo lopettaneet? :open_mouth: Jos näin on, niin viisaammilta odotan sitten vertaistukea. Hyvää syksyä meille kaikille!