Päivä Kerrallaan, Ypsilon

Kiitos kakkukahveista! Hyvää oli, itsekö ihan olit leiponut? :smiley:

Onnea saavutuksesi johdosta, saat olla ihan syystäkin itsestäsi tosi ylpeä!

Tulipa hyvä mieli, kun luin viestisi, Ypsilon! :smiley: Olet löytänyt jotakin tärkeää ja osaat myös nähdä löytösi arvon. Paljon lisää raittiita päiviä sulle, Y, toivottelee
tiusku

:smiley: ONNITTELUT elämänmuutoksestasi 1vuosi on upea saavutus pyrkimyksessä kohti pysyvää raittiutta.

Kirjoitit juuri niin kuin minäkin haluisin asian ilmaista,juuri noilla sanoilla minäkin omaa tilannettani haluaisin kuvata,kerta kaikkisen totaalisesti veit sanat “suustani”.

Itse en osaa/pysty niin kirjoittamaan etten jotain rimpuilijaa loukkaa,mulla tulee tammikuussa 2v kakkukahvit jos elää saan.

Viinan juonnin olen unohtanut täysin ja nykyinen "addiktioni"on kuntoilu,olen viimeksi kuluneen vuoden aikana liikkunut lihasvoimalla yli 3000km ja joukkoon mahtuu yksi täyspitkä maratonjuoksu.

Tämä elämä tuntuu oikealta ja kadun menetettyjä nuoruusvuosia jotka viinanperkele minulta varasti. :bulb:

ONNITTELUT! Perskula, kun tuota kermaa tuli nenänpäähänkin ja kahavia kravatille, mutta hälläväliä. Pääasia, että “Ypsällä” on homma hanskassa ja kiitos tosi positiivisesta tekstistä.

:bulb:

Onnexi Olkoon, Ypsilon.

Sinä teit sen.

Kiva lukea tuollaista tekstiä=) vaihteeksi jotain positiivista. paljon onnea vaan alkoholittomaan elämään!!

Hienoa, onnittelut Sinulle, Ypsilon!

Muutama viisauden sana evästykseksi mahdollisiin palaverikäynteihisi:

Sananlaskut 29:20 : Näet miehen, kärkkään puhumaan - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä.

Hic

Kummallinen on tämä maailma. Muutamat toivottomat juopot se mystinen tekijämme X kääntää jossakin polkujen risteyksessä oikealle tielle, toisten jatkaessa matkaansa kohti ennenaikaista tuhoa. Itselläni ei ole mitään ymmärrystä miksi juuri minä tässä yhä tallustan - kovin moni muu parempikin ihminen on täältä jo aikaa sitten hävinnyt.

Voimia sinulle Ypslilon.

kahleeton

Osanottoni, Ypsilon.

Lämmin osanottoni, Ypsilon.

Tervehdys Ypsilon
Vähän samanlaisia hetkiä olen elänyt viime aikoina kuin sinäkin. Sillä erolla, että päätepistettä ei ole vielä tullut. Sellaista se elämä on. Kuolema on kuitenkin elämän jatkumisen edellytys. Koskettaessaan se aina myös kasvattaa. Jaksamisia.

[size=150]ONNEKSI OLKOON![/size]

Onnittelut ja paljon lisää raittiita päiviä sinulle, Y! :smiley:

“Miltä nyt tuntuu?” tunkee mikrofonia vastaanhangoittelevan ypsin suuhun

kahleeton