Pahoitteluni

Hmm… Olin eilen aika huuruissa avannut dissausketjun. Pahoittelen käytöstäni. Toivoisin vain, että toisten tekstejä kunnioitettaisiin, eikä ryhdyttäisi alentavasti pahoittamaan toisten mieltä flamettamalla joka ketjuun ilman asiaa.

Anteeksi, MyCupOfTea.

Poistin itse MyCupOfTean vihamieslistaltani. Edelleen sorry…

p

Kirjoitukseni ei liity ensisijaisesti foofightersin ja Teekupin väliseen jutskaan, vaan otsikkoon. Tästähän voisi tehdä sellaisen pahoittelutopikin, että jos on loukannut jotakuta, tai muuten mokannut vois kirjoittaa tähän? Vain ehdotus!

Mä pahoittelen sitä, että kirjoitin aiemmin tänne tosi huonois tilois kamalia juttuja, en loukatakseni, enkä varmaankaan loukannut, mutta m a h d o l l i s t a on, että jos ja vain jos joku on mun asioista kiinnostunut, saattoi vähän huolestua. Nyt mun tilanteeni on ok. Psykoosissa pistäydyttiin, kuten usein käy järjettömän yliannostelun seinään loppumisen jälkeen. Mut nyt olen kunnossa. Läksyt on luettu ja opittu :slight_smile: ! Olen alkanut tekeen omin päin vieroitusta, kun hoitoon en nyt näytä pääsevän. Se tuppaa unohtuun, että ei aina tarvi johki hoitotahon puoleen kääntyä, sitäpaitsi, silloin kun on tosi huonos kunnos ei välttämättä edes pysty. Otan vastuun asiasta itse :slight_smile: !

Lisäksi tuli hyvä mieli foofightersin ja Teekupin keskustelusta! Musta on mitä hienoin asia, että osaa pyytää anteeksi ja antaa anteeksi… :slight_smile: Ja ymmärtää tosiaan se, että toisinaan täällä todellakin ollaan aivan sekopäisis tilois, eikä kaikkia kirjoituksia tarvi ottaa vakavasti. Hyvä miunkin muistaa ja tajuta, ettei tarvi vetää hernettä nenuun, vaan miettiä, mitä kirjotuksen takana on, niinku sellasella suopealla tulkinnalla :exclamation:

en itekkään tietääkseni kupposen kanssa oo ollu missään
nahinoissa, mutta tuohon hv:n masinoimaan boikottiin laitoin
palautetta suutahtaneena,jota sitten pahoittelin vaan eipä
tässä nyt liene vihaisuuksia kenenkään kanssa,toivon.
onnea pölöselle yritykseen.

No voi jummi jammi. Ja ymmärrys vastasi hoi :laughing: ! Sori foofighter! Pahoittelen erehdystäni.

no eipä tuossa suurtakaan virhettä ehtiny tapahtua,
jatkoja,onnea edelleen yrityksellesi