Päihdelinkin Vilpola

Oletteko lukeneet tuota Vilpolaa?

Jotenkin minulla pistää ihan vihaksi noiden akkojen valitus miestensä pienestä viihteilystä! Mielestäni esimerkiksi buprenorfiinin kohtuukäytöstä on ihan turha valittaa. Kyseinen aine ei varmasti saa ketään aggressiiviseksi tai sekaisin. Sen ymmärrän, jos akat hermostuvat siihen, että se vie kaikki perheen rahat. Buprenorfiinia käytetään esimerkiksi korvaushoidossa ja sitä voi joutua käyttämään koko ikänsä. Buprenorfiinin ei ole todettu vaikuttavan millään tavalla haitallisesti esim. kognitiivisiin kykyihin, koulu- tai työmenestykseen. Miksi se sitten haittaa muka perhe-elämää? Korkeintaan sen takia, että tiukkapipoinen akka räkättää siitä jatkuvasti. On tietysti myös sellaisia huumeita, joita ei tule hyväksyä, kuten vaikka amfetamiini ja ryynikännit. Muuten tuo ruikutus on syytä lopettaa!

Mitä jos mentäisiin porukalla tuonne Vilpolan puolelle ja laitetaan noille akoille luu kurkkuun?

Arpa

Vedä sä vittu Arpa vidhoin se stnan kyrpä otsaas ja mieti vittu jotain muutakin stna ku itseäs ja päihtymistäs!! Tajuatko sä LAINKAAN et siellä on reilu kk:den sisään menetetty 2 käyttäjää joten vittu jos SÄ ihannoit jotain vitun narkkielämää ja osa on lopettamassa jne. ni vittu pidä se turpas kii ja pysy täällä KÄYTTÄJIEN ei niiden kenen läheiset, ETENKIN lapset tai puolisot ovat käyttäjiä, alueella!! kohta saa Arpa bannit uudelle IP:lle vittus jos sä stnan narkkari KEHTAAT mennä sinne kertoo kuinka HELVETIN kivaa on vetää oppareit hihaa vaikka suurella osalla on siitäkin kokemusta!!! Lue vittu ne tekstit kunnolla ennenkuin tulet tänne stna kehottamaan tuollaisiin tekoihin…

Joskus sun idiotismista tulee mieleen vain joku stnan lellitty kakara joka ei vain tahdo kasvaa aikuiseksi… Haukutaanko huumeidenkäyttäjien läheisiä??? Märakastan oppareita +10v, oon korvauksessa ja töissä mut tahon vetää kovempia; mä oon AINA ROCK!! Ymmärrätkö et sä oot vitun pinnallinen paska älilllä joka ajattelee tasn itseään; sitähän narkkarit stna on ja sä et vain voi ymmärtää sitä vaikka kuinka helvetin monet bannit olet saanut ja joo kyllä toimistuskin ymmärtää sen vaikka et usko et kirjoitustyylistä sut tunnistaa!!! Tuo menee helvetin huonon huumorin puolelle, lisäks olet varmaan lukenut ihmisten “aloitusketjut” ennen vilpolaa tuolta kotikanavalta… Oletko niin paska ihminen että sä saat yksinäs vetää ku muut rakastuu narkkareihi vai mikä vittu sulla mättää että juuri niitä ketkä eniten kärsii siitä puolison käytölstä, pitäisi stna vielä mennä haukkumaan??? Onks niillä kenties alkkis-isä vai mikä vittu sun analyysis tuosta sun helvetin fiksusta ajatuksesta on järkevää?? Painu vittuu täältä vetää sit stnan rakasta opparias, olkoot kontteja tai tekkeniä… jätä silti läheiset rauhaan!! Hauku narkkeja, ÄLÄ LÄHEISIÄ!!!

PS: sulla tais olla lapsia, tästä aiheesta voidaan tulla pilkkaamaan sit kun sun tyttäres tai poikas on vetän pari kertaa ranteet auki ja myy itteää saadaksee kamaa. Voit olla helvetin ylpeä ja leikkiä isää jonka muksu vetää vanhempien kaa oppareit; JEE!!! Sul taitaa olla helvetin huono tilannetaju…

Mä luin tota VH:n tekstiä ja kelasin, että tyypin pitää olla hc ryynikännissä, kun tollasta ehdottaa. Taitaa olla tippunut lapsena jonkun jättiläisen bubreklikkiin, niin ku Obelix Metapataan.

Kuule VH, muuttaa se sen verran luonnetta, että pitkän käytön lopettaneen puoliso oli järkyttynyt, kun ei samaksi henkilöksi enää miestään tunnistanut.

Vaikka sä coolisti saat säädettyä viikon subut kerralla, eikä tee budjettiin edes kärpäsen kokoista koloa, kun vetää 2 kasipalloa päivässä, ei kaikkien kohdalla tilanne ole ihan sama. Kaikki eivät edes saa orgasmeja jo pelkästä ajatuksesta, että ovat narkkeja, jotkut kärsivät käytöstää ja rimpuilevat irti.

Sanoisin muutakin, mutta en viitsi. Menetetty tapaus.

olen samaa mieltä että ei pienestä viihteilystä ole haittaa mutta minun käsitys pienestä viihteilystä on puli milliä tai alle satunnaisesti, jos on ollu ongelmia aineen aiemmin en usko et menee mihinkään “pienen” viihteilyn puolelle, vähän sama jos alkoholi ongelmainen sanois et ei siit pienestä tissuttelusta ole haittaa.

Ketju suljetaan asiattomana.

Päihdelinkin moderaattori.