Päihdelinkki myös Facebookissa

Hei plinkkiläiset!

Päihdelinkin etusivun uutisia ja tapahtumia voi seurata nyt myös Facebookissa.
Tule mukaan! Klikkaa itsesi faniksi täällä.

Ystävällisin terveisin
Päihdelinkin toimitus

Pystyyköhän lisää kaveriks?? Entä kirjotteleeko plinkin toimitus sit et mikä fiilis on nyt??? PRKL, kyl pitää varmaa kysästä jos toimitus alkais mun frendiks :mrgreen: Tai ehkei kuitenkaa kehtaa näyttää naamaansa ainoana siellä :smiley: :laughing: Ois se kyl hiukan hassua ku ois frendinä sellanen tyyppi joka ei puhu, oo kaverina mihinkään peliin tai muutenkaan ilmoittele itsestään :smiley: … Entäs jos hakee et plinkin toimitus alkais frendiks??? Hyväksyisköhän ne frendit?? Hih, ei tulis kyl kenellekään epäselväks et on joko läheisriippuvuus, peli- tai päihdeongelma jos olis plinkin kaveri; ku mul on kuitenkin aika moni frendi sieltä päihteetön ja osa on sit taas aika päihteellisiä… :open_mouth: Ois kuitenkin kiva et ne ketkä uskoo mun olevan kiltti tyttö jolla vain ammatti on ollut tavallista kauemmin hakusessa ja koulutkin jääny vain vähän vaille päättötyötä ni sais pitää sen uskomuksen et mul ei ole mitään tekemistä päihde-ammattilaisten kanssa… Siitä huolimatta et oon käyny klinikalla jo yli 8 vuotta ja mut on sinne kirjattu kuitenkin lähes 10 vuotta sit ekan kerran… Mitäköhän avoppikin tuumais ku alkais kattelee frendei ja siäl olis plinkin toimitus :mrgreen: :laughing: … Ois varmaan pakko selittää jostain alkoholistoituneesta tai peliriippuvaisesta ystävästä… :unamused: Ei ois kiva valehdella kyl… :frowning:

Mä en ainakaan kehtaisi olla FB:ssa Plinkin fani… rehelisesti sanottuna. Pelkään sitä leimautumista.

mul vähä sama et en haluu et kaikki kaverit ja muut näkee et oon plinkin fani…
ko mun tuttavapiirissä ihmiset on aika huume vastaisia… etc…

Minä en ole facebookissa, saatika sitten fuck(anteeksi, ruma sana)facebookissa. Kaverit -kyllä, minullakin on sellaisia, ihka oikeitakin- on kyllä kertoneet. Kaiken, mitä toiset niihin kirjoittavat. Olen kuullut monta hassua tarinaa jostakin entisestä tutusta. Se on ollut kivaa :smiley: !

Mut ehkä löytää, luonnolisesti väärällä nimell (en koskaan laita nettiin oikeaa nimeä, ellei ihan pakko, esim. kun ostan jotain), mutta en mä viittis kamuks ottaa plinkkiä, mulla on pari kaveria feissarissa ja se riittää, doupin lopettaneita. En mä sinne mitään oikeita tietoja laittas, haloo, esim. CIA on sanonu, et voi huoletta vähentää työntekijöitä, kun feissari tekee työn niitten puolesta. Aika uskomatonta, et jengi laittaa sinne kaikki tiedot itestään ja kirjottelee mitä sattuu. Hyvä esimerkki tää persujen kansanedustaja. Kommentoin kavereitten laittamia juttuja, joskus, mut siihen se jää. Kuvassakin mun naaman peittää olalla istuva papukaija…