pahanhajuinen hengitys

Mulla on ongelma, kärsiikö teistä kukaan haastavan pahan hajuisesta hengityksestä? No mä kärsin ja se on tosi rasittavaa. Johtuu kyllä myös pitkäaikaisesta tupakoinnista…Oon koittanu tosi paljon erilaisii suuvesiä, hammastahnoja ja muita suunhoito tuotteita eikä oo auttanu… Nyt löysin kuiteskin muutaman uuden suuvesimerkin ja aattelin koittaa jompaa kumpaa näistä: [Poistettu kaupallinen linkki -Päihdelinkin moderaattori] tai[Poistettu kaupallinen linkki -Päihdelinkin moderaattori]?

^ Ihan näin offina kysyisin, et mitenhän tää sun kysymys mahtaa liittyä päihdelinkkiin, ja vieläpä tänne sauna-osastolle…?? :open_mouth:

Ehkä jostain muusta keskustelufoorumista, joka olis vaik ennemmin terveyteen ja hyvinvointiin liittyvä, vois löytyä nopeemmin vastaus… :laughing: :mrgreen:

No joo, troll lol and so on…!

No lääkkeistähän täällä puhutaan ja sanon yhden hyvän Corsodyl, apteekista saa ja taas ne nielurisat. Tupakki ei tietenkään henkeä raikasta.

No toki joo ja saakin puhua.!
Mut lähinnä ihmetytti tän henkilön viesti siks, et se on hänen ensimmäinen viestinsä plinkkiin, ja oliko tarkoitus vaan kysyä tota asiaa ja nähdä vaiva rekkaantumisessa tänne sisään…?? :unamused: :wink:
Siks ehdottelin jotain muuta paikkaa kysyä neuvoa, joka olis enemmän hyvinvointiin ja terveyteen painottuva kuin plinkki ja sen sauna… :mrgreen:

No jostain pitää aloittaa ja tuo vaiva on todella kiusallinen vaikka harjais hampaat neljästi päivässä eikä auta, no monet ei osaa harjalla putsata myös kielen päällystä.