Päihteistä kiinnostunut

Hei kaikille

Ajattelin testata päihdelinkkiä nyt ekaa kertaa.
Itselläni on ollut jo useammaan vuoden kuumotus kokea jonkunlainen tajuntaa avartava
trippi. Tiedän että tämä ei ole ehkä se kaikkein fiksuin tavoite mutta on jo pitkänaikaa tuntunut siltä
että olen missannut erittäin keskeisen elämän kokemuksen.
Tähän asti en ole kokeillut mitään aineita, alkoholia ja kannabista lukuunottamatta.
Suhtaudun kuitenkin asiaan suurella varovaisuudella yhteiskunnan huume propagandan vuoksi.
Jos en jossain välissä tätä koe tulen miettimään vielä vanhana gubbenakin että mitä jos…

Olisin kiinnostunut kuulemaan ihmisten ensimmäisistä ns matka kokemuksista ja keskustella samalla lailla ajattelevien ihmisten kanssa. Mahdolliset trollit ja muut pikkusieluiset valittajat voivat jättää vastaamatta, mitä olen hieman keskusteluja täällä lukenut niin niitäkin valitettavasti löytyy. Asiallinen kritiikki on tietenkin tervetullutta. Toivon että saadaan hyvät keskustelut pystyyn:)

Et kertonut miten kannabis on sinuun vaikuttanut? [Poistettu suosittelua. -Päihdelinkin moderaattori] Ei kannata happoja heti alkuun, itse olin vielä niin “pentu” kun ekat matkat otettiin, juhla-Hofmanneja, ja mentiinkiin kannnabiksen säestämänä täysin mutkalle ja matkoille. Oli omalla tavallaan parhaita kokemuksia koskaan, mutta ei me silloin tiedetty, ei ollut nettiä joka kämpässä.

Ei valmistauduttu matkaan mitenkään, perinteinen savunhakureissu ja saatiin tuurilla hapot samalla lapaseen, ja melkein heti huiviin, tietämättä kuinka vahvoja ne olikaan. aurinkoinen päivä ja keskellä kaupunkia sitten “zäppäiltiin” kukin milläkin tyylillä ja mukavaa oli, kuutisen tuntia intensiivistä vääntöä, mutkailua, naurua, outoja asioita sun muuta asiaan kuuluvaa trippailua.

Eri asia on, kun tietää mahdollisista pärähdyksistä niin sitä voi mielen sopukoissa “pelätä” tai “jännittää” trippiä ja sitäkautta poksahtaa pahat matkat. Hommaa joku hyvä ystävä vahtimaan, tuttu, mukava ympäristö, niin ainakin minimoit “riskejä”. Itse en ole pahaa matkaa kokenut, vaikka on monta reissua takana.

Jopas oli ajatus. Miksiköhän minä kuvittelin tämän paikan tukevan kuivilla pysymistä,eikä sekoilun tukemista :unamused:

Ai hemmetti,menin suoraan luokkaan “pikkusieluinen valittaja”.

êikös saunassa ole sana vapaa, ehkä tärkein on ettei lähe ylpeänä liikkeelle “kyllähän minä nyt tälläset kestän” yleensä tämä on ongelma kokeneemmilla matkaajilla kun tuleekin ajateltua vahvempaa tuotetta tai niin kuin itselle, en kuunnellut kaveria joka sanoi että vain hullu söisi tollasta kasaa sieniä, matka oli opettava ja pelottava en kyennyt hallitsemaan ääntäni ja liikkeitäni, kaikki pinnat väreili ja vaihtoi väriä, ilmassa lenteli värikkäitä ötököitä ja olioita, enkä pystynyt tunnistamaan ihmisiä koska niiden naamat oli jonkin laista mössöä. mutta suosittelen sieniä lämpimästi pienillä annoksilla ekakertaa max annos 1,5g joka on jo aika menoa :smiley:

Otin kerran sieniä 0,5 g ja toisen kerran happoo tuntemattoman määrän, molemmat tripit jäi laimeiks. Sitten otin ekstaasin kaltaista ainetta (myös psykedeelisiä ominaisuuksia) tarpeeksi (liikaa?) ja olin todella euforisella ja valoisalla matkalla. Siitä tuli myös leuka helvetin kipeeksi. Nyt viimeksi otin sitten silokkeja 1,5 g. Näkyi todella paljon visuaaleja, pystyin katsomaan musiikkivideot seiniltä. Tunteita tuli purettua sillä matkalla, itkua ja naurua. Viimeisin matka oli ihan täydellinen.

