Päivän mietiskelynaihe

[b]
Päivän 31. 7. 2016 teksti

KAIKKIEN SÄIDEN RUKOUS
Jumala, suo meille tyyneyttä hyväksyä asiat, joita emme voi muuttaa, rohkeutta muuttaa, mitkä voimme, ja viisautta erottaa nämä toisistaan.

KAKSITOISTA ASKELTA JA KAKSITOISTA PERINNETTÄ, s. 134
Tämän rukouksen suunnaton voima on siinä, että sen yksinkertainen kauneus on samanlainen kuin AA:n toveriseuran. On aikoja, jolloin takertelen sitä lausuessani, mutta tutkiessani osaa, joka tuottaa minulle vaikeuksia, löydän vastauksen ongelmaani. Kun tämä tapahtui ensi kerran, olin peloissani, mutta nyt käytän sitä arvokkaana työkaluna. Hyväksymällä elämän sellaisena kuin se on, saan tyyneyttä. Toimimalla saan rohkeutta ja kiitän Jumalaa kyvystä erottaa toisistaan tilanteet, joille voin tehdä jotain niistä, joiden minun on annettava olla. Kaikki mitä minulla on nyt, on Jumalan lahjaa: elämäni, hyödyllisyyteni, tyytyväisyyteni ja tämä ohjelma. Tyyneys antaa minulle mahdollisuuden jatkaa kulkuani eteenpäin. AA on helpompi, miellyttävämpi tapa.

Alkuperäisen teoksen ©1990 by ALCOHOLICS ANONYMOUS WORLD SERVICES, INC.
Suomenkilisen laitoksen ©Suomen AA kustannus r.y.
[/b]

Mielestäni sopii tähän päivään hyvin.

How you feeling know? Kannattiko…?

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

[Poistettu Plinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]

Ja pointti oli?

Tässä kejussa kaiketi mitään pointtia ole. Bannattuna helisee kirjoittelee nyt mitä ihmeellisimmillä nimimerkeillä mitä sattuu kun ei muutakaan voi. Voihan sen 12 askelta tulkita näinkin…

…no…antaa olla. Voi olla parempi ettei lähde edes väittämään vastaan.

Kirjoittaja Jeremias5 » 31.7.2016 15:12:09
[Poistettu Plinkkiin kuulumatonta -Päihdelinkin moderaattori]

Kiitoksia tämän viesti poistamisesta moderaattorille!

Kerrankin onnistui poistamaan aiheettoman viestin.