Pääsin irti..

Olen aikaisemmin kirjoitellut tänne samalla nimimerkillä.

Tahdoin tulla kertomaan teille, että mulla on peliura ohi. Noin puoli vuotta kokonaan ilman pelin peliä. Velkojen maksu on loppusuoralla, ja mahtava nähdä kuinka paljo nykyään jää rahaa käteen. Ennen meni kaikki ja velaksi vielä päälle.

Useitten lopetusyritysten jälkeen pääsin lopultakin eroon. En uskonut ku aina kaikki puhui, että ensimmäiset askeleet on: ajatus aamulla, että tänään en pelaa, ja se että kukaan ei yksin pysty siihen. Eli sain eräs ilta avauduttua tyttökaverilleni, joka oli aluksi erittäin järkyttynyt eikä ymmärtäny yhtään, ei katos ole itse ikinä pelannut minkään näkösiä masiinoita. Ilman kenellekkään läheiselle kertomista EN olisi pystynyt koskaan lopettamaan!

Täytyy kuitenkin sanoa, että pelihimo ei ole minusta kokonaan hävinnyt, joskus tulee hetkittäisiä tilanteita, jolloin tulee kauhiat himot, mutta yritän sillon muistella tilanteita… (Häviämisputki, tilityhjänä, mistähän sitä vielä sais vippiä…jne)
Tuskin koskaan paranen itse riippuvuudesta, mutta tärkeintä on illalla miettiä, että tänään en pelannut, ja huomenna en pelaa…

Eli kertokaa jollekkin läheiselle asiasta, vaikka vaikeaa se on! Kukaan ei pysty yksin siihen!

Onnea ja jaksamista yrittämiseen. Pystytte siihen.

Onnittelut suoristuksesi johdosta! Totuus on kuitenkin, että et ole päässyt irti kuin vasta sitten kun voit sanoa olleesi useamman vuoden pelaamatta. Ja silti voi tulla sortuminen. En halua olla negatiivinen, mutta kannattaa pitää varansa eikä tuudittautua hyvään oloon.

Tätä ketjua voisi jatkaa.