Komppaan tässä edellisiä (tuota yhtä kitisijää lukuunottamatta), että alota pienellä annoksella esim. juuri sienillä, jos deelejä haluaa testailla. Ne on aika lempeetä tavaraa ja voit kuulostella että miltä tripauttaminen tuntuu. En lähtis tutkarikelkkaan ite ollenkaan, ainakaan noviisina, hapoissa ei sinänsä mitään vikaa jos jostakin käsiis saat - hommaa trippivahti varmuudeksi, niin ei pitäs olla hätäpäivää. LSD <3

Avoin ja ilonen mieli vie deelihommissa pitkälle. Pelkäämällä ja vainottelemalla saa varmasti itelleen paskan olon, sen takia tuttu ja turvallinen paikka on hyvä etenkin ensimmäisillä kerroilla. Ei siis kannata esim. keskellä kaupunkia trippailla, vähemmästäkin hermostuu. Oma koti, joku muu vastaava paikka, mökki tai joku muu luonnonhelmassa oleva mesta varmaankin parhaita valintoja.

Ekaa kertaa kun itse popsin sieniä ei tapahtunu juur mitään, värit muuttu jonkun verran. Lopulta sitten hiisasin niin paljon päälle että tulihan sitä aika mutkalla oltua, ei nyt ehkä fiksuin veto siihen väliin. Seuraavat kerrat onkin ollu hallitumpia, tietää paremmin annostuksen itelle sopivaksi. Pääosin on tullu tripautettua kotona josta joskus on tullu toki kaupungille tai puistoihin liikuttua, jonkun verran ulkomaillakin noita sieniä on tullu naposteltua. Luonto on paras trippilelu, neljän seinän sisällä käy pitemmän päälle tylsäksi.

Minä en muista mitä joskus vedin pongista yhdet vedot, se oli semmoinen pieni ruskea köntti joka pistettiin purujen väliin ettei se pala vaan höyrystyy ja kun sen vedin niin en osannut laittaa pongia lattialle ja kuulemma olin tipahtanut ja silmät oli auki kokoajan, mutta näin kaiken välillä ja näin kaikkia hienoja valoja ja ym.ta ja sitten tuntui kuin olisin mennyt 3 päivää muistissa taakseppäin eli eli tuntui kuin olisin kolmea päivää takanapäin olevassa tilassa tai jotain ja sitten kun heräilin siitä niin kaikki stroboili ja liikkeet ja äänet tuntuivat kummallisilta mutta hyviltä ja kuulemma sanoin välilä että “mitäh” “koska” ja kun olin herännyt kokonaan siitä niin kaikki oli erittäin kirkasta ja euforia oli kaikista päihteistä parhain. Kysyin ystäviltäni että kuinka kauan minä tässä olin ollut niin ne sanoivat että joku 5 minuuttia vaikka minusta tuntui kun olisin ollut tunnin, niin ja siinä heräilyssä näin kaikki kaverini näkyi niinsanotun pleksin läpi ja kyselin jotain omia :laughing: Jos joku tietää mitä tämä tatina on niin olisin kiitollinen? Se oli paras matka. Muistaakseni siinä päihteessä oli vaan kolme kirjainta. Kaikki muut, sienet ja muut hallut ja suoraansanottuna melkein kaikki päihteet olen käynyt läpi, mutta se oli kaikista mahtavin matka.

^ DMT?

Plus “pongi” hihihihi nauratti.

Kiitos nyyty DMT se oli :sunglasses:

Nonnii. tulihan tänne tekstiä:) hieno homma. Nyt en pariin päivään pääse kirjottelen mutta palaan heti kun mahdollista.Pysytään kuulolla.

Kiitos tosiaan kaikille kirjoittaneille. Myös sulle joka et asiasta pitänyt. Kuitenkin ihan asiallinen kommentti:)

Trubaduuri kysäs et miten kannabis on muhun vaikuttanu. Juurikin toivotulla tavalla.
On helkkarin hauskaa, ajatus lentää, naurattaa ja muutun ylipuheliaaksi. Aina ollut pelkästään positiivisia kokemuksia, paitsi yhden kerran joskus teininä. Silloin näkö hävisi aloin tärisemään ja heräsin ihan hiessä. Tätä kesti vain kuitenkin minuutin jonka jälkeen oli taas hyvä olo. Epäilen että kyseisen lätkän seassa oli jotain shaissea koska myöhemmin ei mitään tällaista ole ollut. vaihtaisin kyllä alkoholin milloin tahansa kannabikseen. Viinanjuonti on vaan pakollinen sosiaalinen tapa josta saa hyvin hetkellisen hyvänolon tunteen Ja aina hirvittävän krapulan:)
Kannabis on kuitenkin suht harvinaista herkkua tulee nykyjään poltettua ehkä 5 kertaa vuodessa joten en voi itseäni kovin kokeneena käyttäjänä pitää.

