Päätin ryhtyä Narkkariksi..

Koska juoppona olin säälittävä… Alan huomenna etsiä Pk-seudulta hyviä Narkkariporukoita…Olen ajatellut etsiä niitä itä-Helsingin alueelta… Olen ajatellut alkaa käyttämään Subua ja Ganjaa… Subua viikonloppuviihteilyyn, ja Ganjaa ajattelin poltella päivittäin=) Huumeet ovat alkoholiin verrattuna terveys-yrttejä=)

Mitä vittua nyt taas? Kaleko se siellä taas rölöttää menemään uudella nikillä? :mrgreen:

Joo, aivan selvä Kale. Tai en nyt mene aivan takuuseen siitä selvästä :confused: :mrgreen: . Ajattelitko, Kale, pysyä sillä “asiallisella” linjallasi Kalevi Kalsarina ja sitten tällä nickilläsi rölöttää taas noita tyhmiä “ajattelin ryhtyä käyttämään heroiinia” -juttujasi?

Jotenkin mä saan tästä Kalevista aika surullisen kuvan :confused:

Tyyppi tekee duunia josta ei välitä tippaakaan, viina vie miestä ku litran mittaa ja sitten pienissä kaljoissa on kiva kirjoitella päihdelinkkii kaikkia “hassuja ja hauskoja”- vedin kilon heroiini juttuja…

Ei sillä, joskus kalevikin onnistuu ja tulee ihan hauskaa läppää :slight_smile:

^ Kalella on muuten väliin aika hiton hyviä oivalluksia/täkyjä, ainakin tuolla Lopettamon puolella, vaikka hän esittääkin ne sillä omalla tyylillään.

No riippumati kukamitäkirjottijahäh. Onko joku tänne kirjoittajista oikeasti päättänyt “rupeavansa narkkariksi”…? Esim. onko ollut tilannet, että “tämä on minun tietoinen valintani, tämä X:n käytön aloitus, ja aion jatkaa sitä. Haittoja todennäköisesti / varmasti tulee, mutta olen niistä tietoinen ja otan ne vastaan, kun ne tulevat.” Tuli mieleen, että jotkut ystäväni mun kaukaisessa lapsuudessa, esi-teini-iäs sanoivat suoraan: “Emmä kokeillu viinaa ja tupakkaa, mä alotin niiden käytön nyt!”

Mä tavallaan tein vähän niin bupren suhteen, mä en ollu niin naivi/nuori tai mtn etten ois tienny millasen fyysisen/psyykkisen riippuvuuden sillä saa. Funtsin tohon tyyliin ja että “uskon kestäväni kovahkotkin reflat ja musta ainakin tällä hetkellä subun veto on sen arvosta”

Ja sain lopetettu vajaa vuos sitte bentsot, tällä hetkellä pudotellut muutamat kuukaudet buprenorfiinia ja varma että pääsen irti. C:

Komp! Siksi mä en oikein tajuakaan näitä hah-hah-hassunhauskoja nisti"parodioita" joita se tänne puskee säännöllisin väliajoin, semminkin kuin tuolta lopettajista lurkittuani oon saanut sellaisen kuvan, että korkki on pysynyt jo suht. pitkään kiinni… :unamused: Noh, huvinsa kai kullakin.

Ei nyt ihan juuri tuollaista tilannetta ole ollut, mutta kyllä, mulla se oli aika pitkälle tietoista touhua päätyä käyttäjäksi. Kai se oli joku protesti tai kapina vanhempia, yhteiskuntaa, koko maailmaa, elämää ja itseäni kohtaan. Tai no ehkä enemmänkin avunhuuto, tapa osoittaa että voin helvetin huonosti, kun en osannut sitä sanoakaan… :confused:

Siis, joo… Kyllähän se mullakin tietoinen valinta oli ryhtyä narkkariksi, siis siinä mielessä, että ihan itse vedin mitä vedin ja olin ainakin jollakin tasolla tietoinen aineiden riskeistä, viimeistään siinä vaiheessa, kun niitä olin jo kokeillut. Olin myös nähnyt, mitä huumeet voivat ihmiselle tehdä. Kapinointia ties mitä auktoriteetteja kohtaan, pahan oloni turruttamista, itsetuhoisuutta, rappion ihannointia, kaikenlaista sellaista, ihan tietoisesti, juu, mutta en mä silti ajatellut omalle kohdalleni sitä, että kyseistä touhua ei voikaan niin vain lopettaa sitten, kun se ei olekaan enää omasta mielestä jatkamisen arvoista, ja että voisin joutua kohtaamaan narkatessani niitä oikeasti paskoja lieveilmiöitä, joita siihen liittyy :confused: .

Löysin Myllypurosta hyvää vetoseuraa… :smiley: Muutin heidän kanssa samaan narkkariluukkuun… Meitä on 5 Narkkaria saman katon alla…

Päätin ryhtyä narkkariksi?”

Mä tiedän tarkkaan, mitä se narkkaus on. Siinä ei ole mitään hienoa, ei yhtään mitään coolia.
Muutamat ekat viikot ovat kuin mitäkin superia, mutta usko, se ei kestä kauaa. Haluatko todella kokea sen??

• Sietämättömät kivut kun ainetta ei saa.
  • Laskimoveritulpat, hengitysvaikeudet, armottoman rankkaa sydämelle ja sisäelimille.
  • Et voi luottaa ‘ystäviisi’, paranoia alkaa ajaa ottaa otetta.

Kyllä sä varmaan tiedät mitä siitä seuraa.
Tää oli vaan mun luultavasti turha yritys saada sut ajattelemaan asioita eri tavalla.

Toivon silti että mietit vielä, ennenkuin teet mitään mitä saattaisit katua myöhemmin. :slight_smile:

Ronja

^Nimim. juoppobodari on mitä todennäköisimmin trolli…

[Poistettu asiattomuuksia -Päihdelinkin moderaattori]

Ehe ehe ehe.

Mutta joo, loppukoon trollin ruokinta omalta osaltani tähän

Voi Kale-parkaa :frowning: . Sillä taitaa taas olla korkki auki tai sitten se on muuten vain turhautunut. Sen sivupersoona on näemmä taas ollut vauhdissa tuolla Lopettamon puolellakin vanhalla, tutulla Kalijoo&Naisia&Clubbausta -tyylillään :unamused: . Ehkä mäkin lopetan trollin ruokkimisen tähän, josko se siitä taas rauhoittuisi :confused: . Muuten tämä ketju ei ole aivan turha IMO, vaikka onhan täällä toki monessa muussakin ketjussa jo moneen otteeseen pohdittu sitä, miten ihmiset ryhtyivät narkkareiksi.

Siis W.T.F…? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: Mulla ei ole korkki auki enkä rollaa muilla nimimerkeillä. Sulla on pahat vainot päällä…Pssst… sun sukulaisesi ovat täällä sua kyttäämässä… ajattele

Siinä nyt ei olisi mitään uutta :mrgreen: .

Kytätkööt minun puolestani. Kyllä ne tietävät jo muutenkin millainen vainoharhainen pillerihörhö mä olen :wink: . Hyvä kuitenkin, jos sulla on pysynyt korkki kiinni :smiley: .

Ai niin, mun piti lopettaa tämä trollin ruokkiminen :unamused: .