oxycontin

onko muita jotka diggaa tästä?mä vedän välil töötit ja nam… :sunglasses:

^
kannattaisko joskus miettii et kannattaako näit turhia topicceja avata. Vastaavia ketjuja ois ollu vaikka kuinka kun oisit minuutin uhrannu etsi palvelun käyttöön.
Ja totta HELVETISSÄ on ihmisiä jotka diggaa “silloin tällöin” ottaa töötit oksikodonia… huoh mee kasvaan tai jotain… :imp: :unamused:

joo ei kannata liikaa ottaa tai siis käyttää pidempää aikaa. helvetti on irti sen jälkee ku sitä ei saa.

Voi jumalauta :sunglasses: teitä junioreita,niinku en tietäs mitkä reflat conteista tulee…menkää kasvamaan henkisesti.

Kyllä toi kirkas on niin oikeassa että yleensä kaikkia asioita pitäisi kysyä häneltä. Kas kun jaksaa vastata tällasiin topikkeihin noin vaan. Kun on noin pätevä niin kai sulla on oma kirkas blogi.

Ihan paskaa. Etorfiini on paljon parempaa.

Mulle määrättiin 1-3 kertaa päivässä 20mg oxycontin mutta pärjään hyvin yhdellä eli mulle jää joka päivä 2 ylimääräistä. Mites näiden kanssa voisi sitten viihteillä?

Eli jos vaikka perjantaisin vetäisi muutaman kerralla ja jatkaisi sitten taas yks per päivä. Nouseeko tolet tuolla millä tavalla? Ja mikä on turvallinen viihdeannostus ja millä tuota voi boostata. Xanoria, pamia, stilnoctia, tenoxia, rivoja ja ritalinia löytyy muuten mutta en käytä noita kuin ehkä kerran kuussa paitsi ritalinia mitä syön päivittäin. Niin ja panacodia ja tramalia. Voiko noita combottaa vaikka 40mg oxy ja sit 100mg tramal ja kymppipami vai lähteekö henki? Mites kukka tai alkoholi?

^Täällä ei saa kertoa viihteilystä mitään ja kannattaa eka kokeilla olla ilman yhtään tabua vaik vko ennenku voit sanoa et ootko koukus noihin vai et! Sul ku ne menee lääkkeenä ni tuskin pystyt viihteilemään, tolet vain nousee! Opiaattia (etenki noin vahvaa) ei tod. kannata kombottaa alkon tai lääkkeiden kanssa ku voi seurata hengityslama johon mulla kuollut 6 frendiä! Et ota ihan lääkärin ohjeen mukaan tai alle, tuut tod. näk. saamaan kivat viekkarit sit ku lääkkeet lopetetaan…

.

Mut mikäli oikein käyttää,niin ei alkoholinkaan myötä sentään tapa. Siis oikeisiin vaivoihin otettuna ja viinaakin juoneena sekä työelämässä olevana voisin niin väittää.