Sieniä oonki miettiny. En ehkä uskaltaisikaan happoon heti lähteäkkään.
Silokeista oonki lukenu jonkun verran, toimiiko?, minkälaista määrää voisi ajatella ekalla kerralla?
Onko niissä minkälainen mahdollisuus “jäädä tripille”?? tai kaippa se tarkoittaa mielenterveyden menettämistä.

Itse tällä hetkellä huumeongelmasta kärsivänä ja oikeasti paljon nähneenä voin kertoa että sulle ihan omin silmin nähtynä että tälle ekallekin tripille voi jäädä. Pidin sitä itsekin aina ennen huumevalistuksen pelottelukeinona jolla ei ole mitään todellisuuden perää. Mutta sitten kun olin vieressä kun kaveri pamahti eka kerralla psykoosiin eikä ole siitä tähän päivään mennessä palautunut havahduin todellakin asiasta. Ja kyseinen kaveri oli ihan normi hyvässä ammatissa työssäkäyvä, aiemmin poretta ja kukkaa poltellut satunnaisesti. Ja sitten eka kertaa psykedeeleistä kävi noin. No kyllä muistan muutenkin miten 10 vuotta sitten naureskeltiin muutenkin asialle että huumeet muka olisi vaarallisia tai että minä nyt en aio ikinä siihen pisteeseen ajautua että olisin riippuvainen. En pitänyt sitä yksinkertaisesti mahdollisena. Nyt sitten olen tajunnut että minulla on paha huumeongelma kehkeytynyt vuosien saatossa salakavalasti ja sen että on mennyt pitkä aika ilman päivääkään ilman jotain opiaattia, bentsoa, piriä, kokaiinia ym. ym. Ja ihan viimeaikoina aloitettu iv. touhu veti alamäen todella jyrkäksi. Sitäkään en ikinä pitänyt millään tavalla mahdollisena että ylipäätään itse osaisin laittaa tavaraa suoneen ja muutenkin koko touhu ällötti mua. Mutta tässä sitä nyt sitten ollaan. Vielä nyt ei olla niin pohjalla kun ihminen voi ja onneksi havahduin jo tässä vaiheessa. Tää kaksoiselämä vaan on raskasta. Mutta tässä tosiaan mun kokemuksia ja mielipiteitä asioista. En millään tavalla tuomitse ketään joka käyttää ja en myöskään ole kieltämässä ketään aloittaako käyttämään vai ei. Toivon vaan että puntaroi noita kaikkia asioita ennen kuin kukkaa vahvempiin tuotteisiin siirtyy. Kukkaa en edes luokittele itse huumausaineeksi. Mutta toi tripille jääminen mihin sitä vastausta halusit on todellakin täysin mahdollista.

Ok. hyvä tietää. Saanko vielä kysyä että mitä ainetta kaveris otti?
Uskon itse kuitenkin olevani henkisesti senverran vahva että en ala enempää kiskomaan aineita.
Toisaalta niinhän kaikki ajattelee:) Mutta kuten kirjoitin että asia on pyörinyt päässäni jo parisen vuotta enkä usko että lähtee pois ennen kun kokeilen. Sienistä kaikki kyll puhuu et aika pieni paha ja että psykedeeleihin ei oikeastaan jää koukkuun että ne koukuttavat aineet olis sit enemmänki niitä Amfetamiini pohjasia?
Mitäs ite oot mieltä?

Kaveri otti matkapohjaisen esson. Itse niitä kiskottiin paljonkin siihen aikaan niin tuli todellakin yllätyksenä tuo kilahtaminen. Ja tosiaan, ennen kuin on huumeita koittanut, sen jälkeen todennut ne harmittomiksi jos silloin tällöin viihdekäyttää niin ajatus että siitä ajautuisi ongelmakäyttäjäksi tuntuu todella naurettavalta ajatukselta ja turhalta jeesustelulta. Huumeet ovat kumminkin niin salakavalia oman mielen “huijaajia” jotka voivat kiskaista vaikka 20 vuotta viihdekäyttöä harrastaneen ihmisenkin todella nopeasti täysin mukaansa. Mä olen aina itseäni pitänyt henkisesti vahvana ja olin sitä mieltä ennen että ihmiset jotka jää koukkuun huumeisiin tai tarvitsee rauhoittavia ahdistusta helpottamaan ovat vain henkisesti heikkoja.

