Päihdelinkki uudistuu ja päivittyy

Hei!

Päihdelinkin ulkoasu uudistuu - käytössä saattaa esiintyä tällä viikolla ongelmia, esimerkiksi testeissä ja laskureissa. Jos verkkosivusto ei näy oikein, päivitä selaimesi.

Käytössä tuskin tapahtuu katkoja, mutta muuta pientä hankaluutta saattaa esiintyä. Pahoittelumme tästä!
Otamme vastaan palautetta uudistuksesta tässä viestiketjussa.

Mukavaa päivää kaikille!

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus

ihan jees . :astonished:

Kesäisempi väri! Jees!! :slight_smile:

Kun laitoitte kesäksi takaisin enemmän vihreää, ehdottaisin, mitä nöyrimmin, toki, että, kyhäisitte näin syksyksi sellaisen ruska-teeman, värivalikoimiinne. Onko liikaa pyydetty? Mua alkaa jo etoa toi silmille hyppäävä vihreä. Näin osittain värisokeanakin, tuo on selvästi vihreää, ei sinistä, (vaikka on teidän vihreässä sinistäkin joukossa kun tarkemmin katsoo) kuten tummempi vihreä mulla näkyy silmissä, tai päässä, ihan miten haluaa asian ajatella. (Näköhermon ja värikalvon surkastuma, synnynnäinen.)

Sellainen freebasediamorfiininruskea voisi sopia syksyyn, kuolleet lehdet kun tipahtelee jo puista.

Arvoisa toimitus!

Minulla olisi vielä yksi toivomus palstalle kirjoitettujen kertomuksien suhteen. Olisiko mitenkään mahdollista rajoittaa yhden viestin pituus esimerkiksi 2500 merkkiin? Kuitenkin tälläisillä palstoilla vaihdetaan mielipiteitä hieman samaan tapaan, kuin normaalissa keskustelussa :confused: .

Joillain ihmisillä varsinkin huumeympyröissä on suuri tarve olla itse jatkuvasti äänessä ja syytä sitä tekstiä muista kuulijoista/lukijoista välittämättä :frowning: . Itse en kerta kaikkiaan jaksa lukea yli 2500 merkin viestejä, vaan hyppään niiden yli :neutral_face: . Kun kirjoittajat tietäisivät viestin pituusrajoituksen, niin tekstit olisivat varmasti lyhyempiä. Kirjoittajat miettisivät miten asian saa kerrottua lyhyesti ja ytimekkäästi :slight_smile: !

Arpa

Samaa mieltä kuin arpa, liian pitkät jutut skippaan, kun en yksinkertaisesti jaksa lukea.

Uudistuminen ja päivittyminen tarkoittaa näemmä sitä, että sensuurin nyörit on asennettu niiin kireälle kuin pimppi sallii.