Päänsärkyä Piristä?

Niin… löysin tuossa vähän astetta kovempaa svimbaa… ja tööttäilin sitte 5kk tauon jälkee ens 0.15g sit kolmen tunnin pääst 0.10g ja kaks tuntia senjälkee 0.15g.

Vaikka mulla tolet onki kait tasan nollissa, ni en kai nyt sentään övereitä vetänyt? Kun överit kyllä tunnistan… Ihmettelen vaan, kun ei ole ikinä ennen päätä piristä särkenyt ja vielä ku särkee oudosti takaraivoo…

Mutta kokemuksia päänsärystä?

mulla oli myös puolen vuoden tauko ja otin piriä viikonloppuna. Ensin jonkun 0,3 siitä puolen tunnin päästä 0,5 ja siitä jonkun 3h päästä 0,3 piriä ja 1mg subua sekaisin. Tuli ihan älyttömän huono-olo. Oksensin muutamia kertoja ( Yleensä en ole oksennellut, eikä tullut huono-olo) ja rupes päätä jomottamaan samalla tavalla takaraivoon ja en pystynyt olemaan valossa, ku tuntu, että silmiinkin koski.
NYT VOIN SANOA, ETTÄ ON TÄMÄN VUODEN PIRIT TAAS VEDETTY!!! :smiling_imp: :angry: :unamused:

Hirveiltä määriltä kyl kuulostaa…? :open_mouth:

tainnu olla perus katupiriä?

Ihme paskaa vedätte, koskaan pistäny piri päätä särkee. Onneks vedän vaan laatua.

Satuitko kattoon noita määriä mitä mä vedin?

Kyl tää on piriä isolla P:llä

ja noin kymmenen minuuttia ton viestin lähettämisen jälkeen se päänsärky loppu :smiley:

No ei pelkkä päänsärky viel tarkota et olis överit vetäny piristä. Saattoi olla sattumaa.

Njoo, se tais olla joku hetkellinen aivokemian häiriö… ku ei kestänykkä kai varttia kauempaa

Mitähän mun päästä hajos :unamused:

Tiedän tunteen :stuck_out_tongue:

Mulla oli joskus suunnilleen samat setit ja kahessa erässä kanssa. Pää tuntu et räjähtää. Rintaan sattu eikä voinu kuvitella liikkuvansa. Kesti n.30-45minuutii

Eikös piri nosta aivoverenvuodon riskiä aika reilusti? Tai siis nostaa verenpainetta ja jotain en tiiä mut tollasta on jostain päähän tarttunu.

En oo ite tainnu saada päänsärkyä paitsi kun kerran pienet överit vedin. Lihakset kramppaili, tipahdin ja kun heräsin oli varsin vittumainen päänsärky.

No kyl mä överit tunnen, niinku ekas viestis sanoin, eikä tää ollu sitä.

Piriövereis tärisen, nään halluja, tulee dysforiaa ym ym… koettu on riittävän monta kertaa…

Jotain sielt päästä hajos varmaa… :sunglasses:

Tuttua mulle, et piristä päätä särkee. Mulla niskat, leuat ja koko rintakehä jännittyy tuota rykiessä, joten siitähän se johtuu. Toisinaan sitten päänsärky lähtee pirillä :unamused:

Kerran otin varmaan 0.6-0.8 ihan hyvää tunnin sisään
Takaraivossa jyskytti loppuilta

ei se mitään hyvää ollut siis
en mä osannut tota nyt oikein kuvailla

sitä hain takaa että omalle toleranssille otin ahneesti liikaa

se oli hieman huvittavaa, otsassa euforia ja takaraivossa jyskyttävä paine , lähes kipua

Captain Planetilla astetta paremmat luukut kyllä. Noin hyvää piriä saa varmaan vain suoraan tuottajalta.

ihan joka vitun kerta tulee se hedari…
mut kai sille on joku syy…

anteeks näin tyhmänä muijana pakko kysyy…0.15g???

… no josse on digifiktannu sen?

moro ketamon…et varmaan tiiä kuka oon mut mitä vittuu,mikä toi määrä on…sitä tarkotin…kai :confused:

mulla on sun mese osote…varo vaan tai mesetän sulle :laughing:

Höps - monet ovat kyllä tottuneet ihan sietämättömään paskaan mutta ei sitä oikeasti pitäisikään tarvita enempää kuin Capt. P sanoo - jos tarvii niin ainakin minusta puhutaan silloin huonosta tavarasta…

Tuottajilta… heh… kyllä tuonkin tason piri on ihan huolella jo jatkettua mutta kun liikkeellä on myös sellaista jossa on piriä hyvä jos juuri nimeksi ehkä… ja jotkut nähtävästi ovat tottuneet sitten siihen laatuun.