Mä en edelleenkään ala kenenkään käyttöä tuomitsemaan millään tavalla tai jeesustelemaan mistään. En näistä itsekään ole vielä eroon päässyt. Mutta omalta kohdaltani jos voisin nyt päättää uudelleen niin en kokeilisi kertaakaan mitään kukkaa vahvempaa. Mutta tää mielipide pohjautuu tosiaan vain mun omiin ajatuksiini ja kokemuksiini. Pakollista huumeiden kokeilu ei ole ikinä kenellekään, mutta jos päättää kokeilla ja käy niin että ne vievät mennessään taistelu niiden kanssa päivästä toiseen on pakollista koko loppuelämän ajan. Aika huono mä nyt taidan olla edes mitään valistuksia pitämään. Välillä tulee tänne palstalle kirjoiteltua sekaisin kuin seinäkello itsekin. Mutta niinkuin jo aiemmin halusin painottaa, en ole todellakaan tuomitsemassa ketään, kieltämässä tai muutenkaan jeesustelemassa. Tässä vaan omia + niin lukemattoman monien muiden kokemusta miten ihmeessä meille näin pääsi käymään ja tätä ei olla todellakaan osattu edes kuvitella tai pitää mahdollisena että minusta joskus riippuvainen tulisi.

Katsantokantani on ammattilähtöinen, eikä vain ilkeyksissään kirjoitettu, ja senhän huomasitkin. Ongelmissaanhan tässä jokainen pyörii kumminkin.

Toisen tekemisiä ei voi estää, voi vain toivoa, ja uskoa toiseen. Joskus mennään alamäkeä, ja sitten taas kammetaan ylämäkeen.

Nii amfetamiini varmaan koukuttaa tietyillä henkilöillä ite en vaan jaksanu huumeiden kanssa säätämistä enää ja sitä että kehenkään ei voi luottaa kun subuja ja piriä säätelee.

Kannabis ja alkoholi on hyvin riittänyt nyt jo pidemmän aikaa. olin selvänäkin jo lähes 2 viikkoa mut palasin tapoihini eilen ja poltin kukkaa ja otin vähän alkoa.

Ei kovin paha jos kerran viikossa vetäsee pari jointtia ja sixpäckin, mielestäni? mitä muut sanovat?

[list=][/list]

Kiitti Sekaiv varoituksista. Pitää kyllä tutustua perinpohjaisesti asiaan ettei mene tekemään mitään
peruuttamatonta. Toss juttelinki kaverin kans joka oli kävässy Damissa. Puhu että se on hyvä mesta kokeilla
koska myyjät osaa suositella tuotteita ja määriä eritasoisille käyttäjille. Eihän niihinkään
tietty 100% voi luottaa mutta kuitenkin…

Ultravision. Tuohan nyt on jo “terveellinen” elämäntapa perus juopottelijaan varrattuna.
Kyllä iso osa omista frendeistä vetää pe-la nii kännis ettei mitää muista ja on kovii jätkii.
Mut auta armias jos poltat sauhut ni heti oot hirvee narkki:) Olen kyllä itsekkin jonkun asteinen alkoholisti vaikka oon pystyny rajoittaa yhet kännit viikkoon ni harvoinpa sitä 2 viikkoo on juomatta:) Sauhutellessa ei edes tuu
Juotuu. Ei vaan oo isommin suhteita käryporukoihin ni aika harvinaista huvia.

Täällä nyt taas porukka kertoo omasta päiheurastaan, eivätkä näytä huomaavan että alottaja kysyy nimenomaa psykedeeleistä ja niitten käyttämisestä. Tuskimpa se sillon on just nyt tässä hommaamassa pirikoukkua itelleen, tai edes kiinnostunu moisesta paskasta. Se vaan tuntuu osalle olevan välillä niin helvetin vaikee käsittää, että kun jokaista ei vaan kiinnosta mikä tahansa päihe, vaan vain yksi tai yks osa-alue. Vahvasti epäilen, että sieniä napsimalla tämä kaveri tuskin itteensä hommaa johonki pore- ja opiaattikoukkuun.

Damissa ei enää myyä sieniä. Siis smartshopeissa, kadulla varmaanki ja toki jos porukkaa tunnet nii ei varmasti ole ongelma. Tattien myyminen muuttu laittomaks tuossa herran vuonna öö 2010? Tai joskus siinä. Tryffeleitä (ns. philosopher’s stone) saa edelleen, niitähän sitä sitten voi popsia. Muutoinkin tuo Hollannin matkailu päihdemielessä muuttuu jatkuvasti vähän vaikeammaks, myös Damiin pitäs rantautua kai vuonna 2013 kielto myydä cofeeshopeista hatsia turisteille. Saa nähdä. Toisaalta onhan tuossa Kööpenhamina matkalla, sieltäkin varmasti deelejä irtoo.

Ja sittenhän on meidän ihan oma luonto, syksyllä vaan tattimetsään. Jos et jaksa varrota siihen, niin myös kotona voi itse kasvattaa, se ei mitenkää suunnattoman vaikiaa ole jos vähän panostaa touhuun. Eikä mikään ole niin herkkua kun oman sadon tuotokset.