Oxynorm 5mg

Niin. Käyttöni on nykyään tällaista:

1-3 mg depot-Xanoria päivässä
1-2 mg subutexia päivässä
Joskus 1-4 kpl 5 mg medipamia päivässä

Yleensä 1,5mg subua, 3 mg depot-xanoria päivässä.

Nyt mul on 10 kpl Oxynormia vahvuudeltaan 5mg. Aamulla kun herään, olisi tarkoitus ottaa eka kertaa tuota lääkettä. Paljonko minun pitäisi/kannattaisi ottaa noita? Olisiko OK, jos ottasin 2 kpl kerralla, eli 10mg “klikkinä”, eli filtterin läpi vedettynä suoneen, niinkuin olen subunkin kanssa aina suonta käyttänyt (subua en filtterin läpi)?

Vastatkaa pian pliis, ku saatan ottaa jo tänään, jos Teiltä apua/neuvoja saan, kun en ole ottanut tänään kuin 2 olutta aamupäivällä ja 2mg depot-Xanoria aamusella!!!

Niin:

Ja olen ottanut aiemmin Oxycodonia 20mg kerralla… Eli sama kuin 4 kpl 5 mgOxynormeja kai…?
Olojahan en kummemmin saa, mut ois kivaaaaa otta kuitenkin vaaik 2-4 kpl Oxynormeja…

tulee ilm. vähän myöhään, mut mä itse teen niin, että jos on Oxynormia eikä Oxycontinia, niin vedän vähän vähemmän, koska Oxynormin vaikutus tuntuu voimakkaammalta. Eli jos normisti ottaisin vaikka 30mg kontteja nasaalisti, niin oxynormia ottaisin 20-25mg.

Ite ottaisin 4 kpl ekoiksi vedoiksi. Buprea kun kuitenkin sullakin on vielä veressä.

Täältähän se on parasta kysyä lääkärin määräämien kipulääkkeiden annostuksia. Tuliko mieleen, että otat sen kivun myötä myöskin, tarvittaessa? Eikä ikinä alkoholin kanssa.

Olet suoraan sanottuna idiootti. Jos nuo ei ole lääkärin määräämiä, lopeta kaikki.