pala kurkussa

Olen nyt ollut tällä sivustolla yli tunnin ja lukenut kohtalotovereitteni tarinoita. Monella on niin paljon vaikeampiakin ongelmia kuin minulla, silti ahdistaa. Yritän kerätä voimia ja mennä suihkuun. Tulee paljon parempi olo, kun tekee jotakin. En ole syönyt mitään siten toissa päivän, eilinenhän meni niin kivasti juodessa…Kello on kymmenen ja mies pääsee töistä tunnin päästä. Tiedän, että se pelkää, että olen sortunut, mutta en ole enkä aio!
Nyt suihkuun ja meikit naamaan ja sit yritän syödä jotakin. Onneks mulla on ainakin limua…

Moi,

kirjoitin tuonne Holiztin “Tämä on sairaus” ketjuun oman tarinani lyhykäisyydessään ja minun tämän hetkisen tapani taistella viinapirua vastaan.
Jostain se vaan on joskus aloitettava ja kaivettava usko ja luottamus itsestään siihen että kykenee lopettamaan.
Hetki kerrallaan eteenpäin kompuroiden ja jos kaadutaan mikään ei saa estää nousemasta uudelleen ylös. Pikkuhiljaa ne askeleet ehkä alkaa kulkea kevyemmin, näin ainakin minä haluan uskoa.
Tsemppiä!

Minäkin olen lukeut näitä viestejä ainakin tunnin.
Minulla on menossa 3. viinaton päivä. Pitäisi lähteä kauppaan koska leipä on lopussa, Pelkään vain etten pääse kaljahyllyn ohitse ostamatta.

Hienoa että löysin tämän foorumin. AA:lla on pari tarjolla, mutta jotenkin vierastan heidän uskonnollista taustaansa. Vaikka siellä sanotaan että on puolueeton ja uskonnosta riipumaton, niin kuitenkin se on vahvasti esillä. Palaan kirjoitteluun myöhemmin, ehkäpä varsinkin pian, tarvitsen teidän apuanne viinattomiin päiviini.

Tervetuloa lopettajiin, minunkin puolestani. Tänne minäkin tulin kirjoittelemaan…olisinko ollut viikon verran selvänä kun aloitin… siinä 2010 kesällä. Ja siitä se lähti, päivä päivältä helpottuen.
Se alkuhan siinä oli vaikeaa, kun tottumus oli semmoinen että joka päivä piti kaljansa ainakin saada.
Just se ensimmäisten päivien kaljahyllyjen ohitus … uudelleenoppimista ja omien aivojen komentamista uskomaan että alkohpoli on minulle ihan yhdentekevä aine, selvänä on hyvä olla… ja kun sitä tarpeeksi toistin niin totuudeksi se muuttui.
Siitä se lähtee, tsemppiä ja voimia toivottelen. :smiley: :smiley: :smiley: