pahin pelko toteutui :(

Eilen aamulla sitten pahin pelko toteutui. Sain puhelun, että paikassa missä poikaystäväni oli ollut perjantaina viettämässä iltaa oli käynyt poliiseja, ambulansseja, sekä ruumisauto. Ja muutaman tunnin päästä tuli varmistus, että kolmesta paikalla olleesta ihmisestä se oli ollut juuri poikaystäväni kuka oli lähtenyt ruumisauton mukana. Vielä torstaina nähtiin, nukuttiin yhdessä. Oli ollut jo jonkin aikaa kuivilla. Torstaina kuitenkin myönsi viikonloppuna ottaneensa jotain mutta soittanut heti alkuviikosta lääkäriin ja pyytänyt saada apua mahdollisimman pian. Sai katkopaikan ensi viikon torstaiksi. Niin että “autetaan sua sitten viikon päästä torstaina, pärjäile”. Jos olisi saanut apua silloin kun sitä pyysi ei näin olisi ikinä käynyt. Miten näin voi käydä? Miksei apua saa silloin kun sitä pyytää ja kun sitä oikeasti haluaa?

Olen pahoillani puolestasi!
Itse soitin akuuttipsykiatriaan ja sain sinne ajan samaksi päiväksi. Hoito on jatkunut siitä asti siellä, olen saanut lääkkeitä ja aikoja juuri silloin kun olen halunnut. Sain sitä kautta myös tosi nopeasti kriisiryhmän kotiini ja lisäksi tukitalolle lisää keskusteluaikoja.

Valitettavasti kuoleman kulkee käsikädessä huumeiden kanssa. Nyt oli vain sinun osasi saada se pelätty soitto :frowning:

Voi ei vankia ikävä! Olen pahoillani… :frowning: Täälläkin on ollut useampi noita läheltä-piti-tilanteita. Vaarallisinta on, kun pitkän tauon jälkeen retkahtaa. Ei ole enää sitä toleranssia niin paljoa…

Toivottavasti saat nyt pikaisesti apua itsellesi. Voimia. <3

Olen niin pahoillani, Vankia ikävä! Toivottavasti löydät tukea itsellesi. Halaus <3

Otan osaa :frowning:

Otan osaa :frowning:

Sydämellinen osanotto :frowning: Valitettavasti on hyvin paikkakuntakohtaista tuo nopea avun saanti…niin ei tietysti pitäisi olla :exclamation:

Olen niin pahoillani Vankia ikävä. Hoida nyt itseäsi ja hae apua, jos ystävien apu ei riitä.
Ohjaaja Jekaterina.

Kiitos kaikille <3

Sanat ei riitä mitenkään…
Osanottoni sun suruun koko sydämmestä! Koita nyt jaksella…
Älä jää yksin!